Miksi naiset jotka haluavat lapsia ja joilla on lapsia, aiheuttavat lapsettomissa niin paljon raivoa?
Mä luulet et ne pelkää et joku joka haluaa lapsia tai on jo todistanut että voi saada lapsia, vie niiden kumppanin.
Se raivo mitä lapsettomat tuntee lapsiperheitä kohtaan, on ihan hirveää.
Kommentit (27)
Köyhät ja mielenterveysongelmaiset usein vihaa just parempiosaisia ja sellaisia, joilla on varaa elää mukavasti lastensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ja mielenterveysongelmaiset usein vihaa just parempiosaisia ja sellaisia, joilla on varaa elää mukavasti lastensa kanssa.
Mt-ongelmia voi tulla ja tulee ihmisille varakkuudesta tai lapsellisuudesta huolimatta. Varsinkin perheet, joissa korostetaan materiaalisia arvoja ja suorittamista, ovat sairastumisuhan alaisia.
Lueskelin ylen facesivujen kommentteja. Melkoiset haukut siellä tuli mammoille. Ap:n aloitus on sikäli aivan aiheellinen. Ihan voisi rauhoittua kaikki ääri-ihmiset
Minä ainakin kirjoittelin paljon anonyyminä haukkumaviestejä mammoista kun kipuilin lapsettomuudesta. Yritin todistella itselleni että en mä lapsia haluaisikaan, lapset on rumia ja mammat ällöttäviä. Pyydän anteeksi. :( tästä tosin on jo 10 vuotta aikaa.
Mä ainakin törmään tähän raivoon päivittäin, kaikkialla. Kaikki on iha raivona.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin törmään tähän raivoon päivittäin, kaikkialla. Kaikki on iha raivona.
T. Ap
Niin ja mä lapsettomille. Oon ihan raivokas.
Eläkkeet ja kaikkee. Mä kiehua.
Taitaa se "raivo" olla joko kuviteltua tai kohdistua niihin mammoihin joilla on elämänhallinta täysin hukassa ja silti pitää pukata uusia lapsia lasun asiakkaiksi ja veronmaksajien elätettäväksi.
Ap on tavallaan oikeassa, mutta raivo on lisääntynyt kaikkea kohtaan. Äidit, eläkeläiset, työttömät, matut, rikkat osakekeinottelijat, yrittäjät... just name it.
Olen pitempään jo tarkkaillut yhteiskuntaa ja some ja hedonismikulttuuri ovt aiheuttaneet tämän, kumpa somen voisi perua!
Ihmisistä on tullut hulluja. Raivopäitä, aggressiivisia, itsekkäitä, toisia vihaavia ja päin käveleviä. Itse yritän jatkaa vanhalla tavalla olemalla kohtelias ja huomaavainen ja arvostamalla ihmisiä. Tulen liiskatuksi koko ajan. Yhteiskunta on sairas.
Olen lievästi huolestunut lastesi puolesta mielipiteidesi takia tai sitten asut jonkun hullun naapurissa.
Ei mitään ongelmaa lapsia ta niitä hankkivia kohtaan, ainoastaan alentuvia kommentteja omasta lapsettomuudestani en ala kuuntelemaan. Pidän lapsista, monen lapsen kummi jne. Vaippajuttuja ja pelkkää yksinpuhelua minttuvernereistä en tietenkään jaksa pitkään kuunnella mutta ei sitä minulta kukaan odotakaan.
Äitien elämä vaan on pilalla kun saavat lapsen.
Ovat hyödyttömiä ja inhottavia ja lapsensa pilaavat kaikkien elämän.
Vierailija kirjoitti:
Äitien elämä vaan on pilalla kun saavat lapsen.
Ovat hyödyttömiä ja inhottavia ja lapsensa pilaavat kaikkien elämän.
Vaikka tuo olisi totta sinusta, ei se ole totta kaikista. Olethan sinäkin nimittäin ollut (ja henkisesti taidat olla edelleen) lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ap on tavallaan oikeassa, mutta raivo on lisääntynyt kaikkea kohtaan. Äidit, eläkeläiset, työttömät, matut, rikkat osakekeinottelijat, yrittäjät... just name it.
Olen pitempään jo tarkkaillut yhteiskuntaa ja some ja hedonismikulttuuri ovt aiheuttaneet tämän, kumpa somen voisi perua!
Ihmisistä on tullut hulluja. Raivopäitä, aggressiivisia, itsekkäitä, toisia vihaavia ja päin käveleviä. Itse yritän jatkaa vanhalla tavalla olemalla kohtelias ja huomaavainen ja arvostamalla ihmisiä. Tulen liiskatuksi koko ajan. Yhteiskunta on sairas.
Tätä samaa muuten ajattelin aamulla kun keittelin kahvia. Somesta on tullut kanava, johon voidaan oksentaa kaikki aggressio ilman mitään suodatinta. Koska olet kuullut että joku sanoo kenellekään että tapa ittes, netissä sitä näkee jatkuvasti. Ihan tosi, kuinka moni kehtaisi oikeassa elämässä mennä sanomaan mielipiteitään asioista av -tyyliin päin naamaa, hyvin harva.
Herranjestas, ei mua toisten lapset raivostuta. Eikä ketään raivostuta mun lapsettomuus. Ihan tyhjä ajoitus. Totta, raivo on lisääntynyt. Ja tämä on just se keino millä sitä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Viestisi oikeasti herätti ajattelemaan! Eikä tämä ole sarkasmia vaan aito kiitos. Kirjoitat niin totta!
Äidit on tyhmiä, äo laskee kun saa lapsen.
Ne on rumia kun ei kerkee pitään itsestään huolta.
Niiden lapset huutaa ja häiriköi.
Ne on yhteiskunnan elättejä.
Ne loisii.
Ne imettää missä sattuu ja viskoo kakkavaippoja.
Ne puhuu vaan itsestään ja lapsistaan.
Ne ei voi matkustella eikä elää enää yhtään.
Kyllä tämä raivo on saanut ihmiset tajuamaan että saa raivota.. Ja jos ei huvita raivota, voi ainakin mulkoilla.
Just olin ikeassa lasten kanssa. Pysähdyttiin lasten osastolle jossa iloinen meininki ja lapset katselivat ja hihkuivat.
Sieltä tuli sitten sellainen arviolta 20 vee nainen, joka karjaisi että "vittu tää on ihan hirveetä, vittu miksi me tultiin tätä kautta, vittu mä haluun nyt pois täältä"
Ja jyräsi ihmisten ohi.
Koko osasto hiljeni ja katseli neidon menoa, perästä tuli nolostuneen näköinen poikakaveri(?).
Lähinnä on hirveää, että joku haluaa aloittaa riitaketjun tästä aiheesta. Näin negatiivisia kommentteja ja toistensa sättimistä en ole koskaan irl nähnyt, av:n erityispiirre, muutama mt ongelmainen takana?