Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset jotka haluavat lapsia ja joilla on lapsia, aiheuttavat lapsettomissa niin paljon raivoa?

Vierailija
28.02.2018 |

Mä luulet et ne pelkää et joku joka haluaa lapsia tai on jo todistanut että voi saada lapsia, vie niiden kumppanin.
Se raivo mitä lapsettomat tuntee lapsiperheitä kohtaan, on ihan hirveää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Minulle taas on ihan yhdentekevää onko muilla lapsia vai ei. Siitäkin huolimatta, että itselläni ei eikä tule olemaankaan.

Vierailija
22/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lapsettomana vihaa kuin paskoja vanhempia joiden olisi pitäneet itse ymmärtää jäädä lapsettomiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela enkä vihaa/raivoa tms. lapsellisia kohtaan.

Tunnen jonkin verran muita veloja, enkä ole törmännyt aloittajan ongelmaan. Ennemminkin on tunne, että kaikki saa tehdä niinkuin parhaaksi näkee, lapsia tai ei. Jättäisivät ihmiset muut rauhaan ja antaisivat elää omaa elämää, oli sitten lapsellinen tai lapseton.

En vihaa äitejä, isiä tai lapsia. En uskovaisia, vaikka itse ateisti. Musta on vaan hienoa, että löytää vanhemmuudesta, uskonnosta tms. mistä vaan, mikä ei loukkaa muita, jotain hyvää omaan elämään. :)

Vierailija
24/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan taida vihata lapsellisia naisia, koska heillä on lapsia, mutta se ääretön itseriittoisuus, itsensä ja lapsesnsa korostaminen ja ylentäminen on ärsyttävää! Tyyliin: KUKAAN ei ole KOSKAAN maailmankaikkeuden historiassa tehnyt niin ihmeellistä lasta, ollut yhtä onnellinen, ole niin tärkeä ja korvaamaton kuin juuri tämä äiti. Faktahan on, että ihmiset synnyttää uusia ihmisiä, jotka ovat ihan tavallisia tallaajia. Tuntuu vaan siltä, että  nämä ainutlaatuiset ihmeet ovat niin erikoisia, ettei heille opeteta perussääntöjä miten muiden ihmisten seurassa kuuluu käyttäytyä (esim. oman vuoron odottelu, muiden ihmisten kunnioittaminen, yhteistyökykyisyys ja hei/kiitos/anteeksi sanat), koska ei ihmelapselta voi moista "vaatia". Jännä nähdä, mitä tapahtuu kun pikku prinssit/prinsessat astuvat oikeaan elämään kodin ulkopuolella ja tajuavat, ettei koko maailma lankea polvilleen heidän käskystä....

Vierailija
25/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä nyt osuit ihan oikeaan. Pelkään siis toden teolla että mieheni karkaa minulta jonkun lapsia tehneen tai lapsia haluavan matkaan. Se on suurin pelkoni. Ahdistaa. Voi kumpa olisin itsekin sellainen, niin ei tarvitsisi pelätä että joku varastaa mieheni.

Vierailija
26/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävät joku päivä itse havahtuvansa siihen, että olisivat halunneet lapsia.

Vierailija
27/27 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.