Mies ei huolehdi perushygieniasta! Käy kyllä illalla suihkussa, mutta siihen se jääkin
Pesee itsensä saippualla, hiukset shamppoolla ja pistää deodoranttia, mutta siinä käytännössä koko hygienia.. sekä pesee hampaat illalla
Aamulla hän nousee ylös, käy vessassa ja syö ja sen jälkeen lähtee..
Ei pese kasvojaan, ei hampaita eikä harjaa hiuksiaan yön jäljiltä..
Saattaa vetää useamman päivän olleet vaatteet päälleen..
Hänellä on kyllä lyhyet hiukset eli eivät pahasti mene sekaisin..
Onko tämä muka normaalia miehen käytöstä?
Kommentit (44)
Hampaiden harjaamattomuus on ällöä, mutta muuten kuulostaa ihan normaalilta mieheltä tai naiselta. En itsekään pese kasvojani aamulla, enkä hiuksiakaan kuin pari kolme kertaa viikossa. Pikkuhousuja ja sukkia lukuun ottamatta samat vaatteet menevät useamman päivän.
Vierailija kirjoitti:
Mä naisena en jaksa puunata ja pestä naamaa aamuin illoin. hampaat kyllä pesen ja hiukset harjaan aamulla...
Mä en välttämättä pese aamulla, koska naama kuivuu liiasta pesemisestä ja aamupesun jälkeen laitettu meikki ei asetu tasaiseksi. Näin ainakin talvella.
Hampaat pesen aamuin illoin ja harjaan tukkani, mutta en pese kasvojani aamuisin useinkaan. Miksi pesisin. En myöskään meikkaa. Ja olen siis nainen. Kyllä se päivittäinen suihku riittää.
No emt, onks toi miehen normaalia käytöstä, peseekö kaikki miehet kasvojaan? Hyi, en ikinä voisi lähteä ilman kasvojen pesua ulos.
Minä harjaan hampaat aamuisin, ettei hengitys haise koko päivän. Kerran päivässä kuitenkin vaikuttaa riittävän, hammaslääkäri jaksaa aina mainita miten vain kolmella prosentilla ikäluokastani on niin hyvät hampaat kuin minulla.
Sama mun miehellä. Ei koskaan pese hampaita aamulla, ellen siitä erikseen hänelle huomauta. Ja silloin "ai niin, unohtui". Jep. Unohtui... Kerran olimme mökillä hänen vanhempiensa kanssa, ja aamulla patistin koko perheen (siis me ja lapset) hammaspesulle. Anoppi siinä hirnui, että hah, poikansa pesee hampaat aamulla, onpa hullua! Hekään eivät siis aamuisin pese hampaita, eli sieltä oppinut tuon.
Pesee illalla jos olen ns. vahtimassa, mutta jos tulee töistä kotiin kun olen jo nukkumassa, ei koskaan pese hampaita. Ei koskaan. Kun ei viitsi. Yleensä siis herään siihen kun tulee, käy vessassa, ei pese edes käsiä sen jälkeen saati hampaita. Mutta sen suu löyhkääkin kuin biojäteallas. Olen siitä huomauttanut monen monta kertaa. Menee sitten kahden vuoden välein hammaskiven poistoon ja luulee että hygienia oli sitten siinä taas pariksi vuodeksi.
Ja suihkussa ei pese itseään, siis liruttaa kyllä vettä, mutta ei ns. pese. Pyyhkii kaikki hiet ja paskat sitten pyyhkeeseensä. Eli pyyhe haisee mädälle jo päivän käytön jälkeen.
Nyt on jalostanut tuota toimintaansa myös siten, että ei käy parturissa. Kampaa ohenevat hiuksensa taakse ja leikkaa itse korvien päältä. IHAN HIRVEÄ. Ei auta vaikka sanon.
Mun mies käy suihkussa joka kolmas päivä, ei pese muutaku hampaita siinä välissä
Hengitys haisee hammaspesun jälkeen tasan yhtä pahalle, sekä lisäksi hammastahnalle muutaman minuutin ajan. Se että itse tunnet suusi raikkaammaksi pesun vuoksi, ei se vaikuta itse hengityksen hajuun mitenkään.
No muusta en sano, mutta yllätyin, kun huomasin, ettei kaikki pese hampaitaan 2x päivässä. En ymmärrä, miksi naamaa pitäisi olla koko ajan pesemässä. Oma ihoni on sitä paremmassa kunnossa, mitä vähemmän sitä kuivattelen pesuilla.
Pitäisikö miehen huolehtia hygieniasta samalla tavalla kuin naisen eli hampaanpesu, suihku ja hiustenpesu, kasvot pestään erikseen ja sitten kasvovettä varmistamaan, että kaikki kunnossa. Kaksi kerrosta kosteusvoidetta, kesällä vielä aurinkovoide, kasvoille omat voiteensa (4 erilaista, silmänympärykset on herkät!), sitten meikkaaminen 8-18 erilaisella tuotteella, hajuvesi, hiustenlaitto (harjaaminen ei riitä, tarvitaan sähköisyydenpoistajaa jne. 3-5 erilaista tuotetta vähintäänkin), deodoranttia tietty ja varpaanvälien talkitseminen, käsiin käsivoide, huuliin voide+puna ja jossain välissä suuvedellä kurlaaminen.
Sitten mieskin olisi huolehtinut hygieniastaan ja valmis päivään (parranajo ja erilaiset trimmaukset tähän vielä lisäksi).
huahush kirjoitti:
toi on ihan tarpeeks hygieninen ?? Hysteerinen olet. Toivottavasti vaihtaa sut järkevämpään.
Järkevämpään vai, ai kuten suhun? Sitten olis kaksi sikaa yhdessä. :)
Kakkosnaiset ja pskalle haisevat miehet taas kilpaa yläpeukuttamassa toisiaan täällä!
Vierailija kirjoitti:
huahush kirjoitti:
toi on ihan tarpeeks hygieninen ?? Hysteerinen olet. Toivottavasti vaihtaa sut järkevämpään.
Järkevämpään vai, ai kuten suhun? Sitten olis kaksi sikaa yhdessä. :)
Kakkosnaiset ja pskalle haisevat miehet taas kilpaa yläpeukuttamassa toisiaan täällä!
Satutko tietämään että vuosikymmeniä sitten käytiin saunassa kerran, kaksi viikossa, eikä ollut sisävessoja kuin kaupungeissa, bideistä puhumattakaan, saati suihkuista kuin varakkaimmilla kaupungissa. Eipä ole tietoa siitäkään että olisi ollut iho-ongelmia niin paljon kuin nyt
Vierailija kirjoitti:
Sama mun miehellä. Ei koskaan pese hampaita aamulla, ellen siitä erikseen hänelle huomauta. Ja silloin "ai niin, unohtui". Jep. Unohtui... Kerran olimme mökillä hänen vanhempiensa kanssa, ja aamulla patistin koko perheen (siis me ja lapset) hammaspesulle. Anoppi siinä hirnui, että hah, poikansa pesee hampaat aamulla, onpa hullua! Hekään eivät siis aamuisin pese hampaita, eli sieltä oppinut tuon.
Pesee illalla jos olen ns. vahtimassa, mutta jos tulee töistä kotiin kun olen jo nukkumassa, ei koskaan pese hampaita. Ei koskaan. Kun ei viitsi. Yleensä siis herään siihen kun tulee, käy vessassa, ei pese edes käsiä sen jälkeen saati hampaita. Mutta sen suu löyhkääkin kuin biojäteallas. Olen siitä huomauttanut monen monta kertaa. Menee sitten kahden vuoden välein hammaskiven poistoon ja luulee että hygienia oli sitten siinä taas pariksi vuodeksi.
Ja suihkussa ei pese itseään, siis liruttaa kyllä vettä, mutta ei ns. pese. Pyyhkii kaikki hiet ja paskat sitten pyyhkeeseensä. Eli pyyhe haisee mädälle jo päivän käytön jälkeen.
Nyt on jalostanut tuota toimintaansa myös siten, että ei käy parturissa. Kampaa ohenevat hiuksensa taakse ja leikkaa itse korvien päältä. IHAN HIRVEÄ. Ei auta vaikka sanon.
Aikamoinen lapsenvahti olet miehellesi. Mikä ihme tarve naisilla on "opettaa" aikuista ihmistä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jalostanut tuota toimintaansa myös siten, että ei käy parturissa. Kampaa ohenevat hiuksensa taakse ja leikkaa itse korvien päältä. IHAN HIRVEÄ. Ei auta vaikka sanon.Aikamoinen lapsenvahti olet miehellesi. Mikä ihme tarve naisilla on "opettaa" aikuista ihmistä??
Ei lapsenvahti, vaan tasaveroinen vaimo ja puoliso. Edellytän häneltä että myös hän kunnioittaa minua kuten minä häntä. Kumpikin huolehtii perusasioista, kuten puhtaudesta ja hygieniasta. Se on toisen kunnioittamista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jalostanut tuota toimintaansa myös siten, että ei käy parturissa. Kampaa ohenevat hiuksensa taakse ja leikkaa itse korvien päältä. IHAN HIRVEÄ. Ei auta vaikka sanon.Aikamoinen lapsenvahti olet miehellesi. Mikä ihme tarve naisilla on "opettaa" aikuista ihmistä??
Ei lapsenvahti, vaan tasaveroinen vaimo ja puoliso. Edellytän häneltä että myös hän kunnioittaa minua kuten minä häntä. Kumpikin huolehtii perusasioista, kuten puhtaudesta ja hygieniasta. Se on toisen kunnioittamista.
ap
Mutta sinä määräät tahdin ja "opetat" aikuista ihmistä, miten pitää toimia. Miksi sinä et kunnioita miestäsi?
Minä trimmasin juuri pillukarvat. Oon siisti mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin lähtenyt heti suhteesta jos olisi ilmennyt puutteita hygieniasta. Ei voi kun ihmetellä. Toisaalta ymmärrän miehen lompakon vetovoiman.
hiusten kampaus on hygieniaa?
wtfamireading.jpg