Vatsarypyt vaikka en ole edes lihava
Vatsassa on syvät poikittaiset uurteet vaikka en ole lihava..
Kommentit (21)
Ne ei ole ryppyjä vaan ihon taitekohtia..
no mielummin rypyt kun vatsamakkarat
Kuules kun ihossa on pakko olla jonkin verran joustovaraakin, ettei liikkuessa repeilisi.
Minulla on moiset myös. Ja aina niitä hävennyt. Onneksi edes ruskettuessa katoavat silmiinpistämättömiin.
Jos vatsassa olevaa ihopoimua voi sanoa rypyksi eikä makkaraksi, se ei todella ole lihavuuden merkki.
Isä Jumalalla nyt oli semmoinen näkemys meidän hyvästä ulkomuodosta. Siihen suosittelisin tuudittautumaan muutenkin: semmoisia ollaan millaisiksi meidät on luotu.
Joo no itselläni on RASKAUSARPIA, ja mitat 160/42 ja oon vasta 16 :D revi siitä.. Kiva tuhlata säästöt heti kun täyttää 18 kauneuskirurgiaan kun muut ostaa autoja jne. :))
PS. EN siis todellakaan oo ollut raskaana enkä laihduttanut/lihonut kymmeniä kiloja
https://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=8178251&d=14…
Hienon näköiset rannut ;D
Vierailija kirjoitti:
Joo no itselläni on RASKAUSARPIA, ja mitat 160/42 ja oon vasta 16 :D revi siitä.. Kiva tuhlata säästöt heti kun täyttää 18 kauneuskirurgiaan kun muut ostaa autoja jne. :))
PS. EN siis todellakaan oo ollut raskaana enkä laihduttanut/lihonut kymmeniä kiloja
Minäkin haluaisin kirurgisesti vatsan täydelliseksi.
mene leikkaukseen tai ota täyteaineita :D;DD;;D
Vierailija kirjoitti:
Miten nää sais pois???
Vatsaryppyjä ei ole olemassa ja jos liikaa läskiä niin mene leikkaukseen/imuun. Älä kitise.
Tavallista, jollei ole äärimmäisen laihuuden tai todella runsaan treenin takia erityisen rasvaton ja kuivakkakin.