Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 90% bussikuskeista näyttää happamilta?

Vierailija
28.02.2018 |

Siltä, että olisivat juuri nielleet pari kiloa sitruunoita. Ainakin isommilla paikkakunnilla näin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että päivät koostuu yksi toisensa jälkeen pelkästä ajamisesta.

Tuskin kukaan tuota pitää kutsumusammattina jota tekisi vaikka ilman palkkaakin.

Vierailija
2/5 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, mun puolesta kuski voi näyttää vaikka kieltä koko mun matkan ajan.

Kyydinhän minä halusin enkä kuskin hymyilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisit mitä sönkkäämistä he saavat kuulla päivät pitkät. Tänäänkin todistin tapausta, jossa känniääliö sönkkäsi kuskille kuinka tämä ei ottanut häntä aamulla kyytiin pysäkiltä X. Olin kyseisessä bussissa ja herra nuokkui pysäkin penkillä eikä näyttänyt mitään merkkiä että olisi ollut bussiin tulossa.

Siinä sitten kuunneltiin 5 minuuttia jankkausta "Mä otan shusta videon ja laitan youtubeen, mun mutsin miesystävä on hei TKL:llä töissä, mä teen susta valitukshen, mä hei tunnen ihmisiä, mä järjestän että sut hakataan"

Ei ole kiva kuunnella tuollaista bussikuskin palkalla. Ja tämä aamu/päiväsaikaan, voin kuvitella mitä sönkköjä myöhempiä linjoja ajavat saavat kuunnella.

Vierailija
4/5 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin sitä vituttuilua saa kuunnella mut ongelmana on lähinnä pitkät työpäivät. Normaalisti työviikon pituus on 50h ja pahimmillaan itselläni ollut 55h. Ja  onhan tää kieltämättä ykstoikkoista hommaa jossa ei älyllistä haastetta ole ollenkaan ja kaikki päivät on samanlaisia. Mitään et kerkeä työpäivinä harrastamaan vaan kaikki vähäinen vapaa-aika menee lepäämiseen ja eväiden tekoon. 

t: dösäkuski

Vierailija
5/5 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin riittää se, että kuljettaja vie minut paikasta A paikkaan B.

Mikä ihmeen pätemisen tarve teillä ihmisillä oikeen on?