Hyvät ihmiset, uskokaa jo että kaikki sukupuolirooleja rikkovat lapset eivät ole trans-ihmisiä!
Pelottaa ja surettaa tilanne, jossa KAIKKI lapset, jotka eivät käyttäydy sukupuoliroolien mukaisesti tahdotaan leimata trans-ihmisiksi tai muun sukupuolisiksi.
Monet muutkin pienet tytöt ja pojat tykkäävät asioista, jotka yhteiskunnassa yleisesti määritellään perinteisesti toisen sukupuolen jutuiksi.
Oma poikani leikki pienenä barbeilla, tykkäsi esittää balettia ja pukeutua Disney-prinsessoiksi. Samalla hän keräili myös jääkiekkokuvia ja luki Marvelin sarjiksia. Hänestä kasvoi ihana ja supermiehekäs homomies, joka ei ikinä voisi kuvitella itseään naisena (ja tästä on keskusteltu).
Te joilla on poliittinen agenda häivyttää sukupuolien rajoja: älkää tehkö sitä omien tai toisten lasten kustannuksella, älkää leikkikö lasten elämällä!
Kommentit (7)
En minä tiennyt tästä olevan kellekään mitään epäselvyyttä.
Setalaisten puheita vääristellään tahallaan ja vahingossa niin pahasti koko ajan, etten toisen käden tietona usko että tästä olisi edes viestitty kömpelösti.
On liian vaikeaa suhtautua ihmisiin yksilöinä. Paljon helpompaa, jos heidät voi lokeroida selviin kategorioihin. Ei tarvitse ajatella liikaa.
Tiedetään. Eihän se liity transsukupuolisuuteen varsinaisesti mitenkään. Se on kehonkuvan häiriö, eikä mikään "haluan pukeutua mekkoon joten vaihdanpa sukupuolta" kuten monet asiasta tietämättömät tuntuvat kuvittelevan.
Ihmisellä pitäisi olla automaattinen vapaus olla juuri niin maskuliininen tai feminiininen kuin hänelle sopii, ilman että muilla on heti tarve lokeroida hänet jotenkin.
t. semimaskuliinen nainen, ei silti yhtään transmies
Hyvä avaus, ap! Asia on tärkeä, koska tietyillä tahoilla tuntuu olevan tarve saada määrittää sukupuolet uudelleen. Siinä ei yksilöiltä, erityisesti lapsilta itseltään paljon kysellä.
Terv Poikatytön äiti
No niinpä. Ihmisellä pitäisi olla vapaus myös itse määritellä oma lokeronsa, jos sellaiseen haluaa, ilman että muunsukupuolisuuden asiantuntijat tulevat kertomaan hänelle pyytämättä mikä hän on.
0/5.