Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei anna minun nukkua

Vierailija
27.02.2018 |

Olen väsynyt töiden jälkeen ja tarvitsen päiväunet, koska en ehdi öisin nukkumaan tarpeeksi.
Mies ei jostain syystä siedä nukkumistani, hän yleensä tulee töistä juuri kun olen torkahtanut ja aloittaa tavaroiden paukutuksen. Aukoo kaapin ovia ja lyö ne kiinni niin lujaa kun voi, kolistelee astioita jne.
Harrastaa samaa aamuisin, jos saan nukkua pidempään.

Miten toisen nukkuminen voi ärsyttää noin helkkarin paljon??

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on ääliö mutta aiheen vierestä: käy tarkistuttamassa verokorttisi.

Minulla on useita työnantajia ja saan kaikki samalla veroprosentilla. Aikoinaan tämä järjestely kulki nimellä "freelancer"- verokortti, nykyistä nimeä tai käsitettä en muista. Verotoimistossa osannevat auttaa.

Arvioit mahdolliset tulosi ja tämän mukaan saat kaikki työt kattavan veroprosentin ja uudet paperit työnantajille vietäväksi.

Verokortit on kyllä ihan kunnossa, olen tehnyt samoille kolmelle työnanatajalle+ omalla toiminimellä töitä kolme vuotta 😊

Vierailija
62/63 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän pikkulapsi aikana töissä käyvä mieskään saisi nukkua. Nainen saa ottaa päiväunia  mutta mies ei voi nukkua töissä ja työmatkoilla. Silti itsekäs nainen ei antaisi miehen nukkua edes sitä 8 t yössä mikä on kuitenkin suurimmalle osalla tarpeellinen unimäärä ettei ole puolikuolleena väsymyksestä.

Miten tämä liittyy avaukseen? Vauvan äiti voi tarvita isän apua yövalvomisten hoitamiseen, mutta mihin ap:n mies tarvitsee ap:ta aamulla, tai keskellä päivää juuri silloin kun tämä nukkuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa löydettyä tällainen ketju, näköjään muutamalla muullakin idioottimies. Meillä siis homma niin että ennen vauvaa kehui miten osallistuu 24/7. Lopulta totuus, osallistuu pari tuntia viikossa ja iltaisin lisästressiä kun mies määki että hänen päästävä nukkumaan että vauva ei saisi höiritä hänen nukahtamistaan! Nyt on sitten käynyt kaiken huippu. Kun mies oli töissä, mies nukkui että jaksoi töissä. Mä hoidin vauvan öisin. Nyt mä olen töissä ja mies kotona ja mä herään edelleen yöllä jos lapsi herää! Vaikka mulla suhteellisen vaativa ja analysointia ja keskittymsitä vaativa työ, musta tää työ on silti helpompaa kun 24/7 vauvan tarpeisiin vastaaminen yksin. En siis ymmärrä enää ollenkaan, miten mies ei pystynyt osallistumaan vauvan ollessa pieni kun hänellä niin ***vetin tärkeä (pienipalkkaisempi kuin mulla) työ. Nyt viikonloppuna mies alkois itten **ttuilla ja käänti illalla salaa patterit täysille molempina iltoina niin että heräsin ensin la yönä klo 1 ja sunnuntai yönä klo 01.30 aivan läkähtyneenä ja aloin keskellä yötä tuulettaa ym. Koskaan en ole ollut lapsen kanssa niin väsynyt kuin miehen **ittuilujen jäljiltä. Tuntuu että mitta on nyt täysi. Ei kyllä kauniit puheet kohdanneet totuuden kanssa mitenkään. Musta toi patterit täysillä on kiusaaamista, tietää etten nuku kuumassa ja meillä ilman pattereita miehen esim olkkarissa 22 astetta, katoin tänään aamulla. Mutta kun mies ei tarkene jossei 25 astetta. Oon niin kyllästynyt. Olisin halunnut toisen lapsen,s isaruksen ja ikä tulee vastaan mutta en kestä enää hetkeäkään. Toisaalta aina kun ollaan kolmistaan ja näen onnen lapseni silmistä. ,-( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä