Onnistuuko puolisoon rakastua uudelleen?
Takana luottamuksen pettämistä ja hylkäämistä, oletteko onnistuneet uudelleen rakentamaan hyvän läheisen suhteen?
Kommentit (6)
Mun piti tehä kans tästä aiemmi tänää alitus. Meillä sama tilanne :(
Minusta tuntuu ettei sitä rakastumisen tunnetta samaan ihmiseen pysty saamaan. Rakastaa toista pystyy huononkin kohtelun jälkeen ,ei se tunne vaan helposti suostu sammumaan. Eri asia tietysti on kannattaako uhrata rakkauttaan sellaiseen ihmiseen joka ei osaa sitä arvostaa.
Harvemmin rakkaus ainakaan nopeasti sammuu vaikka toinen kohtelisi huonosti, jos rakkautta on vielä jäljellä kyllä suhteen parantaminen on mahdollista. Molempien vain on oltava sitoutuneita ja halukkaita tähän. Itselläni puoliso petti luottamukseni pari vuotta sitten, puhuimme asian läpi useaan kertaan ja kaikki muutkin suhteessamme meitä molempia vaivaavat asiat. Nyt voisin sanoa suhteemme olevan vahvempi ja parempi kuin koskaan aiemmin ja olemme myös lähentyneet toisiamme entisestään.
Luottamus kun on kerran mennyt niin ei taatusti tule takaisin. Itse olen alkanut miettimään asioita mitä on tapahtunut joskus 2002-2005, kun tässä jonkin aikaa sitten selvisi, että vaimo on valehdellut viimeiset 17 vuotta tietyistä asioista. Voin toki antaa anteeksi, mutta joo.. turha selittää enään jostain jutuista, koska automaattisesti ajattelen, että paskaahan se puhuu.
!