Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsomo poisti Veitolan Nordin-jakson – Toinen pää­hen­ki­löis­tä vaati muutosta tv-esityksen jälkeen

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi sivuhenkilöistä kyse niin ne olisi vaan sensuroitu/sumennettu. Ei tehty näin vaan koko jaksoa editoidaan ja poistellaan kohtia. Selvästi Reinon/Marian käskystä kun sai niin suuren kohun ja dissauksen aikaan.

Vierailija
102/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Räsänen kielsi Nordinin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää nämä julkisuudesta elävät, jotka vielä sotkevat lapsensa mukaan. Julkisuus on vain tärkeää, jonkinmoiset mielenterveyden häiriöt ohjaavat elämää, kaoottisuus, hetken mielijohteet, lääkkeet, huumeet.

Vierailija
104/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen kielsi Nordinin.

Kyllä!

Vierailija
105/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kyllä tämä nyt taitaa mennä vähän noloksi. Tuon jaksonhan on nähnyt vaikka miten moni ja kun uusi versio julkaistaan, huomataan kyllä helposti, mitä sieltä on poistettu, joten aika helposti jää kiinni, jos ovatkin itse editoimista vaatineet. Mahtaa olla siellä editoijalla nyt kuumat paikat, kun pitää poistaa kohtia, mutta kenenkään ei saisi huomata, mitä on poistettu. 

Vierailija
106/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompaa "suosiota" tämä tälläinen herättää. Liekkö pskaa puhunut päihteettömyydestään ja kaverit nauraneet. Ei voi tietää.

Vierailija
107/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös luvattu että keskiviikkoon mennessä tulee takaisin katsomoon? 

Vierailija
108/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuli katsomoon! Nyt kaikki katsomaan!

Vierailija
109/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku jaksaa katsoa jakson, niin kertokaa oliko se vaaterekkikohtaus vielä jäljellä. Jos ei, niin veikkaan että Sand on pyytänyt ko. kohtauksen poistoa.

Vierailija
110/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se tuli katsomoon! Nyt kaikki katsomaan!

Riittää, että sinä katsot ja kerrot muille. Mulle riitti yksi kerta.

Vierailija
111/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta M.N. ei vaikuttanut ilahtuneelta kun Veitola hihkaisi jotain tyyliin, mä katoin sun laskua ja siinä luki että sun toinen nimi on Alexandra. Määkin olen Maria Alexandra.

Ehkä Maria N. ei halunnut sitä asiaa kaikkien tietoon.

Mielestäni kumpikaan Nordin ei käyttäytynyt ohjelmassa hullusti, nolosti tai tyhmästi.

Tyhmille ihmisille on outoa ja hassua jos joku yrittää tehdä itse jotain omille ongelmilleen. Aivotreenissä ei ole mitään noloa tai mielenvikaista.

Teille tekisi hyvää jonkun näköinen aivotreeni.

Vierailija
112/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivotreeni ihan hyvää harjoittelua tasapainottamaan mieltä, ja kehoa. En vain ymmärrä, miten voi keskittyä hengitysharjoitukseen, ja rauhoittumiseen, jos on kännykkä kädessä, ja näpelöi sitä.

Vierailija
113/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja on leikattu veks. Paitsi siitä kohtaa kun tulee vessasta ja käsketään kissan takia jättämään ovi auki.

Varmaan työnantaja vaatinut leikkaamaan

Vierailija
114/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivooja on leikattu veks. Paitsi siitä kohtaa kun tulee vessasta ja käsketään kissan takia jättämään ovi auki.

Mitä se siivooja teki siinä alkuperäisessä? En ole jaksoa katsonut

Vierailija
115/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa typerä veto. Muuten ketään ei olisi kiinnostanut yhtään, itseäni ei ainakaan, mutta nyt kun piti oikein ottaa jakso pois netistä ja tehdä joku muutos (jota ei kerrota), niin alkoi kyllä kovasti kiinnostaa! Ja nyt kun se jakso on ollut jo esillä niin eiköhän joku ole napannut sen talteen, kohta voi sitten verrata uuden jakson kanssa, mitä on poistettu. Tässä oikein alleviivataan sitä poistettua asiaa ja kohta sen ovat kaikki nähneet. Siis ihan päinvastainen vaikutus kuin olisi haluttu.

https://en.wikipedia.org/wiki/Streisand_effect

Vierailija
116/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokohtausta oli leikattu! Kuuluu ensin tööttäystä ja Reino menee ovesta ulos huutaen ''mä tuun mä tuun naureskellen'' ja sitten poikki ja seuraava kohtaus.

Viimeksihän sen jälkeen Reino tuli takaisin naureskellen kuinka se toinen autoilija oli oikein maireesti sanonut Reinolle että ''saat mun parkkipaikan'' heti kun näki että se oli Reinon auto joka blokkasi.

Uskon että Reino halusi tämän kohtauksen itsestään pois missä pönkittää itseään ja pitää itseään jonain jumalana. :D

PS. vaate kohtaus on siellä viellä missä reino äksyilee.

Vierailija
117/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole siivojaa leikattu pois. Näkyy edelleen imuroimassa huonetta. 

Vierailija
118/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autokohtausta oli leikattu! Kuuluu ensin tööttäystä ja Reino menee ovesta ulos huutaen ''mä tuun mä tuun naureskellen'' ja sitten poikki ja seuraava kohtaus.

Viimeksihän sen jälkeen Reino tuli takaisin naureskellen kuinka se toinen autoilija oli oikein maireesti sanonut Reinolle että ''saat mun parkkipaikan'' heti kun näki että se oli Reinon auto joka blokkasi.

Uskon että Reino halusi tämän kohtauksen itsestään pois missä pönkittää itseään ja pitää itseään jonain jumalana. :D

Eli se kohtaus, jossa puhuttiin huumeista. Mähän arvasin!

Vierailija
119/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku jaksaa katsoa jakson, niin kertokaa oliko se vaaterekkikohtaus vielä jäljellä. Jos ei, niin veikkaan että Sand on pyytänyt ko. kohtauksen poistoa.

Vaaterekkikohtaus oli siellä edelleen ja kyllähän siinä siivoojakin näkyi kahteen otteeseen.

Vierailija
120/149 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se kohtaus, jossa puhuttiin huumeista. Mähän arvasin!

Eihän siinä mitään viittausta huumeisiin ollu, missä autoa siirrettiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän