Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Kuuluuko treffipalstoilla vastata kaikille viestiä laittaneille?

Vierailija
26.02.2018 |

Varmaan olen avuton mut en ole perehtynyt näihin. Nyt laitoin ilmoituksen ja viestejä on tullut ihan liikaa. Mitenkään en voi kaikkien kanssa alkaa tapailla tai edes viestitellä. Kuuluuko etikettiin kuitenkin vastata lyhyesti ja kiittää kiinnostuksesta? Tuntuu tylyltä olla huomioimatta viestin lähettäjää mitenkään mutta onko tapana jättää vaan vastaamatta vai miten...?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kohteliasta vastata, mutta monet jättää laittamatta mitään viestiä.

Vierailija
2/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ainakin kaikille niille, jotka lähettivät pippelinsä kuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaa kivoimmille ja kuvallisille, muille ei ehdi. Vastaa vain niille joilta haluat uuden vastauksen ja joita voisit ehkä tavata. Jos vastaat kaikille, ne vastaa taas takaisin.

Vierailija
4/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, minulla oli aikoinaan sama ongelma. Viestejä tuli niin paljon että olin pitkään vastaamatta, yhdessä vaiheessa kokeilin ruveta vastaamaan kiitos mutta ei kiitos, se meni yleensä niin että jatkoivat keskustelua kuin ei mitään tai alkoivat kysellä että miksi näin, miten niin, mikä on vialla, ovatko kaikki naiset Suomessa tuollaisia kylmiä, varmaan sängyssä myös? Jne, lopetin kokeiluni aika nopeasti!

Vierailija
5/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu.

Vierailija
6/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan niille, joista pidän. Ei se mikään työpaikkailmoitus ole, missä rannalle jääneelle laitetaan että "kiitos kiinnostuksestasi, mutta valitettavasti onni ei suosinut juuri sinua."

Vierailija
7/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos! :)

Ap

Vierailija
8/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tiukemmat rajaukset kun viestejä tuli ihan liikaa, mm. pienensin aluetta. Pelkkä "moi" sai torjumaan heti.

Sen jälkeen laitoin "Kiitos yhteydenotostasi, et ole tyyppiäni (tms.). Onnea etsintään!" . Jos tyyppi jatkoi viestittelyä kuin ei olisi mitään torjuntaa tullutkaan, blokkasin lisäksi. Vastaväitteitä ei noin asiallisen viestin jälkeen paljoa tullut.

Muutama vinkki:

- Mahd. nopeasti treffit: älä tuhlaa aikaasi kirjoitteluun, livenä tiedät paremmin synkkaako. Muutama viesti puolin ja toisin saa riittää.

- Aina julkisella paikalla

- Pyri viestimään vain sähköpostitse, älä paljasta koko nimeäsi: ei jää stalkkereita niin helposti.

- Älä ole kännissä/ krapulassa. Sama koskee treffikumppania.

Vierailija
9/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka kiinnostaa

Vierailija
10/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vastannut asiallisiin viesteihin. Tosin niitä ei edes tule paljoa joten sinänsä helpompaa