Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudosti tuijottava mies seurasi naista ja lapsia kauppakeskuksessa - ilmestyi myöhemmin perheen talon eteen

Vierailija
27.02.2018 |

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802262200772759_u0.shtml
Varokaa näitä. Ulkomailta on tullut vaarallista väkeä Suomeen. Ilmoittakaa vastaavista heti poliisille.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaisen näköinen ei välttämättä vielä tarkoita ulkomaalaista. Itekki näytän uökomsslaselta mutta ihan suomalainen olen.

Älä jaksa lässyttää. Kun ei voi sanoa n**keri niin se kierretään noin. Ja kyllä jumalauta tunnistaa Suomessa syntyneen tummaihoisen kaarnavenepakolaisesta!

Vierailija
22/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurikset harrastaa tuota jäljestämistä, taitavat saada oikein kiksit siitä kun seurailevat naisia kotipihoille saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo roskasakki pitäisi saada pikimmiten ulos Suomesta.

Vierailija
24/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalainen stalkkeri on pelottavampi kuin suomalainen.

Olen 27-vuotias eikä minua ole ikinä ahdistellut kanttikset! Parikymppisenä odotin bussia yksin pysäkillä ja siihen ajoi tumma mies farmarillaan. Jäi kyttäämään ja aina kun satuin vilkaisemaan siihen suuntaan, äijä teki kädellään kutsuvaa elettä. Koko sen ajan mitä odotin bussia, vajaa 10min se auto vain jökötti siinä ja kuski heilutteli kättään. Lopulta luovutti kun bussi kaarsi pysäkille. Pelotti jos se nousee sieltä autosta. Kävi toinen samanlainen juttu. Odotin valoissa kun luulin kuulleeni vihellyksen. Katsoin ympärilleni ja vieressä oli auto myös valoissa odottamassa ja taas tumma mies alkoi viittelöimisen. Kävelin tien yli pysäkille, se auto oli väärällä kaistalla että olisi voinut pysähtyä, joten heitti u-käännöksen seuraavassa risteyksessä ja tuli pysäkille jököttämään. Taas samaa viittelöintiä. Ja taas olin yksin pysäkillä. Meni hetki että sinne tuli muita, mutta äijä jatkoi yritystään. Seurasi bussin perässä niin kauan kunnes ei enää päässyt kampusalueen kautta kiertävän bussin reitille. Ahdisti!

Pitääkö pukeutua "tule luokseni, jää yöksi" -vaatteisiin?!

Vierailija
25/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu itämaiseen kulttuuriin. Tätä suvaitsevaiset Suomeen haluavat.

Vierailija
26/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pitääkö pukeutua "tule luokseni, jää yöksi" -vaatteisiin?![/quote]

Oletko lukenut Christina Nord Wahldenin kirjan, Liian lyhyt hame?

Vierailija
27/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työpäivän jälkeen ruokakaupassa kun huomasin miehen joka tuntui tarkkailevan minua  eikä kyseessä ollut myymäläetsivä. Kun asettelin pihalla ostoksia pyörän koriin, seuraajani singahti ulos ja alkoi omalla pyörällään seurata minua kysellen minne menen, lähdenkö kahville  sekä hoki että olen hyvin kaunis! Seurasi sen noin 5km mitä kaupasta on kotipihaan muttei tullut rappuun perästä vaan jäi tuijottamaan , kotona en uskaltanut tehdä valoja ettei pystyisi paikallistamaan asuntoani.

Olin lähes meikittä, maantienvärinen tukka pyöräilykypärän alla , farkut ja fleecetakki eli mitään seireeniä minusta ei saanut millään. 

Vierailija
28/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin työpäivän jälkeen ruokakaupassa kun huomasin miehen joka tuntui tarkkailevan minua  eikä kyseessä ollut myymäläetsivä. Kun asettelin pihalla ostoksia pyörän koriin, seuraajani singahti ulos ja alkoi omalla pyörällään seurata minua kysellen minne menen, lähdenkö kahville  sekä hoki että olen hyvin kaunis! Seurasi sen noin 5km mitä kaupasta on kotipihaan muttei tullut rappuun perästä vaan jäi tuijottamaan , kotona en uskaltanut tehdä valoja ettei pystyisi paikallistamaan asuntoani.

Olin lähes meikittä, maantienvärinen tukka pyöräilykypärän alla , farkut ja fleecetakki eli mitään seireeniä minusta ei saanut millään. 

Kai ilmoitit poliisille?

Vierailija
29/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui 90-luvun lopussa, olin 13 vuotias. Olin menossa illalla Myllypurosta Kontulaan kaverini kanssa kävellen ja puolessa välissä matkaa suunnilleen samanikäinen tai vähän vanhempi tummaihoinen poika tuli vastaan. En muista tarkalleen mitä siinä kävi mutta jotenkin hän käyttäytyi uhkaavasti ja lähdimme kävelemään kovempaa vauhtia toiseen suuntaan. Poika seurasi. Pelästyimme ja lähdimme juoksemaan. Poika lähti myös juoksemaan. Jossain kohdassa kaverini juoksi toiseen suuntaan ja minä toiseen ja olin tietysti aivan paniikissa. Poika lähestyi minua ja olin jo luovuttamassa mutta viime hetkellä tajusin juosta läheiseen rappuun. Rapun ovet olivat tuohon aikaan onneksi auki, tänä päivänä ne toimivat numerokoodilla/avaimella. Juoksin pari kerrosta ylös ja kuulin että poika juoksee myös. Pimpotin hädissäni jotain random ovikelloa ja sieltä onneksi avasi n.30 vuotias mies. Kerroin hänelle tilanteen ja samalla kuulin kuinka poika lähti rapusta ulos. Mies sanoi asunnossa olevalle naiselle lähtevänsä minun kanssa ulos katsomaan tilanteen. Tulimme ulos rapun ovesta ja tämä poika odotti oven takana piilossa. Huusin että tuo se on ja mies alkoi raivoamaan tälle että ei seuraile ketään ja häipyy yms.poika pelästyi ja juoksi pois. Mies sitten sanoi että voi soittaa kotiini tai poliisille ja samassa kaverini tuli talon takaa pihaan. Kiitin ja sanoin miehelle että ei tarvitse, tuossa on kaverini ja lähdimme sitten yhdessä. Muistan että mies jäi vähän hämillään ja säikähtäneenä sinne ja nyt myöhemmin kun olen asiaa miettinyt niin olisi pitänyt antaa soittaa poliisi.

Pitkä tarina mutta onneni oli avoin rapun ovi ja tämä ihana mies joka avasi oven ja auttoi minua. Olen hänelle ikuisesti kiitollinen. En tiedä mitä tämä poika olisi minulle tehnyt kiinni saatuaan mutta en usko että mitään kovin hyvää. Muistan ikuisesti hänen kasvonsa, hän ei kertaakaan hymyillyt tms.hänellä oli kokoajan sellainen intensiivinen, tyhjä katse.

Vierailija
30/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 49v ja tavallistakin tavallisemman näköinen, ja olin toppavaatteissa, kun tämmönen tulija alkoi jututtamaan mua hyvinkin tuttavallisesti kauppakeskuksen hississä englanniksi. Kun en löhtenyt juttuun mukaan, alkoi syyllistää kaikkia suomalaisia, mikseivät juttele ulkkiksille. Sanoin siihen, että jospa ollaan ujoja (vaikka ajattelin muuta). Hississä oli myös yksi mummeli, joka hymyili vajaaälyisen näköisenä sille ulkkikselle koko ajan. Mutta onneksi oli paikalla.

Vierailija
31/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ilmoitit poliisille?

Soitin, mutta kysyivät vain että onko se "häiskä" vielä pihalla ja kun en ikkunasta nähnyt , sanottiin että eihän sulla sitten siinä hätää. Tuntui, etteivät ottaneet vakavasti...

Vierailija
32/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itselleni jäis tässä se pelko että se mies tietää missä asun ja voi milloin tahansa palata takaisin. En uskaltaisi enää ulkoilla itse. Mulla vakava ahdistuneisuushäiriö ja tämmönen sais ihan paniikkiin.

Vierailija
33/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä ole elämään sivistyksen parissa.

Vierailija
34/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla meitä seurasi vihreällä henkilöautolla nuori mies, kun pyöräilimme kaverini kanssa, taisi pyytää meitä kyytiin ja ajeli siinä edestakaisin. Taisi olla Pia surmien aikaan. Pyöräilimme melko kovaa seuraavat 5 kilometriä.

Vierailija
35/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole tyttöjä. En ikinä uskaltaisi päästää niitä ulos.

Muistan vielä kun Ouluun tuli ensimmäinen musta mies. Kyllä tuijotettiin. Kotona kerroin ensimmäisenä että kaupungilla oli oikea n**k*ri!

Vierailija
36/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaisetkin ovat innostuneet stalkkailemaan, en tiedä miten paljon homma vielä laajenee. Tälläkin palstalla varmaan nämä mitätöijäpojat ovat osallistuneet muuhunkin kuin nettistalkkaukseen tai ovat ainakin tietoisia siitä. Hyvä, että asia tulee puheeksi, vaikka sitten ulkkisten kautta. Kännykkäkamerat käyttöön!

Vierailija
37/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla ei ole tyttöjä. En ikinä uskaltaisi päästää niitä ulos.

Muistan vielä kun Ouluun tuli ensimmäinen musta mies. Kyllä tuijotettiin. Kotona kerroin ensimmäisenä että kaupungilla oli oikea n**k*ri!

Kannattaa heti hankkiutua eroon, koska muuten niitä tulee enemmän.

Vierailija
38/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin, lieneekö ollut kiinnostunut äidistä vai lapsesta. Ei ihan liity asiaan, mutta tuossa näin yhtenä iltana, kun kiinalaisen näköinen pariskunta kuvasi kaupan pihalla ollutta koiraa tabletin kameralla. Yritin pitää koiraa silmällä, mutta menin vähäksi aikaa kaupan sisälle. Pariskunta oli jo poistunut, mutta sitten yhtäkkiä koira alkoi haukkua "karkotushaukkua", ja se nainen oli ilmeisesti palannut paikalle kun käveli pois päinkin. Olisko olleet näitä koiranlihan syöjiä, nehän ryöstääkin lemmikkejä.

Vierailija
39/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaankin, lieneekö ollut kiinnostunut äidistä vai lapsesta. Ei ihan liity asiaan, mutta tuossa näin yhtenä iltana, kun kiinalaisen näköinen pariskunta kuvasi kaupan pihalla ollutta koiraa tabletin kameralla. Yritin pitää koiraa silmällä, mutta menin vähäksi aikaa kaupan sisälle. Pariskunta oli jo poistunut, mutta sitten yhtäkkiä koira alkoi haukkua "karkotushaukkua", ja se nainen oli ilmeisesti palannut paikalle kun käveli pois päinkin. Olisko olleet näitä koiranlihan syöjiä, nehän ryöstääkin lemmikkejä.

:D ois.. ne syö kaiken mitä kiinni saa!

Vierailija
40/59 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvää päivää... Kiristäpä sitä foliohattuasi vielä vähän tiukemmalle..!