Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka vihaa poikaystävän/miehen kavereita?

Vierailija
27.02.2018 |

Eli ongelma on tämä, en voi sietää poikaystäväni kavereita. He ovat lapsellisia, eikä heitä kiinnosta muu kuin ryyppääminen, pleikan pelaaminen ja ajelu. Poikaystäväni kanssa tulee aina hirveä riita, kun hän tapaa tämän porukan. Myös yksi syy miksi vihaan heitä on, että poikaystävävästäni tulee hirveä ylimielinen kusipää heidän seurassa. Mitä tehdä tälle asialle, ja onko samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä sä voi asialle mitää tehä. Ne on miehes kavereita.

Vierailija
2/5 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus! Anna sen olla o oma itsensä ja pitää ystävänsä. jotain hän niissä näkee. Akkoja tulee ja menee. Ystävät ovat ikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on vähän samanlaisia tuntemuksia ollut miehen kavereiden suhteen ja juuri samanlaisista syistä, kuin sinulla. Miehen kaverit on olleet ystävällisiä minulle kuitenkin... Muutaman kanssa olen vähän ajautunut riitoihin (omasta syystäni), mutta ne on kuitenkin saatu sovittua. Jos rakastat miestäsi, niin yritä tulla toimeen miesten kavereiden kanssa. Kaikkien kanssa ei tarvitse olla ylimpiä ystäviä, mutta jos tahdot pitää parisuhteesi hyvänä, niin hyväksy ne miehen kaverit ja tapaa niitä joskus ja ole ystävällinen. Sen pitäisi riittää. Asiaan toki vaikuttaa, että minkä verran näiden kavereiden kanssa ollaan tekemisissä.

Vierailija
4/5 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nuoria?

Vierailija
5/5 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei ole tuollaista ongelmaa, mutta en minä silti oikein pidä mieheni kavereista, tai no näistä muutamasta tietystä. He ovat aika luusereita, mutta samassa työpaikassa, joten pitää väleissä pysyä ainakin jotenkin.

Todella usein, vähintään joka toinen päivä, joskus jopa joka päivä 4-5päivää putkeen, joku näistä kolmesta kaverista soittaa miehelleni, että tarvitsee kyydin kaupunkiin, joka on n.20km:n päässä. Aina ei jaksa lähteä, varsinkin jos soittavat työpäivän jälkeen, mutta aika usein kyllä, koska hyötyy siitä itse vaihtelevasti.

Sen takia soittelevat, kun heillä kellään ei ole autoa, mutta miehelläni on ja asumme suht lähekkäin. Riitoja tästä emme ole saaneet aikaiseksi, mutta olen kyllä sanonut, että kurjalta tuo tuntuu, varsinkin kun olen jo muutenkin aika paljon yksin lapsen kanssa.

Sitten kaksi tästä kolmen porukasta on kauheita sikoja, joilla ei ole mitään asiaa tänne ensimmäisen vierailunsa jälkeen. Joinakin päivinä tuntuu ihan erityisen pahalta nuo jatkuvat soitot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan