Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet pärjännyt paniikkihäiriön kanssa?

Vierailija
18.04.2006 |

Minulla todettiin tänään ahdistus- ja paniikkihäiriö. Lääkkeeksi masennuslääke remeron sekä diapam.

Tällä hetkellä ulos lähteminen mahdotonta ilman kaveria.

Jos jollain omakohtaista kokemusta, lueskelisin mielelläni

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tentteihin tms propral 10-30g /krt

Vierailija
2/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hikoiluun, sydämentykytykseen, tärinään jne auttoi propral-niminen betasalpaaja. Otin aina silloin tällöin, ennen sosiaalisesti vaikeita tilanteita. Nykyään en enää käytä, eikä ole oireita.

PARANEMINEN ON MAHDOLLISTA, mutta sinun on uskaltauduttava tekemään juuri niitä asiota mitä eniten pelkäät, ensin kunnon lääkityklsen avulla.

Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten, kun kohtauksia tuli (ja oli aika dramaattisia, kaikkine hyperventilaatioineen, sydämentykytyksineen, jopa pyörtymisineen) sain hyvän avun lääkityksestä. Kun kohtaukset on saatu hallintaan en missään tapauksessa tahdo jatkaa lääkkeitten kanssa - en tahdo olla niistä henkisellä tasolla riippuvainen. Kyllähän tässä pärjäillään ja en ole antanut liikaa rajoittaa elämää, vaikka joskus siitä seuraakin kamalan noloja tilanteita vieläkin...

Vierailija
4/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sopiiko propral ja diapam yhdessä otettuna?

Itselläni verenpaine nytkin aika alhalla 95/68. Mietin vaan, että propral vissiin vaikuttaa verenpaineeseen..

Vierailija
5/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes koko päivän kestävä sekavuus. Välillä myös puutumista päässä ja raajoissa, käsien tutinaa.

Vierailija
6/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mm. kyennyt lähtemään ulos kodistani, jo puhelimen soiminen oli liikaa " sosiaalinen tilanne" . Remeronit auttoivat, ja aion aivan iloisesti syödä niitä vaikka loppu elämän. Haluan normaalin ja ok:n elämän, ja minusta mielialalääke palauttaa minut normaaliksi, ei muuta minussa mitään huonoon suuntaan eikä mitään riippuvuusongelmaa ole. Haluan olla oma itseni, ja lääkkeillä olen.

Vierailija
7/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sulle visiittiä suomi24:n paniikkihäiriö palstalla. On asiallinen ja kaikki ihmiset jotka siellä kirjoittelee kärsii samasta vaivasta!

Mulla on ollut vuodesta 00 paniikkihäiriö. Oli monta vuotta poissa, mutta nyt taas uusiutui, mahdollisesti jopa pahempana kuin aikaisemmin. Mulla oireisiin kuuluu kaikki mahdollinen, mm. sydämen todella korkea syke, ahdistus, joku pelottaa kamalasti, hyperventilointi(ja siitä johtuva pyörtyminen) koko kropan puutuminen, pahoinvointi, vatsavaivat ym.. listaa vois jatkaa loputtomiin.

Kyllähän tämän kanssa pärjää, kun ei luovuta.. Mutta kyllä pitää myöntää, että vaikeimpina hetkinä on tullut mietittyä narun jatkoksi menemistä. Mutta onneksi se ajatus on aina mennyt yhtä nopeean ohi kuin on tullutkin.

Tsemppiä!

Vierailija
8/8 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviesteihin kyllä vastailen. Kukaan ei tiennyt tuosta propralin annostuksesta? Kuinka kauan kesti ennenkuin remeron auttoi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi