Lauttasaaressa yksiö 36m2, hintapyyntö 295000e (vanhasta talosta)
https://www.etuovi.com/kohde/9695891?sc=M1225522392&pos=1
Onko hinta kohillaan?
Kommentit (42)
Hah, asuin lapsuuteni kivenheiton päässä tuosta. Paljonkohan sen asunnon arvo tänä päivänä on? Siinä on 67m2 :D Metrolle vielä siedettävä matka tuosta. Kalloissa tuolla hinnalla saisi ainakin 50m2 hyvillä näköaloilla.
Ei paha jos on ulkosaaristossa, kulkeeko yhteysalusliikenne ympäri vuoden?
No saahan sitä pyytää, mutta ei kai kukaan hullu maksa tuommoisesta kopperosta tuollaista summaa? Onneksi en halua asua Helsingissä, ei todellakaan olisi varaa. Meidän ok-talo täällä pikkukaupungissa maksoi 245 000, reilut 150 neliötä ja tonttia lähes puoli hehtaaria. Ei tietysti ole Helsingin huvituksiakaan, mutta niistä saakin kyllikseen kun käy pari kertaa vuodessa siellä. Jos jonnekin kaupunkiin muuttaisin, niin Tampereelle, ehkä sitten vanhempana muutetaankin, jos on varaa.
En katsonut taloyhtiön tietoja tulevista remonteista, mutta aika asiallinen hinta, neliöitä sentään 36. Oma 30 neliön yksiöni maksoi vuosi sitten 252 000 e.
http://asuntojen.hintatiedot.fi/haku/ Tuolta oikeat hinnat. Onhan se laru ihan hieno paikka etenkin, jos on muuttanut muualta, eikä siedä Kallio-tyylistä menoa. Jokainen tavallaan :)
Vierailija kirjoitti:
https://www.etuovi.com/kohde/9695891?sc=M1225522392&pos=1
Onko hinta kohillaan?
Kai sun välittäjän pitäis paremmin tietää kuin mammat.
Kaisa
On kalleimmasta päästä. Toisaalta keittiö ja putket just tehty. 20-50 tonnia liikaa hintaa.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut taloyhtiön tietoja tulevista remonteista, mutta aika asiallinen hinta, neliöitä sentään 36. Oma 30 neliön yksiöni maksoi vuosi sitten 252 000 e.
"Tulevat remontit:
2018 sähkönousujen uusintaa selvitetään, 2019 kellaritilojen pintakunnostus, mukaan lukien pyörävaraston Wc, 2020 sähkönousujen ja - pääkeskuksen uusinta, 2021 koko talon lukkojen sarjoitus, esim. Sento-järjestelmään. 2022 vuosikorjauksia"
Ainoo hyvä juttu, että vastike 45 euroa. Eka kerros karkottaa ostajat myös. Katsoin itse tota aikasemmin tänään. Jos ois ylin kerros vois hinta olla lähellä oikeaa nyt ei.
On kohdillaan. Jos tuntuu kalliilta, muuta Itä-Helsinkiin tai vaikka Espooseen.
Se ostaa joka haluaa ja muut eivät. Itse asun mieluummin isossa ja uudemmassa ok-talossa eri kaupungissa. Ostohintakin paljon alempi kuin tuossa. Toki käyttökustannukset paljon kalliimmat, noi vastikkeethan on tuossa yksiössä tosi matalat.
Aika kallista kyllä. Lauttasaaren keskihinta per neliömetri on jotain 7000 euroa.
Tuon asunnon neliöhinta on kuitenkin yli 8000 euroa. 
Mä en ikinä antais ton puljun myydä omaa asuntoani. Aina järkyttävästi ylihintaa kohteissa. Eikä ne liiku mihinkään. Varsinkin tolla jepalla just.
Nuo ovat niitä hiukan nukkavieruja taloja Isollakaarella. Kadun toisella puolella on kauneimmat :) Kannattaa tarjota ja katsoa samanhintaisia muita larulaiskämppiä. Tuo on kuitenkin sellaista keskihyvää aluetta Lauttasaaressa. Vattuniemeä itse vieroksun. Kalliimmat alueet ovat tuosta länteen. Lauttasaarentie on aika meluisa. Tuosta ei ole pitkä matka kivoille ulkoilureiteille.
On silti kalliin oloinen. Hyvässä kunnossa toki, vastaremontoitu. Ilmoitus ei tiedä metrosta mitään :D
Ilmoitin asiattomaksi, säännöissä kielletään piilomainonta ja myyminen.
Vierailija kirjoitti:
Aika kallista kyllä. Lauttasaaren keskihinta per neliömetri on jotain 7000 euroa.
Tuon asunnon neliöhinta on kuitenkin yli 8000 euroa.
keskineliöhinta on vain keskineliöhinta
Hauskaa, että tämä tupsahti tänne takaisin.
Sijainti maksaa. Itsekin kiinnitin huomiota ekaan kerrokseen, en ostaisi kerrostaloasuntoa ensimmäisestä kerroksesta.
Toinen juttu on tehty remontti. Mieluummin myytäisiin halvemmalla ja ilman remonttia. Jos tuossa on tehty oikein seinien kaatamista ym. niin vähän vikaan. Olisin ehdottomasti laittanut sängyn ruokapöydän tilalle (se voi toki itse sinne laittaa). Keittiön sijainti kaiken keskellä tekee hukkatilaa kun sen molemmin puolin jää "käytävät", neliöitä menee hukkaan. Keittiön siis olisin sijoittanut jotenkin toisin, lisäksi valinnut aivan erilaiset kaapistot ym. joissa olisi vähän munaa.
Nyt on taas tehty myyntiä varten remontti mahdollisimman hajuttomana ja mauttomana, miellyttämään monia. Minusta turha tehdä remonttia ennen myyntiä. Hintapyyntö alemmas ilman remppaa.
On päiviä, jolloin huokaan syvään ja kiitän onneani, ettei minun tarvitse yrittää elää Helsingissä. - Minulla olisi tuskin varaa siihen; tai ainakaan sellaiseen eloon, jota toivoisin mahdollisen elämäni Helsingissä olevan.