Ari Koposen vastine HS:n Brother Christmas -uutisointiin
Aika pitkä vastine julkaistu. Lopussa linkki.
"Kiistän lehden väitteet. Toisin kuin lehti väittää, ei omissa henkilökohtaisissa raha-asioissani ole minkäänlaisia epäselvyyksiä. Myöskään Brother Christmasin rahankäytössä ei ole minkäänlaisia epäselvyyksiä.
Lehti väittää minun puolustelevani yhdistykseni avoimuuden puutetta. En ole puolustellut avoimuuden puutetta, koska nimenomaisesti olen halunnut olla niin avoin kuin se suinkin on ollut mahdollista. Olen kuitenkin todennut lehdelle useaan otteeseen, että olen Brother Christmas ry:n ainoa työntekijä ja kaikkien lehden pyytämien selvitysten tekeminen vaatisi itseltäni mittavan työrupeaman, joka olisi kaikki pois hyväntekeväisyystyöstä.
Brother Christmas on julkaissut Instagramissa noin 300 valokuvaa toiminnastaan. Helsingin Sanomat nostaa niistä esille artikkelissaan kaksi. Toisessa niistä on lahjoituksena yhdistyksen käyttöön saatu auto. Toisessa kuvista vietän aikaa huvijahdin kannella.
Helsingin Sanomat olisi voinut halutessaan valita 300 Brother Christmasin valokuvasta myös sellaisia, joissa kaksi veteraanirouvaa istuu samaisen huvijahdin kannella nauttimassa merimatkasta yhdistykseni heille järjestämässä ja erään yrityksen kustantamassa hyväntekeväisyystempauksessa."
Kommentit (29)
ensin olin mä ja sit oli kaks mummookin veneilemässä, ja meillä kaikilla oli niin mukavaa. Ja sit meitsi ois vienyt sairaalaan jauhelihapitsoja ja kindermunia ihan ex-tempore hauskana, mut ne ei huolinu, niin mä sit niillä rahoilla menin kuiteski vähän jahdille tsillaa frendien kans, ettei mee niin ku ihan hukkaan ne pizzafyrkat. Tää on ajojahti mua vastaan, mut mä en lannistu, you'll see, mä voimaannun! t. broidi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis meneekö se itse mukaan noille "kustantamilleen" matkoille? Miksi ihmeessä. Siis lomailee "ilmaiseksi"??
Siis lentääkö lentoemännät sen koneen mukana toiseen maahan ”lomailemaan” ja saa siitä palkkaa??
Millä tavalla BC on kyseisen jahdin henkilökuntaa?
Miksi ihmeessä Hesari alentui julkaisemaan tuon oksennuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis meneekö se itse mukaan noille "kustantamilleen" matkoille? Miksi ihmeessä. Siis lomailee "ilmaiseksi"??
Siis lentääkö lentoemännät sen koneen mukana toiseen maahan ”lomailemaan” ja saa siitä palkkaa??
Millä tavalla BC on kyseisen jahdin henkilökuntaa?
Mitä väliä on henkilökuntaa vai ei.. Se hoiti ton läpän ja meni mukaan. Sinäkö et olisi mennyt. Ajattele jos järjestät frendeilles grillijuhlat, niin että olet hoitanu viinoista lähtien kaikki.. Sitten toivotat portilla hyvää iltaa ja häivyt paikalta mökille yksinäs.
Vastenmielinen tyrkky. Katsoin youtubesta videon, jossa BC vei aivosyöpää sairastavan lapsen Rovaniemelle. Kuinka ollakaan, poroajelun aikana lapsi ei istunut isänsä tai äitinsä sylissä vaan Koponen oli reessä kyydissä. Samoin pukin luokse tuppautui lapsen kanssa.
Ihme juttu, kun ei maininnu Hesarin yleisönosastolla, kuinka häntä on niin uhkailtu ja kiristettykin.
Vaikka hyvähyvyyttään tätä tekee,
tätä rahaa ittelleen.
Niin, SPR toimii ihan pyyteettömästi ja ilman palkkaa:) Siellä puhutaan hiukan eriluokan palkoista mitä johtajat repii, ei riitä 24k€/v.
olen Bad Santa ry:n ainoa rahankahmija ja kaikkien lehden pyytämien selvitysten tekeminen vaatisi itseltäni mittavan työrupeaman, joka olisi kaikki pois hyväntekeväisyystyöstä.
SNIIIIIIIIF, ANTAKAA NESSU.