Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teet vain siksi että haluat miellyttää miehiä ja saada heiltä huomiota?

Vierailija
27.02.2018 |

Nyt saa myöntää ihan anonyymisti.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi kyllä mitään :D edes anonyymisti

Vierailija
2/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäniskut miesystävälle. Sori feministit. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. En ymmärrä miksi tekisin, jos siis random-miesten miellyttämisestä puhutaan. Mitä minä siitä saisin?

Omaa miestäni tottakai miellytän ja hemmottelen ihan kuten myös hän minua.

Vierailija
4/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Pukeudun asiallisesti ja peittävästi, mutta sekin siksi koska tykkään pukeutua sillä tavalla.

Joskus silti miehet viheltävät tai ölisevät jotain kun kuljen ohi. Se lähinnä ällöttää mua.

Vierailija
5/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En tehnyt nuorempanakaan mitään.

Vierailija
6/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen metrossa.

Vierailija
7/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida tehdä mitään, mutta en kyllä saa huomiotakaan.

Vierailija
8/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin silikoonit "itseni" takia. Pukeudun myös paljastavasti "itseni" takia

Vierailija
9/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorempana todella vttumainen ja sarkastinen bitch just karkottaakseni miehiä. Silti löytyi ääliöitä jotka yritti päästä tästä huolimatta läheisempään tuttavuuteen. Miehet on outoja masokisteja.

Vierailija
10/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Kaiken voi aina vääntää niin että teen sitä itseni tai muiden naisten takia, jos niin haluaa. Sen voin ainakin sanoa että lenkkipolulle lähtiessäni laitan usein urheilutopin vaikka paita voisi tuntua paremmalta. Siellä liikkuvat yleensä ne parhaimman näköiset miehet ja heidän silmissään haluaa itsekin olla hotimpi.

Vierailija
11/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten feminismi liittyy tähän? Olet tainnut käsittää jotain väärin.

Vierailija
12/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Myönnän. Saan huomiota, myönnän senkin. Enkä edes paljastele.

Vierailija
13/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia asioita olekaan, koska minulla ei ole mitään tarvetta miellyttää miehiä.

Vierailija
14/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten feminismi liittyy tähän? Olet tainnut käsittää jotain väärin.

Älä ruoki trollia. :)

Vierailija
15/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, että en pesisi hampaita aina kotoa lähtiessä, jos en ajattelisi että raikas hengitys tulkitaan miellyttäväksi asiaksi. Enemmän kuitenkin teen sen, jotta hengitys ei vahingossakaan olisi EPÄmiellyttävää ja inhottaisi.

Varsinaisesti miellyttääkseni en kyllä ole koskaan tehnyt mitään. Päinvastoin, jos on pyydetty jotain niin en ainakaan ole tehnyt - esimerkiksi hiustyylin suhteen, en todellakaan antaisi kenenkään sanella sitä. Joskus on tullut nitä "kuule tyttö kyllä sinun kannattaisi.." ja automaattisesti ajattelen että niin röyhkeän ihmisen ajatuksia en ainakaan kuuntelisi!

Kai ne hyväksi koetut asiat on niin sisäistettyjä, ettei niitä edes mieti. Se on vain osa peruskohteliaisuutta.

Tiedän kyllä eräänkin tutun naisen, jolla on ihan käsittämätön tekonauru ja vilkaisee aina flirttailevasti miehiä heidän kanssa puhuessaan, eikä edes peittele sitä vaikka muita naisia on läsnä. Tämä on mielestäni lähinnä sairaus ja minua säälittää hänen ei-niin-kivan-kuuloinen takanaurunsa. Miehensäkin puolesta hävettää tuo käytös.

Vierailija
16/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkinyt saavani orgasmin.

Vierailija
17/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antanut seksiä.

Vierailija
18/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot rinnat ja baariin laitan ihan tarkoituksella mahdollisimman avoimen kaula-aukon. Ihan vaan että saan ilmaisia juomia. Olen kiusaaja. Annan ymmärtää mutta en ymmärrä antaa. 😂

Vierailija
19/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi mitään muuta kuin kulmien ja ripsien ja hiusten värjäys ja muotoilu. Jos asuisin autiolla saarella, en varmaan viitsisi tuollaista tehdä, mutta näin ihmisten ilmoilla tykkään olla vähemmän harmaapensaikkoinen. Muutoin olen karvalakki-toppahousu-tyyppiä.

Vierailija
20/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään edes miettiä, että mitäköhän sitä voisi tehdä miellyttääkseen jotain random ukkoja. Omaa miestä miellytän toki.

Ällöttää sellaiset persetissituijottelijat. Jotain peräkammarin poikia, kun pitää julkisilla paikoilla kyylätä, kun ei oo tissejä tai persettä aiemmin nähnyt. Heitä varten tosin teen seuraavaa: tuijotan takaisin täysin ilmeettömästi (ei vihaisesti, ei iloisesti ei mitään tunnetta-ilme) niin pitkään kunnes ukolle tulee vaivaantunut olo ja tällä kääntyy katse. Toimii joka kerta. Hämilleen menevät raukat siitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi