Korostaako otsatukka nenää?
Kommentit (15)
Tarkoitus olis siis "häivyttää" nenää ja mietin että kumpi vaikutus otsatukalla on?
Kipuilen otsiksen leikkaamisen kanssa ja mietin ihan samaa kuin Ap....kasvoni ovat pitkät, silmäni kauniit mutta nenäni iso. Kannattaako leikata?
Vierailija kirjoitti:
Kipuilen otsiksen leikkaamisen kanssa ja mietin ihan samaa kuin Ap....kasvoni ovat pitkät, silmäni kauniit mutta nenäni iso. Kannattaako leikata?
Mulla on ylväs nenä. Kokeilin otsatukallista peruukkia, korosti nenää.
Joo, eli jos nenä on peruna niin en suosittele. Kasvojen alaosaa korostaa muutenkin, en tajua miksi joka paikassa sanotaan että korostaa muka silmiä. Ei korosta, laitetut kulmat korostavat.
Mulla on pienet kapeat kasvot ja iso nenä ja otsatukka on ihan vihoviimeinen keksintö mulle.
Itsellä ei ainakaan korostanut, riippuu ihan leikkauksesta.
Pienet kasvot katoavat kokonaan, jos pitkä otsis.
Ap:lle sanoisin, että lyhyt kerroksittain leikattu kampaus/hiukset 'pienentävät' nenää.
Ihoa ja kasvoja tulee enemmän näkyville, kun korvatkin voivat osin näkyä, tämä vähentää nenän dominointia. Hiukset kammataan ja muotoillaan siis poispäin kasvoista.
Ajattelepa vaikka jotain isonenäistä miestä erilaisissa hiuksissa. Huomaat, että rennot, vähän sivulle pyyhkäistyt (otsa)hiukset näyttävät hyviltä. Jos haluaa naisellisemman tyylin suoriin hiuksiin, pienet laineet toimivat. Ja tyven kohotus.
Mielestäni monelle naiselle sopisi hienosti ns. poikatukka. Bonuksena on helppohoitoisuus. Tosin pitää käydä trimmaamassa ainakin kerran kuussa, jos haluaa säilyttää saman tyylin.
Korostaa. Jos on kaunis nenä niin voi pitää otsista.
Korostaa. Mulla iso nenä (ei peruna) ja joskus oli otsatukka ja nenä näytti entistä isommalta sivusta katsottuna.
Otsatukka pyöristää posket, jos et ihan lommoposki luonnostasi ole.
Saa myös naaman näyttämään lyhyemmältä.
Pyöreäkasvoiselle on ihan viimeinen kampaus leikata otsatukka.
Vierailija kirjoitti:
Joo, eli jos nenä on peruna niin en suosittele. Kasvojen alaosaa korostaa muutenkin, en tajua miksi joka paikassa sanotaan että korostaa muka silmiä. Ei korosta, laitetut kulmat korostavat.
no entä jos on laitetut kulmat ja otsatukka?
Ei mutta lattaotsaiselle se ei sovi.