Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuppikoko 70D. Voiko se olla kaunista?

Vierailija
18.04.2006 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se on todella kaunista.

www. bravissimo. com, siellä on kauniita isompirintaisia naisia.

Vierailija
2/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minullakin ennen lapsia, nyt on 80G.

Ja ihan naturellit ilman " korjauksia" :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat riippuakin, kunhan ovat pyöreät muuten. Nami !

Vierailija
4/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös tuskallisen ahdistavaa. Aina tiellä, hankala nukkua ilman rintsikoita, istuvia paitoja (varsinkin paitiksia) on hankala löytää, myös takit aiheuttavat ongelmia, koska muuten on XS koko, mutta rintojen kohdalta M vois olla ihan jees. Yms negativista :(

Vierailija
5/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät?? Kolmen lapsen äidillä??

Vierailija
6/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä vuosia käyttänyt erilaisia rintojenkiinteytysaineita, joten sillä kait on ollut vaikutusta, että näyttävät hyviltä, eivätkä roiku tms. Minä pidän rinnoistani huolta, vaikken erityisemmin pidä niistä.

Vierailija:

Kiinteät?? Kolmen lapsen äidillä??

Vierailija
7/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kaikkein mieluiten kiinteän B:n mutta leikkaukseen en kyllä mene... ainakaan näillä näkymin.

Ja ei minunkaan rinatni mitenkään alkaneet roikkua yhden lapsen jälkeen. Tosin ehkä se pieni koko voi vaikuttaa siihen.

Vierailija
8/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se 80G

Vierailija
9/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole about pelkkä nänni?

Vierailija
10/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toki sekin roikkuu vähän, mutta nämä nykyiset on oksut!

Itse en itselleni halua isoja rinotja vaikka ne muilla saattaa kauniit olla. Itse liikun ja urheilen joten mulle A on passeli.

Vierailija
11/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täytyy sit joka ikisessä vastauksessa kehua itseään ja täydellistä elämäänsä?

Kakku voi näyttää hyvältä, mutta voi olla pahan makuista. Rintani näyttävät kyllä hyvältä, mutta tuntuvat vartalooni nähden aivan liian suurilta ja hankalilta. 13v rintani olivat jo 70C. Vihaan kyllä rintojani ja jos rintojen pienennys olisi yhtä helppoa kuin suklaan syöminen, niin ilomielin pienentäisin 70AA kokoon. Menkatkin alkoivat, kun olin 10v. AIvan liian aikaisin, kun olin vielä lapsi. Siihen tavallaan lapsuuskin loppui, kun mutsin vauvalle menkat tuli 10-vuotiaana. Inhoan ja vihaan kuukautisia, siksi mielellään raskaana voisin koko loppuelämäni olla. Siihen kun lisätään vielä 150cm pituuteni, niin siitä on täydellisyys hurjan kaukana, aikamoiset itkut ovat itketty kun huomattiin, ettei minusta tule yhtä pitkää kuin sisaruksistani. Mutta kaikkea ei voi aina saada.

Ne siitä täydellisestä elämästä.

Olen kuitenkin iloinen ja positiivinen ihminen ja koitan kaikesta mahdollisista ikävistä asioista löytää jotain positiivista. En kuulu tähän suomalaiseen kastiin, joka masentuu ja valittaa joka asiasta jokaiselle ihmiselle ja ilkeilee. Ei kukaan täydellinen ole ja kaikissa meissä jotain vikaa on.

Vierailija
12/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista?

Vierailija
13/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se A-kupin pannulappu ole yhtään kauniimpi kuin vyötäröllä roikkuvat vedellä pumpatut vappupallot.

Mulla on kuppi D70 KIINTEÄ ja sopii tulla vaikka kattoon, jos ei usko, että on kauniit. Oli siinäkin kysymys?!

Vierailija
14/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailja:

Mutta myös tuskallisen ahdistavaa. Aina tiellä, hankala nukkua ilman rintsikoita, istuvia paitoja (varsinkin paitiksia) on hankala löytää, myös takit aiheuttavat ongelmia, koska muuten on XS koko, mutta rintojen kohdalta M vois olla ihan jees. Yms negativista :(

Totta helvetissä voin nukkua ilman rintaliivejä

Vierailija
15/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi laiha muutenkin, ja jos ei rintsikoissa ole toppauksia, olen ihan muodoton.

Vierailija
16/16 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta... ei ihan kovinkaan kiinteät enää kaksosten imetyksen ja synnytyksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan