Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastasyntynyt ja isä sairastaa

Vierailija
28.02.2018 |

Oletettavissa on siis koko perheeseen tarttuvaa räkätautia. Miten varautua? Onko frida vai pikkuniistäjä parempi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyvac paras, siis sellainen imuriin kiinnitettävä. Joissakin apteekeissa ainakin myydään.

Vierailija
2/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Mutta varsinkin jos imetät, lapsi saattaa silti hyvin säästyä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Babyvac paras, siis sellainen imuriin kiinnitettävä. Joissakin apteekeissa ainakin myydään.

Pitääkin tutustua!

Vierailija
4/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihan pieni ei sairastu, jos on täysimetyksellä. Meillä nuo niistäjät ovat jääneet käyttämättä. Räkäisyyteen toimii pari tippaa suolaliuosta tai sitä äidinmaitoa.

-Kolmen äiti.

Vierailija
5/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään vastasyntynyt räkätauteja saanut, olisiko puolivuotiaana sairastanut sisarensa kanssa ensimmäistä kertaa samaan aikaan. Silloin oli tuolle babyvacille tarve, niin kuin on vieläkin 1-vuotiaan kanssa, kun ei itse osaa niistää ja en halua korvatulehduksia liiallisen tukkoisuuden takia...

Vierailija
6/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friidasta olen tykännyt, helppo käyttää. Apteekista physiomer suolasumute.

Isälle hyvä käsihygienia tehostetusti ja nenäliinat yhden niiston jälkeen roskiin.

Toivottavasti säästytte vauvan kanssa flunssalta :)

Vierailija
7/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friidasta olen tykännyt, helppo käyttää. Apteekista physiomer suolasumute.

Isälle hyvä käsihygienia tehostetusti ja nenäliinat yhden niiston jälkeen roskiin.

Toivottavasti säästytte vauvan kanssa flunssalta :)

Meillä parhaillaan pariviikkoisen kanssa toiminut tukkoisuuteen imetys + tuo suolavesisuihke, ei olla tarvittu friidaa, sekin kyllä on, toimii vanhemmalle lapselle hyvin.

Vierailija
8/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En imettänyt vauvaa kuin reilun kuukauden mutta ei ole sairastanut kertaakaan ja nyt on siis 9 kk:n ikäinen. Vauvan isä on ollut flunssassa ja samoin sisko. Myös täällä käynyt flunssaisia vieraita. Joten ei taida joka kerta tarttua vauvoihin flunssat. Esikoiseni ei myöskään sairastellut vauvana. Ja iskä kyllä piti vauvaa sylissä eli ei mitenkään varonut flunssan tarttumista.

Vierailija
9/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhaa tulee kyllä ihan pienellekin ja itse olen sen saanut kätevästi pois keittosuolaliuksella ja fridalla. Viimeksi ostin myös apteekissa suosittellun Physiomerin Baby mistin, joka on merisuolaliuosta, mutta tuollaisessa "suihkutus"pullossa eli pullosta tulee suihkautus, joka menee nenään tehokkaammin kuin keittosuolatipat. Vaikuttaa ihan hyvältä, tosin vauva ei hirveesti moisesta suihkautuksesta pidä. Ei hän kyllä tykkää sen puoleen fridastakaan, joten pieniä huitovia käsiä täytyy vaan väistellä.

Vierailija
10/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Physiomer baby mistiä suihkaus nenään ja baby vac