Mies, jolla on pieni on vaikeampaa hedelmöittää nainen kuin isolla varustettu kanssaveljensä?
Yritämme lasta ja miehellä on pieni. Ei ole vielä tärpännyt yrityksestä huolimatta ja kysymys pulpahti mieleen, kun mieheni on ainoa kenen kanssa olen koskaan ollut. Onko koolla väliä näissä hommissa?
Kommentit (34)
No ei ole väliä koolla. Neljä lasta on, pieni varustus on. Nykyään ei uskalla enää olla saman peitona alla, ettei tule raskaaksi taas.
Pienellä on toki hankalampi päästä sisälle.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole väliä koolla. Neljä lasta on, pieni varustus on. Nykyään ei uskalla enää olla saman peitona alla, ettei tule raskaaksi taas.
Vielä 1 lapsi ja minä antaisin teille omakotitalon valtion rahoista jos saisin päättää asioista. Se on oikea palkka niille ketkä palvelevat isänmaata.
Tottakai hän pienelläkin helpommin hedelmöittää naisen kun kanssaveljensä. Sillä ei ole väliä minkä kokonen sillä pantavalla on.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on. Mitä isompi penis sitä isompi lapsi.
isolla tulee varmaan monta ohi menevää sutia toisin kuin pienellä
Pitkällä peniksellä pystyy toimittamaan siittiöt kohdunsuulle niin hedelmöittyminen on helpompaa
Vitsithän on hauskoja, mutta oikeasti hedelmällisyys ei riipu vehkeiden koosta, pillun tiukkuudesta, kengän numerosta tai hörökorvista - eikä valitettavasti aivokapasiteetistakaan.
Mistä ap tietää miehellään olevan pienen?
Tässä aiheeseen liittyvä havainnollistava piirros.
Vierailija kirjoitti:
Yritämme lasta ja miehellä on pieni. Ei ole vielä tärpännyt yrityksestä huolimatta ja kysymys pulpahti mieleen, kun mieheni on ainoa kenen kanssa olen koskaan ollut. Onko koolla väliä näissä hommissa?
Selvästikin on. Jokainen uimahallin miesten saunassa käynyt huomaa yhdellä vilkaisulla että just ne katkaravun omistajat ovat onnistuneet lisääntymään hämmästyttävällä tehokkuudella ja siirtämään geeninsä jälkipolville.
Hevosenmulkun omistajat eivät puolestaan näytä siittäneen oikein yhtään jälkeläistä.
Koska aloittaja on selvästikin jälleen kerran yksi näistä palstan kaapissa olijoista on pakko herättää hänet realismiin... lapsi ei synny anaalipanosta. Ihan sama onko sinulla iso ja kaikilla muilla pieni.
Serkullani on todella iso. Sen takia kyselenkin. Kierukka itselläni niin serkku kulta voi laueta aina halutessaan sisääni
-ap
Just joo. Jos tällainen kyselijä on oikeesti tosissaan, niin tämä maa on mennyttä.
Kalun koolla ei merkitystä, kivesten koolla voi ollakin.
Pienimulkkuisilla miehillä on niin huono itsetunto, että sitä pönkitetään liudalla kakaroita. Että kattokaas, olen mä aika panomies. Ja totuus on sitten se, että just niitten naiset lähtee isomunaisen matkaan heti kun se on mahdollista.
Mitä isompi ki*keli miehellä, sitä isompi mu**ku lapsesta tulee.
Meidän tuttavapiirissä pienimunaisilla töpselinenillä on eniten kakaroita.
On vain hyvä asia, jos 15cm ukko ei saa lasta aikaiseksi, koska poika perisi kuitenkin isänsä pienen pippelin.
Karu kohtalo 😥
Taittaa olla ihan yllätys porukalle, että siittiöt osaa uida perille ihan itse. Ei ole kalun pituudella mitään merkitystä. Puhumattakaan nyt siitä, että monella naisella kohdunkaula on jo noin 10cm päässä pillun suulta. Sinne ylettää vähän lyhyemmälläkin kalulla. Olisiko jotain yhteyttä sille, että keskiverto kalun mitta on 13,7cm ja sille mitalle luonto on naisen suunnitellut. Joten itselläkin siemenet ammuttu ihan liian pitkälle, vaikkakin tehokkaasti raskauttanut.
Tottakai on. Mitä isompi penis sitä isompi lapsi.