Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äsken tuolla pakkasessa lenkillä!

Vierailija
27.02.2018 |

-20 oli ulkona. Eniten nauratti kun vastaantulijat katseli kauhuissaan mun trikoo koipia, eivät ehkä tajunneet että mulla oli viidet trikoot päällekkäin+ pitkät kalsarit ;D

Muuten oli jees, mutta naama kyllä jääty! Jotain pitäs vielä naamalle keksiä! Eilen olin juoksulenkillä ja tuli KUUMA ulkona. Eilen oli kyllä vähän lämpösempää. :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä v*ttumaiset pakkaset, mutta toi valoisuus on ihanaa! Pimeää alkaa tulemaan vasta klo 18 jälkeen, miettikää! Pian alkaa maaliskuu😊👌👌

Vierailija
2/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin näitä lentokentän 12€ voileipiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuol on ihan v*tun kylmä. Oikeesti, vaikka itekkin puen kerraston trikoiden alle, jäätyy naama, nielu ja sormet, pakko kääntyy takasin aina ihan liian aikasin. :D

Vierailija
4/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on outo sää. Ite olin ekat 20min ihan hyvillä fiiliksillä ja oli ihan jees, mutta sitten tuli HELVATAN kylmä yhtäkkiä, luulin kuolevani!

Vierailija
5/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn joka päivä 3x lenkillä. Sää kuin sää. Näistä pakkasista en kyllä nauti. T. Koiranomistaja

Vierailija
6/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko hullunrohkeita. Tuuli ja pakkanen voi olla tappava yhdistelmä. Oli kamalaa ulkoiluttaa koiraa, kun se yritti kakkia tassut ilmassa.

Vierailija
7/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kuuma, tänäänkin ulkona hiki virtasi.

Vierailija
8/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi pakkanen mitään, mutta kunnon tuuli siihen päälle, niin ei pysty edes tupakalla käymään😬

Vierailija
9/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meinas happi loppua siellä. Jos hengittää nenän kautta, räkä valuu. Jos hengittää suun kautta, nieluun sattuu ja nielu jäätyy. Pitäisi siis pidätellä hengitystä.. hmm. :D

Aurinko ja valoisuus on kyllä ihanaa. Kaunista on, sitä en kiellä.

Vierailija
10/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Vierailija
11/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli on se pahin! Jos ei tuule niin OK, mutta odotas kun kävelet vastatuuleen, ai s**tana!!! :D siinä meinaa ihan toivottomuus iskeä!

Vierailija
12/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä pukea viidet kalsarit päällekkäin.

Perehdyhän hieman kerrospukeutumiseen. Muutama vaatekerros, eri materiaaleja, riittää. Ja kun ne ovat väjyydeltään erilaisia tulee siihen väliin se lämmittäva ilmatila.

Vierailija
13/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Läihduttaa mun ei onneksi tartte, taitaa vaan olla mummotauti iskemässä näin 45-vuotiaana...

Vierailija
14/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Mä oon alipainoinen ja mullakin on aina kuuma? :D

Vierailija
15/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä makkara maistui ulkona?

Sinkkumies

Vierailija
16/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että olisi Suomen oloihin lämpöisiä kasvosuojia tyyliin kommandopipot, vaan onko? En ole huomannut, joskaan en kyllä etsinytkään.

Vierailija
17/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä makkara maistui ulkona?

Sinkkumies

En käynytkään ulkona. En uskaltanut.

ap

Vierailija
18/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin liki tunnin lenkillä iltapäivällä. Aurinkoa vasten kun käveli, oli ihan hyvä olo. Mutta kun joutui tuulta vastaan kävelemään, niin villaliinalla oli suojeltava poskia. Muuten kolme puseroa, hieman paksummat damaskit farkkujen alla, hupullinen toppis ja pitkät villasukat riittävät. Pitäisiköhän virkata poski-nenä-suojat?

Vierailija
19/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuol on ihan v*tun kylmä. Oikeesti, vaikka itekkin puen kerraston trikoiden alle, jäätyy naama, nielu ja sormet, pakko kääntyy takasin aina ihan liian aikasin. :D

Laita käsineiden päälle villatumput.  Villahousut trikoiden ja pitkiksien väliin.

Vierailija
20/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pakkasta kansalle, eipä nuo polkupyöräreitin varhaisjakelijaa hetkauta. Lämpökerrasto, kollarit, poolopaita ja välikausitakki päällä tarkenee yön duunit. Naaman paleltumisen estää kypärähattu. Pyörällä ei tosin viitsi ihan maksimivauhtia päästellä, kun käy naamaan. Kävelin äsken muutaman kilsan kauppaan ja ihan hyvin tarkeni pitkissä kalsareissa ja farkuissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän