Mitä mieltä miehestä joka aikuisena menee "jätkien kanssa" etelän lomille?
Eli on vaimo ja lapset, silti haluaa mennä joskus jätkien kanssa etelän lomalle viikoksi?
Sallisitteko te miehiltänne sellaista?
Pidätkö tuollaista miestä kunnollisena perheenisänä ja aviomiehenä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan sellaista miestä. Jätkien kanssa kun toilaillaan niin ei kaikki kotiin asti kuulukaan, mutta niinhän se on minunkin kohdallani kun ystävien kanssa ollaan lomalla.
Toilaillaan? Eli matkustaminen jätkien kanssa on toilailua ja siellä tehdään kaikkea arveluttavaa? Kuinka aikuismaista ja älykästä!
Myö ollaan oltu yksissä kohta 40-vuotta ja yhtä matkaa (ystäväperheen häät ulkomailla ja puolisolla työkiireitä juurikin silloin =o( ) lukuunottamatta ei olla tehty (yli 2vrk) matkoja "kavereiden" kanssa, vaan aina ollaan oltu yhdessä. Mun ei edes tekisi mieli lähteä kenenkään muun kanssa, koska puolisoni on minun paras ystävä/kaveri. Reissattu ollaan 1-3matkaa vuodessa yli 30maassa joissakin moneen kertaan... kaksi uutta kohdetta varattu tälle vuodelle.
Tosi surullista jos sellaisiakin parisuhteita on, joissa ei saa reissata muiden kuin kumppanin kanssa. Itse olen onnellisesti naimisissa ja kyllä meillä reissataan perheen kesken, ystävien kanssa ilman lapsia, lapsuuden perheen kanssa ilman lapsia, minä ja lapset keskenään jne.
Meillä myös on paljon omia menoja ilman kumppania ja omien kavereiden kanssa illanviettoja toisen jäädessä kotiin lasten kanssa.
Ei parisuhde saa olla kahlitseva. Tai no korkeintaan makuuhuoneessa.