Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osata olla ystävä kun itse rakastaa ja toisella ei tunteita?

Vierailija
27.02.2018 |

Rakastuin ystävääni kovasti, mutta vaikka meillä pientä säätöä oli,hän ei löytänyt mitään tunnetta mikä olisi ystävyyttä enempää. Olemme joutuneet lopettamaan kaiken fyysisen läheisyyden tämän vuoksi. Ennen olimme kainalokkain ja pussailimme ym, nyt ei ole enää mitään. Millä pystyn jatkamaan ystävyyttämme kun en voi enää mennä lähelle, ja kun tiedän ettei toinen tunne samoin kuin itse. Olisi varmaan hyvä ottaa etäisyyttä, mutta tuntuu tyhmältä lopettaa muutoin hyvä ystävyys. Auttakaa! Millä saan tunteeni kuolemaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mies?

Vierailija
2/4 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ollaan, siksipä tässä kävi köpelösti enkä osaa toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja samassa tilanteessa. Tosin fyysistä läheisyyttä ei ole ollutkaan koska ystäväni ei ole sellaista halunnut. Eipä siinä mitään, ollaan ystäviä kuten ennenkin, nähdään silloin tällöin, jutellaan kaikesta, nauretaan ym. Sitten kun olen yksin niin runkkailen häntä ajatellen. Tunteeni eivät ole kahdessa vuodessa laimentuneet ollenkaan. Jostain syystä kun olen yksin, ajattelen usein että tämä on kidutusta, ja pitäisi yrittää sittenkin vielä pehmittää ystävä suhteeseen. Kuitenkin kun todella ollaan yhdessä, niin hänestä huokuu niin sellainen haluamattomuus että itsellänikin on ihan helppoa pitää näppini kurissa. Ei siis ole mitenkään kylmäkiskoinen, vaan jotenkin niin selkeästi kaverivyöhykkeellä, en osaa oikein selittää.

Vierailija
4/4 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi