Portti pihatielle vuokranantajan luvalla?
Tuli vain tällainen mieleen, että saa varmaan laittaa jos se on ok vuokranantajalle? Ajattelin kyllä laittaa puhelinnumeroni päällystettynä portin viereen näkyvästi, jos on tulossa joku, joka on ihan oikeasti tänne tulossa eikä ajamassa harhaan, niin voi sitten soittaa avaamaan porttia.
Omakotitalo kyseessä ja pitkä pihatie, näyttää pieneltä tieltä, joten aika monta kertaa päivässä joku kääntyy tänne harhaan ja sitten saa olla omaa autoaan siirtelemässä, että saavat käännettyä oman autonsa. Pelkään myös, että oma auto kolhiintuu, kun kaikki eivät kehtaa tulla pyytämään auton siirtämistä ja yrittävät sitten väkisin saada sen auton kääntymään, vaikka se ei onnistu, jos minun autoani ei siirrä, kun on niin pieni tuo parkkialue.
Olin tätä ennen myös vuokralla omakotitalossa ja siellä oli portti pitkällä pihatiellä, vuokranantaja oli sen sinne joskus itse laittanut. Siitä ei ainakaan kukaan valittanut ainakaan mistään virastosta tai vastaavasta, kaikki jotka olivat tulossa oikealla asialla, soittivat etukäteen ja satunnaisia esim. huoltomiehiä varten oli juuri puhelinnumero, eikä heillekään se ollut mikään ongelma.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No niin ap, lopeta jo jauhaminen ja tee jotain konkreettista asian eteen.
Anteeksi, jos pahoitan mielesi vastaamalla ketjuun tulleisiin viesteihin. En kuitenkaan halua soittaa vuokranantajalle kesken hänen työpäivänsä.
Ap
No niin ap, lopeta jo jauhaminen ja tee jotain konkreettista asian eteen.