Katsomo poisti Veitolan Nordin-jakson – Toinen päähenkilöistä vaati muutosta tv-esityksen jälkeen
Kommentit (149)
Rasittavaa katsottavaa. Ei jatkoon!
"Katsojia puhutti erityisesti lasten käytös", eli miten ne käyttäytyi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät samantien valittaneet vaan vasta sitten kun jakso esitettiin televisiossa? Kyllähän he saivat nähdä sen ennen julkaisua. En ymmärrä.
Eri asia nyt, kun näkevät mihin katsojat juuttuivat.
Se pettäminen veti Marian ihan vaikeaksi ja kauhea tunne tuli siitä, kun vaatetekillä tylitti vaimoaan.
Siitä keskusteltiin paljon.
Itse olen sellainen että en arvostele mutta jopa minun silmiini ei näyttänyt hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Niin sekin.
Saa nähdä kuinka monta kohtaa poistavat.
1-3?
Vierailija kirjoitti:
Vai olisko vaan, että lasten osuudet poistettu kokonaan, koska näkyivät kasvoja myöten? Eivät tulleet ajatelleeksi kuvausvaiheessa, mutta vasta nyt myöhemmin. Olisko koulussa tullut jotain sanomista, kun vanhemmat ovat pikkasen kukkuuväkeä?
Some aikana itse suojelisin yksityiselämääni.
Ei puhu Räikkönen, ei puhu moni muukaan.
Näin ei juttuja synny,
Muuten juuri mietin että onko Saara Aaltokin jo oppinut olemaan hiljaa yksityiselämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
zero points kirjoitti:
Huomionhakuisuutta! Tämä on muutenkin aivan naurettava pariskunta. En edes aikonut katsoa, joten poistamisesta ei tullut suurtakaan vahinkoa. En haaskaa aikaani roskaohjelmiin. Ohi!
En minäkään. Jätän myös roskaohjelmia koskevat keskustelut lukematta. Ajantuhlausta.
Päätit sitten kuitenkin kommentoida, vaikka mitään sanottavaa ei näytä olevan.
Ironiaahan tuo oli. Tottakai kiinnosti tämä aihe, koska sitä olen lukemaan tullut.
Mutta olisi varmaan pitänyt laittaa jokin hymiö, koska näin palstalla on vaikea tajuta mitä kukakin tarkoittaa, kun eleet ja ilmeet jää pois.
älä huoli kyllä me kaikki muut tajuttiin ilman hymiöitäkin paitsi toi yks.
Marialla oli kova tarve saada heidät näkymään oikein erikoisen valaistuneessa hyvässä valossa kun ei muusta puhunutkaan kun näistä aivotreeneistä, mutta metsään meni. Ainoastaan huonoa mainosta henkisille harjoituksille ja limbisille järjestelmilleen. Mind fullness ei ole vitsi vaan oikeasti tehokas keino hyvinvointiin, mutta ei sillä voi vaan lakaista oikeita ongelmia maton alle ja kuvitella että kaikki on hyvin. Maria oli mielestäni ymmärtänyt nuo treenit väärin. Sen pitäisi vahvistaa ja auttaa näkemään ne elämän epäkohdat ja antaa voimia hankkiutua eroon negatiivisuutta tuovista asioista, eikä johtaa itseään elämään harhassa.
Tuossa lehtijutussahan mainitaan, että Maria kertoo, että jaksoa editoidaan sivuhenkilön pyynnöstä? Spekuloin jo aiemmin siihen toiseen jaksoa koskevaan keskusteluun, että VilleGalle ei halua olla osallinen tässä jaksossa. Tuo lehtijuttu vain vahvistaa tätä teoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa lehtijutussahan mainitaan, että Maria kertoo, että jaksoa editoidaan sivuhenkilön pyynnöstä? Spekuloin jo aiemmin siihen toiseen jaksoa koskevaan keskusteluun, että VilleGalle ei halua olla osallinen tässä jaksossa. Tuo lehtijuttu vain vahvistaa tätä teoriaa.
Mietin ihan samaa.
Miten VilleGalle oli tässä mukana?
En oikeasti edes tajua, mikä tuossa jaksossa on vikana tai mikä heitä hävettää. Siis joo, ovat taiteilijoita ja kommunikointi ja jutut muutenkin ovat perus tavikselle vähän häröjä ja egoa näyttäisi löytyvän myös. Mutta oikeesti who cares? Jotenkin tosi neuroottista. Olkoon millaisia ovat.
Luulen et se villegallejareejaree halus poiston.
Kas kun sattuikin. Kas kun sattui että vain elämänkin jätti joku kesken.
Kyllä niiden lapsien kuvia on vanhempien instoissa ettei siitä johdu.
Tykkäävät myös toistensa tyhmistäkin kuvista..-- ilmeisesti pakko.. ei muutkaan parit tykkää kaikista toisen kuvista.
Eihän VG kuin piipahtanut jaksossa. Outo niuho.
Vierailija kirjoitti:
Näytettiinkö jaksossa Reinon lasta aiemmasta liitosta? Tämän äitihän on voinut haluta kohdat poistettavan.
Ei. Sen lapsen kuvia on kyllä Reinon instassa. Joko VG tai Reino pyytänyt poistoa.
Onko VilleGalle ja VG Plus sama henkilö?
Mitä?!
että saavat nähdä ennen julkaisua? :D