Synnytyksen jälkeen paikat piukoiksi hauskasti ;)
Kolmannen lapsen synnyttyä mieheltä meni halut kun paikat alko löystyä jumpasta huolimatta joten ostin omaksi iloksi ja miestä härnätekseni ratsastustuolin ja kun olin sillä pomppinut jokseenkin joka päivä hiukan niin viikon kuluttua niin paikat alko kiinteytyä ja miehen kiinnostus heräs nyt tuoli odottaa komeron nurkassa laatikossa seuraavaa löystymistä :)
Kommentit (20)
Minusta se on tuoli karsea väri tosin on kyllä kiva.
Sinuna laittaisin tuonkin ajan suomen kielen opiskeluun, lauserakenteisiin ja pilkutukseen.
Ap ilm.tarkoittaa tämmöisellä pomppimista:
https://www.kaalimato.com/catalog/Vibrating+Love+Chair+-+Ratsastustuoli…
Pinky Boing kirjoitti:
Minusta se on tuoli karsea väri tosin on kyllä kiva.
Kirjoittiko aloittaja tämänkin kommentin, kun se tuntuu olevan samaa ajatusten tonavaa? En saanut tästäkään mitään tolkkua.
Uh,jo toinen seksilelu keskustelu tänään mitähän seuraavaks...?
jotenkin inhottava ajatus, että naisen pitää miestä varten "tiukentaa" paikkansa. Jos ei kelpaa niin olkoot ilman. Kyllä kyntömiehiä riittää!
Lienee vitsi? tai sit ap ja pinky boing ulkomaalaisia.
Omakin mies oli kyllä aika haluton ensimmäisen lapsen synnyttyä kun olin kuulemma jotenkin erilainen... Mikä nero minulla onkaan miehenä!
Vierailija kirjoitti:
jotenkin inhottava ajatus, että naisen pitää miestä varten "tiukentaa" paikkansa. Jos ei kelpaa niin olkoot ilman. Kyllä kyntömiehiä riittää!
Eikös se ole ihan kaikkien etu että on paikat tiukkana, myös meidän naisten?
Vierailija kirjoitti:
Terveisin miehiä minimunaksi haukkuja?
Vain mies voi kuvitella, että naiselle nautinto on siinä pomppimisessa...
Kyllä se itestä hauskempaa ku on paikat piukkoina muistan ku eka laps synty niin hyi hitto ett inhotti jo pesulla käynti ku tuntu että paikat roikkuu ihan irtoamaisillaan.
Siis oikeasti kuka muka pomppii joku ilmaa täynnä oleva dildo sisässään jonkun kenguru pallon päällä?
Onneks itelle tehtiin sektio, niin pimppa ei kärsinyt.
Synnytyksestä toivuttuani ja vauvan isän lähdettyä litomaan löysyyttäni manaillen mä ajattelin, et himputti, nyt tää likka laittaa paikkansa kuntoon.
Ekaks koitin käydä kuntosalilla, mut se ei ollut mun juttu yhtään. Sit välähti, et sillä se kiristyy, minkä vuoksi on löystynytki. Laitoin profiilin deittipalstoille ja niin alkoi miestä ilmaantua jonoksi asti. Annoin yleensä heti toisella treffikerralla, jotta alapää sai kunnolla treeniä.
Onneksi äiti ehti hoitaa vauvaa aika usein, joten pystyin ottamaan lähes päivittäin muutaman tunnin omaa aikaa. Parikymmentä miestä oli parhaimmillaan pyörityksessä. Jo kuuden kuukauden jälkeen emätin tuntui huomattavasti tiukemmalta.
Sinkku olen edelleen, mut alapää on nyt hyvässä kunnossa ja poika kaksivuotias. Seukkaan nyt kivan tyypin kanssa, joten voi olla, et kesällä mennään naimisiin. Kohta kolme viikkoa on seurusteltu tiiviisti. Hän lupasi ostaa minulle myöhemmin timanttisormuksenkin.
On rehellisen tuntuinen kaveri. Maksoi heti lainaamastaan viidestäsadasta viiskymppiä takaisin heti viikon päästä. Saa kuulemma ison perinnönkin lähiaikoina, lähti sitä nyt selvittelemään sukulaisten kanssa. Ihanaa, kohta ei meitsin enää tarvii elää kädestä suuhun -elämää.
Ooh, vaikuttaa ihanalta toi pompputuoli.. Sekö siis myös värisee? Ja sillä tulee nopeesti? Minkä kokoinen tuo tekopenis on siinä?
Vierailija kirjoitti:
Synnytyksestä toivuttuani ja vauvan isän lähdettyä litomaan löysyyttäni manaillen mä ajattelin, et himputti, nyt tää likka laittaa paikkansa kuntoon.
Ekaks koitin käydä kuntosalilla, mut se ei ollut mun juttu yhtään. Sit välähti, et sillä se kiristyy, minkä vuoksi on löystynytki. Laitoin profiilin deittipalstoille ja niin alkoi miestä ilmaantua jonoksi asti. Annoin yleensä heti toisella treffikerralla, jotta alapää sai kunnolla treeniä.
Onneksi äiti ehti hoitaa vauvaa aika usein, joten pystyin ottamaan lähes päivittäin muutaman tunnin omaa aikaa. Parikymmentä miestä oli parhaimmillaan pyörityksessä. Jo kuuden kuukauden jälkeen emätin tuntui huomattavasti tiukemmalta.
Sinkku olen edelleen, mut alapää on nyt hyvässä kunnossa ja poika kaksivuotias. Seukkaan nyt kivan tyypin kanssa, joten voi olla, et kesällä mennään naimisiin. Kohta kolme viikkoa on seurusteltu tiiviisti. Hän lupasi ostaa minulle myöhemmin timanttisormuksenkin.
On rehellisen tuntuinen kaveri. Maksoi heti lainaamastaan viidestäsadasta viiskymppiä takaisin heti viikon päästä. Saa kuulemma ison perinnönkin lähiaikoina, lähti sitä nyt selvittelemään sukulaisten kanssa. Ihanaa, kohta ei meitsin enää tarvii elää kädestä suuhun -elämää.
Millaisen ukon pitää lainata rahaa naiselta? Peliaddikti tai muuten ketku?
M50
Hmm,aika outo konsti,pistitkö miehen katsomaan pomppujas?