Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei huolehdi perushygieniasta! Käy kyllä illalla suihkussa, mutta siihen se jääkin

Vierailija
28.02.2018 |

Pesee itsensä saippualla, hiukset shamppoolla ja pistää deodoranttia, mutta siinä käytännössä koko hygienia.. sekä pesee hampaat illalla
Aamulla hän nousee ylös, käy vessassa ja syö ja sen jälkeen lähtee..

Ei pese kasvojaan, ei hampaita eikä harjaa hiuksiaan yön jäljiltä..

Saattaa vetää useamman päivän olleet vaatteet päälleen..

Hänellä on kyllä lyhyet hiukset eli eivät pahasti mene sekaisin..

Onko tämä muka normaalia miehen käytöstä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuhampaat heti herättyä tai ksylitoli_

pas-tilli sanoo h-l .

Vierailija
42/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan parisuhde ihan noin muutenkaan sun juttu. Menestyisit hyvin valvojana jossain kehitysvammalaitoksessa opettamassa jotain päivittäisiä toimintoja. Ootko muuten hoitaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mun miehellä. Ei koskaan pese hampaita aamulla, ellen siitä erikseen hänelle huomauta. Ja silloin "ai niin, unohtui". Jep. Unohtui... Kerran olimme mökillä hänen vanhempiensa kanssa, ja aamulla patistin koko perheen (siis me ja lapset) hammaspesulle. Anoppi siinä hirnui, että hah, poikansa pesee hampaat aamulla, onpa hullua! Hekään eivät siis aamuisin pese hampaita, eli sieltä oppinut tuon.

Pesee illalla jos olen ns. vahtimassa, mutta jos tulee töistä kotiin kun olen jo nukkumassa, ei koskaan pese hampaita. Ei koskaan. Kun ei viitsi. Yleensä siis herään siihen kun tulee, käy vessassa, ei pese edes käsiä sen jälkeen saati hampaita. Mutta sen suu löyhkääkin kuin biojäteallas. Olen siitä huomauttanut monen monta kertaa. Menee sitten kahden vuoden välein hammaskiven poistoon ja luulee että hygienia oli sitten siinä taas pariksi vuodeksi. 

Ja suihkussa ei pese itseään, siis liruttaa kyllä vettä, mutta ei ns. pese. Pyyhkii kaikki hiet ja paskat sitten pyyhkeeseensä. Eli pyyhe haisee mädälle jo päivän käytön jälkeen. 

Nyt on jalostanut tuota toimintaansa myös siten, että ei käy parturissa. Kampaa ohenevat hiuksensa taakse ja leikkaa itse korvien päältä. IHAN HIRVEÄ. Ei auta vaikka sanon. 

🤣🤣🤣😅😅😅🤣🤣🤣🤣 wau, onnea sulle hyvästä valinnasta.

Vierailija
44/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deodoranttia illalla??

Se kuuluu laittaa illalla, jos et tiennyt.