Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ullanlinnalaisia palstalla? Tai Eira, Kaivopuisto?

Vierailija
27.02.2018 |

Olisi kiva rupatella pakkaspäivänä!

Hirveän kylmä ja vielä tuo viima mereltä. Käytiin koiran kanssa pikapissalla, mutta pidempää lenkkiä ei uskalla tehdä.

Mulla oli päällä tyttären lämpöhaalarit ja pitkä pitkä untuvatakki! Mahdoin olla näky :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty ulkoilla enää kun tulee niin paha mieli siitä kadonneesta kisusta kun julisteita on joka kulmassa. Olisi kyllä mahtavaa löytää se, mutta peli taitaa olla menetetty :(

Luulen sen olevan jossakin autohallissa, olen katsellut meidänkin autohallia sillä silmällä, jos sitä näkyisi siellä.

Toivon sen vielä löytyvän.

Itsekään en uskalla mennä ulos, sää on upea, mutta tuo kylmyys, meillä on vielä alkuperäiset ikkunat, onneksi on sellaiset lämpöverhot. -15 näyttää mittari, mutta se on ikkunan vieressä, eli vielä kylmempi.

Vierailija
22/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Asutko Pihlajakadulla! Kuka oot heistä? Tunnen meinaan ne asukit melko hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty ulkoilla enää kun tulee niin paha mieli siitä kadonneesta kisusta kun julisteita on joka kulmassa. Olisi kyllä mahtavaa löytää se, mutta peli taitaa olla menetetty :(

Voi eikö olekin kauhea tapaus! Minullakin on niin pahamieli ja olen rukoillut joka päivä tammikuusta asti, että se pikkukisu löytäisi kotiin. Ja nyt tuli vielä näin kylmäkin.

Olen kuullut, että maalla kissat ovat kateissa viikkojakin mutta kaupungissa...

Ihan itkettää :(

Ap

Vierailija
24/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen sen olevan jossakin autohallissa, olen katsellut meidänkin autohallia sillä silmällä, jos sitä näkyisi siellä.

Toivon sen vielä löytyvän.

Itsekään en uskalla mennä ulos, sää on upea, mutta tuo kylmyys, meillä on vielä alkuperäiset ikkunat, onneksi on sellaiset lämpöverhot. -15 näyttää mittari, mutta se on ikkunan vieressä, eli vielä kylmempi.

Toivotaan kaikki että kissa löytyy! Pitäisiköhän viedä ruokaa meidänkin autohalliin ja kellariin ihan varmuuden vuoksi?

Olen aivan järjettömän eläinrakas ihminen, niin tällaiset aina koskettaa.

Ymmärrän niin mistä puhut! Meidän talossa ikkunat korjattiin onneksi jonkin aikaa sitten ja sen jälkeen sisällä on ollut ihanan lämmintä. Kukaan, joka ei ole sitä kokenut, ei voi ymmärtää miten kylmää ja vetoisaa näissä vanhoissa kerrostaloasunnoissa voi olla, kun ikkunoista vetää ja tuuletusluukkuja ei saa kunnolla kiinni.

Ap

Vierailija
25/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Asutko Pihlajakadulla! Kuka oot heistä? Tunnen meinaan ne asukit melko hyvin!

Ei täällä ole mitään Pihlajakatua. Asun siis Ullanlinnassa, Helsingissä.

Ap

Vierailija
26/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo selvä homma. Kommenttini oli muuten sarkasmia.

Vierailija
27/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sorry, sarkasmisi ei nyt oikein aukea?

Ap

Vierailija
28/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö Heinola ja Rantapuisto?

Vierailija
29/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Se pihlajakatu on huvilakatu, se on salaisten elämien katu, joka on suosittu (?) sarja suomessa.

Itsekin tiedän salatut elämät vain äitini takia, joka katsoi sitä joskus kauan sitten, suomessa on kai aika monia, jotka ei tiedä sitä, vaikka se onkin aika suosittu.

Vierailija
30/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Se pihlajakatu on huvilakatu, se on salaisten elämien katu, joka on suosittu (?) sarja suomessa.

Itsekin tiedän salatut elämät vain äitini takia, joka katsoi sitä joskus kauan sitten, suomessa on kai aika monia, jotka ei tiedä sitä, vaikka se onkin aika suosittu.

Aha. No ilmankos. Ei ole tullut katottua Salaisia elämiä.

Kokkailen illallista miehelle, joka on yli tunnin myöhässä. Vuorokauden työmatka Tanskaan. Minusta vähän hullua reissata Kööpenhaminaan johonkin viikkokokoukseen muutamaksi tunniksi. Kai se sitten on tärkeää. Mies lupasi kyllä ostaa wiener-leipiä jälkiruuaksi. Ne on mun herkkua. Voisin muuttaa Tanskaan ihan pelkästään niiden takia :)

Ap

Vierailija
31/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako Westendin rannikon asukas keskusteluseuraksi?

Vierailija
32/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WestendinAsukas kirjoitti:

Kelpaako Westendin rannikon asukas keskusteluseuraksi?

Totta kai! Onkos siellä yhtä kylmä kuin täällä eli -16 astetta (tuntuu -30:ltä tuulen takia)? Rannikolla asuminen voi kyllä olla haastavaa näin talvella :)

Ap

Vierailija
33/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hämärä ketju. En yhtään tiedä kuka on tosissaan ja kuka ei.

No, tiedoksi jos jollekulle on epäselvää, että täällä Ullanlinnassa asuu kyllä köyhiäkin ihmisiä, kuten meikäläinen komeronkokoisessa vuokra-asunnossa. 

Vierailija
34/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tiedoksi jos jollekulle on epäselvää, että täällä Ullanlinnassa asuu kyllä köyhiäkin ihmisiä, kuten meikäläinen komeronkokoisessa vuokra-asunnossa. 

Tykkäätkö kuitenkin asua täällä? Pienestäkin asunnosta voi saada ihan kivan kun käyttää mielikuvitusta. Säilytystilojen puute on minusta pienten asuntojen pahin ongelma.

Ap

Vierailija
35/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö kuitenkin asua täällä? Pienestäkin asunnosta voi saada ihan kivan kun käyttää mielikuvitusta. Säilytystilojen puute on minusta pienten asuntojen pahin ongelma.

Ap

Tykkään kyllä tosi paljon; asunnon sijainti ei voisi paljon mieluisampi olla. Säilytystilojen puute on tosiaan ongelma jolle ei oikein mitään voi. Parasta vain omistaa mahdollisimman vähän tavaraa, mikä toisaalta tuntuu ihan terveelliseltä haasteelta, mutta en tiedä haluanko loppuelämääni näin elää.

Vierailija
36/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä siis haetaan omantasoista etuoikeutettua keskusteluseuraa, niinkö?

Jos kontulalainen hakisi täällä keskusteluseuraa, niin pahoittaisitko mielesi siitäkin?

Vierailija
37/37 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, vieläkö täällä on joku? Tehtaankatu vilkuttaa!

Ihana ilma, mutta kylmä. Onneksi ei tarvitse lähteä ulos. Olen opiskelija ja tänään on lakko :D joten ei luentoa!

Siivoan mun vaatekaapit ja luen tenttiin.

Ehkä käyn Brooklynissä kaakaolla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän