Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailman ihanin asia!

18.04.2006 |

Olen halunnut tulla äidiksi jo keväästä -98 asti. Silloisen mieheni kanssa yritimme ensin luomukeinoin ja sitten n. puolentoista vuoden päästä hoidoilla. Yrityksiä ja hoitoja oli niin paljon, etten edes jaksanut pitää niistä kirjaa.

Nyt nykyisen mieheni kanssa olemme yrittäneet lasta ominkonstein ja hoidoilla (spontaani raskauksia on ollut, mutta ne ovat päättyneet jo ensimmäisten menkkojen aikoihin). Nyt viimeisin yritys oli jo sen oloista, että pakkohan ne pakastin alkiot on käyttää, koska maksettuhan ne on :)... Odotukset tämän suhteen olivat -100, koska

aikaisemmat olivat epäonnistuneet (ja niitä oli taas monia, ei edes tietoa montako). Nyt on tehty raskaustestit, käyty kahdesti ultrassa ja mennään rv 9+4! Kukaan ei voi uskoa tätä onneni määrää.....

Silloin aikaisemmin mua suorastaan tutti, kun äidit kirjotti esim. miten selviän esikoiseni mustasukkaisuudesta ym. samankaltaisia viestejä. Itse ajatteli, että kyllä pitää jollakinolla ISOT huolet, itse kun seisoisi vaikka päällään 9kk, jos se yhtään avittaisi lapsen saantia.

No nyt meille tulee KAKSI ÄIDIN JA ISÄN RAKASTA!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea!

Tuplaäitiys on maailman ihanin asia. :)

Vierailija
2/5 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin :) On sairaan ihanaa saada vihdoin vauvoja! Myös meillä on piiiitkään odotettu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös tuplavauvat (1v3kk) neljän vuoden epätoivoiselta tuntuneen yrittämisen jälkeen. Nyt elämme elämämme onnellisinta aikaa, tupla-arkea :)

Vierailija
4/5 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea, että olet vihdoin saamassa vauvoja ja vielä tuplana!

Mulla on 6 kk:n ikäiset pikkupojat ja kun raskaana ollessani neuvolassa huokailin sitä miten mua jännittää meneekö kaikki hyvin, niin neuvolatäti lohdutteli ja sanoi, että nykyään tuplaodotuksia seurataan niin hyvin että suurin osa menee loppuun asti ihan hyvin. Hän oli niin vakuuttava, että minäkin uskalsin hengittää. Toivonkin sinulle ihanaa odotusta (ja mukavaa neuvolatätiä..:-))

Vierailija
5/5 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin kulunut lausahdus, mutta lapset OVAT elämän rikkaus!!:) Toivottavasti kaikki menee teillä mitä loistavimmin!

*Dummy + touhutoopet (11kk)*