Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prisman valikoima ja tyhjät hyllyt!

Vierailija
26.02.2018 |

Onko kukaan huomannut saman? Valikoima supistuu ja hyllyissä ei ole tavaraa. Täytyykö tässä alkaa asioimaan Citymarketissa? Siellä on sentään mistä valita.

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun seudulla Itäharjun Prisma taitaa olla siistein ja täysiäkin hyllyjä löytyy. Tampereentie aivan surkea, hyllyt tyhjiä ja epäsiistiä joka puolella. Ihan kuin olisi jossain Venäjällä. Kassajonot aina pitkät joka Prismassa. Meidän perheessä pikkuhiljaa alettu suosimaan Citymarketteja ja Lidlejä sekä laadun että kassajonojen lyhyyden perusteella.

Vierailija
122/161 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Huomaan saman Rovaniemen prismassa. Lihahyllyssäkin puutteita. Niin ja sitten tää remontti joka tuli melkein heti edellisen remontin perään. Argh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syksystä asti ihmetellyt tyhjiä hyllyjä ja kuvitellu olevani liikkeellä kuormapäivänä ennen hyllytustä. Mut ei, tämä onkin joku laajempi juttu.

Lihatiskit varsinkin surkeita; marinoimatonta lihaa ei ole, tai korkeintaan nesteytettyä Kotimaista. Ja elämäni ekan kerran on ollut myös tilanne, että koko kaupassa ei ollut enimmäistäkään banaania.

Myös itselle käynyt kerran niin, ettei Prismassa ole yhtäkään banaania myynnissä. Ja kyseessä oli kuitenkin aivan tavallinen arkipäivä eikä mistään toimitusvaikeuksista ollut tietoakaan. 

Vierailija
124/161 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, siksi, että omat palautteeni S-ryhmään eivät ole saaneet mitään vastakaikua. Tyytymättömiä on näköjään ympäri Suomen.

Vierailija
125/161 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Hyvinkään Prismassa lähinnä sen hyvän kaupassa oikeasti leivotun leivän perässä. Käyn myöskin Cittarissa ja nykyään ehkä enemmänkin siellä. Mutta tykkään Paesano-maalaisleivästä, siksikin, että se säilyy syötävänä sinkkutaloudessakin 3-4 päivää. En laita pakkaseen leipää, se vaan ei ole hyvää niin! Paesanossa on rapea kuorikin, nam.

Nyt olen huomannut, että leipä on pienentynyt ja huomattavasti. Koska meillä on vain minä, se on helppo huomata. Hinta ei kuitenkaan - ylläri - ole "halpuuttunut". Lienee taas yksi halpuutuksen seurauksia? Harmi, kun en asu Helsingissä. Siellä saisi ihania leipätuotteita, ei noita ainaisia pussileipiä. Lidlin leivistä en pidä.

Täällä on varmaan monissa tuotteissa Prisman valikoimat Cittaria laajemmat. CM on aika pieni. Ennen ostin sieltä vaatteitakin, nyt  niitä on todella naurettava valikoima. Prismassa on enemmän.

Kun huomasin tämän ketjun, laitoinkin heti palautetta Hyvinkään Prismaan. Tuskin se leipä nyt suurenee, epäilen. Seuraa jotain selitysta, tai sitten ei sitäkään.

Vierailija
126/161 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoihin aikoihin kun nämä pitkät aukioloajat tulivat, lopetti täkäläinen S-Market sen tiskin, josta sai ainakin kalaa ja valmisruokia. Jotka olivat todella hyviä. Sinkkuna kävin S-Marketissa juuri niiden takia. Kuulema ei ollut tarpeeksi menekkiä. "Niitä olisi pitänyt käydä ostamassa" vastattiin. No voih, kun yksi ihminen ei nyt  voi hirveästi hamstratakaan.

Jostain kai ne lisäpalkat piti ottaa...

Vierailija
127/161 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Hyvinkään Prismassa lähinnä sen hyvän kaupassa oikeasti leivotun leivän perässä. Käyn myöskin Cittarissa ja nykyään ehkä enemmänkin siellä. Mutta tykkään Paesano-maalaisleivästä, siksikin, että se säilyy syötävänä sinkkutaloudessakin 3-4 päivää. En laita pakkaseen leipää, se vaan ei ole hyvää niin! Paesanossa on rapea kuorikin, nam.

Nyt olen huomannut, että leipä on pienentynyt ja huomattavasti. Koska meillä on vain minä, se on helppo huomata. Hinta ei kuitenkaan - ylläri - ole "halpuuttunut". Lienee taas yksi halpuutuksen seurauksia? Harmi, kun en asu Helsingissä. Siellä saisi ihania leipätuotteita, ei noita ainaisia pussileipiä. Lidlin leivistä en pidä.

Täällä on varmaan monissa tuotteissa Prisman valikoimat Cittaria laajemmat. CM on aika pieni. Ennen ostin sieltä vaatteitakin, nyt  niitä on todella naurettava valikoima. Prismassa on enemmän.

Kun huomasin tämän ketjun, laitoinkin heti palautetta Hyvinkään Prismaan. Tuskin se leipä nyt suurenee, epäilen. Seuraa jotain selitysta, tai sitten ei sitäkään.

Tosi ohis, mutta mä tykkään siivuttaa leipää pakkaseen ja pakkasesta suoraan leivänpaahtimeen, aah, en maista eroa tuoreeseen.

Minä myös olen huomannut jo parin vuoden ajan tuotepuutteita, ennen jo halpuutusta, nykyään on vaan pahentunut ongelma.

Vierailija
128/161 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan, siksi, että omat palautteeni S-ryhmään eivät ole saaneet mitään vastakaikua. Tyytymättömiä on näköjään ympäri Suomen.

Ei niitä palaute kiinnosta. Jos muutosta halutaan, ihmisten täytyy laajassa mittakaavassa äänestää jaloillaan.

Vierailija
129/161 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä vittua nyt taas? 😂 Kerron ihan pikku salaisuuden, niitä paistotuotteita ei siellä kaupassa leivota, joten leivän kokoon tuskin pystyvät vaikuttamaan 😂😂😂

Vierailija
130/161 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä vittua nyt taas? 😂 Kerron ihan pikku salaisuuden, niitä paistotuotteita ei siellä kaupassa leivota, joten leivän kokoon tuskin pystyvät vaikuttamaan 😂😂😂

Jos siellä kaupassa on Fazer-leipomo, niin silloin leivotaan. Ainakin niin väittävät. 

Vierailija
131/161 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syksystä asti ihmetellyt tyhjiä hyllyjä ja kuvitellu olevani liikkeellä kuormapäivänä ennen hyllytustä. Mut ei, tämä onkin joku laajempi juttu.

Lihatiskit varsinkin surkeita; marinoimatonta lihaa ei ole, tai korkeintaan nesteytettyä Kotimaista. Ja elämäni ekan kerran on ollut myös tilanne, että koko kaupassa ei ollut enimmäistäkään banaania.

Myös itselle käynyt kerran niin, ettei Prismassa ole yhtäkään banaania myynnissä. Ja kyseessä oli kuitenkin aivan tavallinen arkipäivä eikä mistään toimitusvaikeuksista ollut tietoakaan. 

Minulle ei ole käynyt noin sentään, mutta useamman kerran on ollut myynnissä ainoastaan niin mustia banaaneja, etten ymmärrä miten niitä kehdataan pitää siellä laarissa. Takuulla niistä ei kukaan olisi mitään maksanut. Tänä vuonna ovat S-kauppojen banaanit olleet muutenkin ihan käsittämättömän huonoja. Kuitenkin muut kaupat näkyvät saavan jostain ihan normaalilaatuisia banaaneja, joten ei voi olla kyse vain huonosta banaanivuodesta.

Vierailija
132/161 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun seudulla Itäharjun Prisma taitaa olla siistein ja täysiäkin hyllyjä löytyy. Tampereentie aivan surkea, hyllyt tyhjiä ja epäsiistiä joka puolella. Ihan kuin olisi jossain Venäjällä. Kassajonot aina pitkät joka Prismassa. Meidän perheessä pikkuhiljaa alettu suosimaan Citymarketteja ja Lidlejä sekä laadun että kassajonojen lyhyyden perusteella.

Myllyn Prisma Raisiossa on ehdottomasti siistein Turunseudun Prismoista. Se on aito automarketti, eikä lähellä ole mitää kerrostalokasarmia.

Vierailija
133/161 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä kaupassa on Fazer-leipomo, niin silloin leivotaan. Ainakin niin väittävät. 

Kyllä ne kuule vain paistaa pakasteita. Sehän on nimeltäänkin Fazer-paistopiste, eikä mikään leipomo.

Vierailija
134/161 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökunta on kyllä asiallista! Itse olin erikoisempia lamppuja ostamassa ja aina ennen prismasta niitä ostanut, niin nyt ei ollut, kun tyhjä kohta. Myyjä vielä kyseli tarvitsenko apua ja en kehdannut sanoa, että ei teillä ole kuin ei oota.

Koska siitä ei ole yhtään mitään hyötyä. Ko tyyppi vain valehtelee hymyillen sinulle avusta ja siitä että tekisi mitään asialle. 

Landella on muuten ihan eri tuotteet muutenkin kaupoissa kuin kaupungeissa. Muistelisin että itä-Suomessa ja länsi-Suomessa on eri tuotteet prismoissa. 

No totta on, että esimerkiksi Kasarmitorin ja Vallilan ässissä on erilainen valikoima, ei tähän vertailuun maaseutua tarvita. Mutta ei tuo valikoiman erilaisuus selitä sitä, että hyllyt ammottaa tyhjyyttään.

-57

Eihän se sitä tarkoittanutkaan. Kerroin vain kokemuksesta kaupassa jos myyjä prismassa kysyy voinko auttaa kun huomaat eetä joku tuote on poistunut hyllystä, eikä sille ole enää edes hintaa eikä paikkaa. Syy siihen on että kokeillaan jotain uusia tuotteita niin vanhoista on karsittava. Et saa sitä tuotetta enää takaisin jos s-ketju on sen päättänyt kyseisestä kaupasta poistaa. Aivan sama S-ketjulle, mikä asiakkaana on toiveesi ja tarpeesi. Yhtä hyvää palvelua kuin vaasalaisessa pizeriassa, mutta naamioituna liikkeen henkilökunnalle ohjeistetun hymyn taakse.

Siis kaupathan vaatii hyllypaikoista rahaa tavaran toimittajilta. Jos jonku tuotteen tuottaja ei halua maksaa hyllypaikasta, niin tavara poistuu myynnistä.

Mitä rahaa tämä tämmöinen on? Mitä siitä sitten mielestäsi maksetaan muka ja miten verottaja suhtautuu asiaan? Kaupat ostavat tuotteet valmistajilta ja päättävät ihan itse mitä hgyllyissään pitävät. Tuottaja ei maksa siitä että tuote on hyllyllä vaan  kauppa ja siten asiakas.

Ihan normaalia liiketoimintaa. Hyllymetrit on hinnoiteltu sijainnin mukaan. Mitä enemmän maksat, sitä paremmalle paikalle saat tuotteesi ja sitä paremmin se käy kaupaksi.

Vierailija
135/161 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marrsu kirjoitti:

Huomannut saman. Menin ostamaan tiettyjä Sinin ja Fiskarsin tuotteita asiakasomistajapäiviltä, mutta kappas löytyi vain Housea ja Rainbowta. Halpuutusta suomi-tuotteiden kustannuksella. Cittarissa käyn, jos sellaista tarvitsee mitä ei lähikaupasta saa. Lisäksi vältän ihmisruuhkan.

Itsellä on kyllä täsmälleen päinvastianen havainto. Eli S-ketjun halpatuotteet on loppu ja hyllyssä on vain sikakallista samaa tuotetta valmistajan omassa pakkauksessa.

Vierailija
136/161 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökunta halpuutettu olemattomiin ja tavarat seisoo varastoissa purkamatta.

Heissanhopsan.....

Menkää mammat nykimään myyjän hihasta ja ehdottakaa voitteko käydä itse purkamassa varaston tavarat hyllyyn. Ei teillä kuitenkaan mitään kiireitä ole.

Vierailija
137/161 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut saman 🖐

Meno on kuin venäjällä. Tyhjiä hyllyjä.

Vierailija
138/161 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaren Suomen suurimmassa 24/7 Prismassa vähänkin myöhemmin asioidessa heti kymmenien metrien pituiset sikahitaat jonot. Usein vain muutama keskellä oleva kassa käytössä ja ihmiset kihisee kiukusta jonotukseen väsyneinä.

Eipä juuri houkuttele ostoksille, kun jonotus kestää niin paljon kauemmin kuin ostosten kerääminen.

Hyllyjen vajaus on myös huomattu, mm. talous- ja wc-paperit.

S-Ryhmä, nyt ryhtiliikettä! t. Asiakasomistajat

Vierailija
139/161 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkkiosasto on meidän kaupungissa ihan surkea. Valikoima supistunut ja hyllyt tyhjinä. Cittarissa ja vaikka k superissa parempi valikoima..

Only in Finland. Valitetaan suppeasta karkkivalikoimasta kun sitä karkkia on jo kymmeniä metrejä hyllytilasta. Jenkkejä ja Brittejä lukuunottamatta tällaista ei ole missään muussa maassa ja seuraukset ovat kyllä näkyvissä. Esim suolistosairaudet ovat räjähtämässä käsiin ja levitellään vain käsiä, että EI OLLENKAAN tiedetä mistä johtuu. Syyttäkää vanhemmat sitten ihan itseänne kun lapsenne saa avanteen aikuisuuden kynnyksellä.

Vierailija
140/161 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa S-ryhmän toiminnoissa on suorittavaa henkilöstöä liian vähän. Varmaan keskusjohdosta ei puutu päitä. ABC-Rosso-Puffalat: yksi tyttönen yrittää hoitaa kassan, täydennykset, salit. Ei onnistu. Salet: opiskelijatyttönen ravaa hyllyttämästä kassalle ja takaisin. S-marketit: et edes näe myyjää. Meidän lähikauppamme on S-market. Mies on ristinyt sen Tuoreuden temppeliksi: joka ikisestä tuotteesta on aina katsottava päiväys. Olutkin voi olla vanhentunutta. Ja Prismat ovat tosiaan joutuneet luopumaan universalismista. Sitä saat mitä sattuu olemaan.