Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei anna minun nukkua

Vierailija
27.02.2018 |

Olen väsynyt töiden jälkeen ja tarvitsen päiväunet, koska en ehdi öisin nukkumaan tarpeeksi.
Mies ei jostain syystä siedä nukkumistani, hän yleensä tulee töistä juuri kun olen torkahtanut ja aloittaa tavaroiden paukutuksen. Aukoo kaapin ovia ja lyö ne kiinni niin lujaa kun voi, kolistelee astioita jne.
Harrastaa samaa aamuisin, jos saan nukkua pidempään.

Miten toisen nukkuminen voi ärsyttää noin helkkarin paljon??

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän pikkulapsi aikana töissä käyvä mieskään saisi nukkua. Nainen saa ottaa päiväunia  mutta mies ei voi nukkua töissä ja työmatkoilla. Silti itsekäs nainen ei antaisi miehen nukkua edes sitä 8 t yössä mikä on kuitenkin suurimmalle osalla tarpeellinen unimäärä ettei ole puolikuolleena väsymyksestä.

Nää tyypit on niin helmiä. Karehtii pikkulapsiajan äitien päivätorkkuja.

Mitäs luulet, millaisia yöunia ne äidit ovat saaneet kuukausien ajan?

Ja voihan se olla että mieskin on vauvan huutoon heränneet, mutta useimmiten työssäkäyvälle annetaan oikeus kääntää kylkeä ja jatkaa unia kun äiti menee puolestä tunnistä pariin tuntiin joka ainoa yö hyssytteleen ja syöttämään olohuoneeseen vauvan. Joissakin tapauksissa useita kertoja yössä.

Että joo, karehdi vauvojen äitien pieniä päivätorkkuja, kyllä ne on vaan niin laiskoja tyyppejä.

Minkäälaisia yöunia saa kolmivuorotyössä tai yötyötä tekevä mies? Tai pitäisikö tavallista päivätyötä tekevän miehen vielä valvo yölläkin pari tuntia? Tuo on juuri sitä narsismia ja tuo yksi ilmenemismuoto naisissa. Äitä saa nukkua päivällä ihan kunnon monen tunnin pätkiä sillä ei pikkulapsi koko aikaa valvo. Mutta tunnollinen äitihän tietysti puhdistaa nukkuessaan hammasharjalla jalkalistoja;)

Vierailija
22/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän pikkulapsi aikana töissä käyvä mieskään saisi nukkua. Nainen saa ottaa päiväunia  mutta mies ei voi nukkua töissä ja työmatkoilla. Silti itsekäs nainen ei antaisi miehen nukkua edes sitä 8 t yössä mikä on kuitenkin suurimmalle osalla tarpeellinen unimäärä ettei ole puolikuolleena väsymyksestä.

Ja voihan se olla että mieskin on vauvan huutoon heränneet, mutta useimmiten työssäkäyvälle annetaan oikeus kääntää kylkeä ja jatkaa unia kun äiti menee puolestä tunnistä pariin tuntiin joka ainoa yö hyssytteleen ja syöttämään olohuoneeseen vauvan. Joissakin tapauksissa useita kertoja yössä.

Että joo, karehdi vauvojen äitien pieniä päivätorkkuja, kyllä ne on vaan niin laiskoja tyyppejä.

Jätä se kahviloissa tungeksimien vaunujen kanssa pois sillä selfieiden ottamisen ajankin voit käyttää univelkasi pois nukkumiseen. Sosiaalista elämää voi rajoittaa pikkulapsi aikana mutta narsistille kavereiden huomio on elintärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jospa saisinkin joskus nukkua puolenpäivän jälkeen pari tuntia kun väsymys iskee niin että vain liikkeellä olo pitää sen aisoissa.

Vierailija
24/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus olisi toisinpäin, eli mies makaisi keskellä päivää ja nainen ulisisi kotitöistä, olisi vastaukset aivan toisenlaisia. Kaksinaismoralismi kukkii mammapalstalla.

Vierailija
25/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis makaat ja mies tekee kotitöitä?

Jaxuhalit

Joo makaan, sen kokonaisen tunnin ennenkuin lähden iltatöihin päivätöiden jälkeen.... iltatöiden takia kun jää yöunet max 5tunnin pituisiksi

ap

Jätä se iltatyö pois, niin saat paremmin levättyä. Sitäpaitsi sen iltatyösi kyllä tarvitsisi se paljon parjattu työtön.

Eipä ihme, että työttömyys jyllää, kun jotkut työssäolijat ottavat rahanahneuksissaan useamman työpaikan.

Vierailija
26/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan kyse lähinnä tunteesta. Mustakin tuntuu aina kun jokin ääni herättää, että joku tahallaan häiriköi mun lepoani. Voisiko miehesi vain olla sen veran ajattelematon ettei erityisesti varo etsiessään aamias tai päivällistarpeita kaapeista? Asian mainitseminen voi auttaa, mikäli on vain epähuomiossa sua häiriköinyt.

Me miehet ei aina olla kaikista herkkävaistoisimpia joten suoraan puhuminen (suuresti syylistämättä) monesti antaa parhaan vasteen.

Tämä!

miehet ei aina ole kaikista herkkävaistoisimpia joten suoraan puhuminen (suuresti syylistämättä) monesti antaa parhaan vasteen. Samaa mieltä nimimerkki viisas vaimo.

Tätä on koitettu jo monet kerrat, eikä minkäänlaista apua ole ollut.

Vetoaa yleensä tavalla tai toisella siihen että hän on itse varmasti paljon väsyneempi.

Vierailija
27/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on yksi sadismin muodoista, toisen nukkumisen häiritseminen. Käytetään kidutusmuotona myös yleisesti. Uni on joka ikisen ihmisen terveydelle tärkeää.

Minulla oli kämppis joka toistuvasti terrorisoi muiden unia ja toisaalta itse valitti, kun muut heräsivät kouluun tai töihin. Jos muut olisivat jonain vapaapäivänä sitten saaneet nukkua vähän pidempään aloitti kovaäänisen kattiloiden paukuttelun yms heti aamukahdeksalta. Paljastui myöhemmin narsistiksi. Vaati koko ajan itselleen erityisoikeuksia mutta ei kyennyt kunnioittamaan muiden yöunia yms tarpeita lainkaan.

Vierailija
28/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhalit

Joo makaan, sen kokonaisen tunnin ennenkuin lähden iltatöihin päivätöiden jälkeen.... iltatöiden takia kun jää yöunet max 5tunnin pituisiksi

ap

Jätä se iltatyö pois, niin saat paremmin levättyä. Sitäpaitsi sen iltatyösi kyllä tarvitsisi se paljon parjattu työtön.

Eipä ihme, että työttömyys jyllää, kun jotkut työssäolijat ottavat rahanahneuksissaan useamman työpaikan.

Aika monen on pakko tehdä kaikki työvuorot mitä vaan sattuu tekemään. Ei nimittäin löydy niitä kokoaikaisia työpaikkoja kaikille, ja moni joutuu tekemään useammalle työnantajalle töitä.

Vierailija
29/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa nukuttua yöllä riittävästi? Mene ajoissa nukkumaan, että tulee ainakin 8 tunnin yöunet, niin pysyt päivällä virkeänä. Ja muuten, oletko sanonut miehellesi, että tarvitset nuo nokoset ja että hänen kolistelunsa häiritsee. Vai oletko sinäkin niitä naisia, jotka kuvittelevat, että mies osaa lukea ajatuksia eikä hänelle tarvitse selittää mitään. Jos mies kysyy, niin dramaattisesti vaan sanotte värisevällä äänellä, että ei mitään tai kyllä sinä tiedät. Olen itsekin nainen, mutta en voi käsittää tuollaista asennetta naisilta. Äly hoi, älä jätä!

Vierailija
30/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivisagressiivista käytöstä. KATSO MUA KATSO MUA KATSO MUA.

Äläkä ainakaan nuku.

Vierailija
31/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan kyse lähinnä tunteesta. Mustakin tuntuu aina kun jokin ääni herättää, että joku tahallaan häiriköi mun lepoani. Voisiko miehesi vain olla sen veran ajattelematon ettei erityisesti varo etsiessään aamias tai päivällistarpeita kaapeista? Asian mainitseminen voi auttaa, mikäli on vain epähuomiossa sua häiriköinyt.

Me miehet ei aina olla kaikista herkkävaistoisimpia joten suoraan puhuminen (suuresti syylistämättä) monesti antaa parhaan vasteen.

Tämä!

miehet ei aina ole kaikista herkkävaistoisimpia joten suoraan puhuminen (suuresti syylistämättä) monesti antaa parhaan vasteen. Samaa mieltä nimimerkki viisas vaimo.

Tätä on koitettu jo monet kerrat, eikä minkäänlaista apua ole ollut.

Vetoaa yleensä tavalla tai toisella siihen että hän on itse varmasti paljon väsyneempi.

Paska homma :(

Toi että vetoa omaan väsymykseensä viittaa vahvasti tosiaan siihen, että tiedostaa mitä tekee.

Väsymys tuo kaikilla hermot pintaan, joten voi olla, että tämänkin tilanteen takana on elämäntilanteesta johtuva väsymys ja stressi. Ainoa mitä tuohon nyt keksin, josta saattaisi olla apua olisi pyrkiä miettimään, miten molemmille saisitte paremmin aikaa uneen. Levänneenä on helpompi ottaa toinenkin huomioon.

Tällaisenaan melkoinen pattitilanne.

Vierailija
32/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhalit

ap

rahanahneuksissa?? en tule toimeen 1200e/kk siivoojan palkalla ja lisäveroprosentilla tienaan iltaisin 6e/tunti.

ap

Vierailija
33/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on yksi sadismin muodoista, toisen nukkumisen häiritseminen. Käytetään kidutusmuotona myös yleisesti. Uni on joka ikisen ihmisen terveydelle tärkeää.

Minulla oli kämppis joka toistuvasti terrorisoi muiden unia ja toisaalta itse valitti, kun muut heräsivät kouluun tai töihin. Jos muut olisivat jonain vapaapäivänä sitten saaneet nukkua vähän pidempään aloitti kovaäänisen kattiloiden paukuttelun yms heti aamukahdeksalta. Paljastui myöhemmin narsistiksi. Vaati koko ajan itselleen erityisoikeuksia mutta ei kyennyt kunnioittamaan muiden yöunia yms tarpeita lainkaan.

Voisin vielä tähän lisätä että me muut menimme aamulla yliopistolle, illaksi töihin, tämä yksi lorvi suurimman osan ajasta kotona ja vetelehti, ei tehnyt mitään töitä, eli sukunsa rahoilla, kävi kerran viikossa siellä amiksessaan kääntymässä.

Kimppakämpässä asuminen on parhaimmillaan ihanaa ja antoisaa, kuin olisi oma pieni perhe. Pahimmillaan helvetti maan päällä ja joku tai jotkut tekevät parhaansa sabotoidakseen opintojasi ja työskentelyäsi. Älkää ihmetelkö miksi niin monet opiskelijat haluavat asua yksiöissä. Uni on tärkeää, myös opiskelijalle kun pitää pystyä joka päivä oppimaan ja omaksumaan uusia asioita.

Vierailija
34/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap makaa lahnana keskellä kirkasta päivää, mies tekee kotityöt ja sinä puhut kidutuksesta?

Vierailija
35/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhalit

ap

rahanahneuksissa?? en tule toimeen 1200e/kk siivoojan palkalla ja lisäveroprosentilla tienaan iltaisin 6e/tunti.

ap

Nyt on kyllä pakko sanoa että eroa. Palat loppuun tuota vauhtia, jos mies ei anna sinun edes nukkua. Tsemppiä! Ja toivottavasti taloudellinen tilanteesi kohenee.

Vierailija
36/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap makaa lahnana keskellä kirkasta päivää, mies tekee kotityöt ja sinä puhut kidutuksesta?

Makaan lahnana keskellä kirkasta päivää kokonaisen TUNNIN kahden työvuoron välillä, toivottavasti et itse ikinä istu tai makaa sohvalla noin kauaa..😂

Vierailija
37/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makaan lahnana keskellä kirkasta päivää kokonaisen TUNNIN kahden työvuoron välillä, toivottavasti et itse ikinä istu tai makaa sohvalla noin kauaa..😂

Ja tuo "mies tekee kotityöt", kyllä hän niitä tekee sen kokonaisen tunnin silloin kun koitan nukkua, ei koskaan muulloin!

Vierailija
38/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita korvatulpat ja herää siivottuun kotiin. Ite en ainakaan kehtais valittaa.

Mä myös nukun aina korvatulppien kanssa. Puolita korvatulpat niin ne ei paina ja etsi itsellesi sopiva materiaali. Kun niihin tottuu, ei osaa nukkua ilman.

Meillä mies kuorsaa, poika kolistelee ja kissat riehuu.

Vierailija
39/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sairaalassa hoitajille ihan oma nukkumisosasto niille jotka eivät voi nukkua kotona. Aluksi kätilöille suunniteltu, mutta muutkin voivat käyttää. Täyshiljaisuus. Hyvin ajateltu minusta..

Vierailija
40/63 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo "mies tekee kotityöt", kyllä hän niitä tekee sen kokonaisen tunnin silloin kun koitan nukkua, ei koskaan muulloin!

Jos oot aamusta iltaan töissä ja käyt kotona vain nukkumassa, niin tuo on mieheltä takuulla mielenosoitus.

Mutta toivoisin kyllä että löytäisit paremman työpaikan.

Jos asut pääkaupunkiseudulla niin tirdän sellaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi