Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi syöpäsairailta ei vain leikata kasvainta pois?

Vierailija
26.02.2018 |

Sehän parantaisi.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näköjään käynyt läpi lobotomian.

Vierailija
22/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten leikkaat jos syöpä on levinnyt selkärankaan.?

Ei kun tiedänhän minä, Selkäranka poikki vaan niskasta ja häntäluun kohdasta ja rautakanki tilalle :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasvain on levinnyt, sitä ei kannata leikata sillä jos levinnyt kasvain leikataan, sen etäpesäkkeet villiintyvät entisestään.

Vierailija
24/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpiä on paljon erinlaisia. Missä sinä voit helposti leikata toisen pois, toinen voi olla lähes mahdoton leikata pois. 

Kyllä ne leikkaavat pois syövän jos voivat. Vai luuletko, etteivät he sitä tee jonkun sanomattoman syyn takia? Salaliitto ihmisiten kiusaksi vai? 

Vierailija
25/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i. sitä mäkin olen ihmetellyt, että miksi sairaita ei vain paranneta, kun onhan meillä sairaalatkin.

Vierailija
26/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa jos on levinnyt muihin elimiin, luuytimeen ja verenkiertoon, imusolmukkeisiin. Osa syövistä on parantumattomia ja löydettäessä niin pahoin edenneet, että elinaikaa on vähän.

Totta kai se pitää leikata ennen leviämistä! Oletko hieman tyhmä? Ap

Itse olet tyhmä. Toiset syövät havaitaan vasta kun ne ovat levinneet jo muualle.

Mitkä toiset? Eihän se syöpä ole toinen välttämättä. Ap

Vierailija
27/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihminen on niin heikko, ettei häntä kannata leikata.

Sydämenkin voi leikata, mutta luultavasti se ei kestä kuin 10 vuotta. Itse leikkaus on riski, mutta ei sen onnistuminen ole takuussa.

Vierailija
28/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sitä päässee keskustelemaan tuoreeltaan tulevan ja erinomaisen varmasti tulevan lääkrtieteen nobelistin kanssa. Ap on myös kadahdittavan vaatimaton kun ei kertonut kuka on ja miten tämä neronleimaus putkahti hänen mieleensä. 

Vierailija
29/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viitsii aloittaa tällaisen ketjun? Loukatakseen syöpäpotilaita? No, itse olen syöpäpotilas. Kasvain oli selkärangassa. Leikattiin kokonaan pois, kävelykyky jäi, mutta muu alakerran toiminta vähän niin ja näin. Eli usein syöpä joudutaan leikkaamaan radikaalisti. Jäljelle jäivät hermovaurioista kovat kivut, joista tulen kärsimään lopun elämääni.

Vierailija
30/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Jungnerillahan oli luusto täynnä syöpää ja oli kuolemaisillaan, mutta sai hoidot joita tavan pulliaiselle ei olisi edes tarjottu, ja parani. Toisaalta Steve Jobs oli niin tyhmä, ettei hoidattanut parannettavissa olevaa syöpäänsä, kun luuli sen paranevan kasviksilla, ja kuoli. Raha ei siis aina ratkaise.

Vierailija
31/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöpäsairailta ei vain leikata kasvainta pois?

Sehän parantaisi.

Olet ihan käsittämättömän fiksu. Hae lääkikseen. Oikeesti.

Vierailija
32/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin sitä päässee keskustelemaan tuoreeltaan tulevan ja erinomaisen varmasti tulevan lääkrtieteen nobelistin kanssa. Ap on myös kadahdittavan vaatimaton kun ei kertonut kuka on ja miten tämä neronleimaus putkahti hänen mieleensä. 

Olen ihan tavallinen duunari, joka on vain tutkinut aihetta, mutta kiitos. Mukavaa saada kehuja. Ap

Vierailija
33/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä aina saa leikattua pois. 

Saahan

Niin, ehkä saisi mutta ei aina niin että potilas jäisi henkiin.

Nykyosaamisella varmasti jäisi henkiin. Voidaan pitää elossa, vaikka keinoelimillä.

Keinoelimillä? Oletko nyt vähän utopiaa kehitellyt mieleesi? Vaikka olisitkin nähnyt uutisissa kyseisen jutun onnistuneen, siinä kestää useita ehkä jopa kymmeniä vuosia saada laillisesti ja yleisesti saataville! Onkohan sinulla jokin kasvain pääkopan sisällä, kun ei tunnu tajua löytyvän? 

Luovutus elimissäkin on jonoja. Ja joskus ihan ilman mitään syytä se kroppa hylkää sen elimen. Ja sinä alkaisit ilmeisesti vaihtaan ihan koko elimistön??? FIKSU

Vierailija
34/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii-i. sitä mäkin olen ihmetellyt, että miksi sairaita ei vain paranneta, kun onhan meillä sairaalatkin.

Tämä. Ja minä olen taas miettinyt, että miksi ihmeessä pitää olla ja rakentaa atomivoimaloita! Onhan meillä sähkö!

Vierailija
35/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa jos on levinnyt muihin elimiin, luuytimeen ja verenkiertoon, imusolmukkeisiin. Osa syövistä on parantumattomia ja löydettäessä niin pahoin edenneet, että elinaikaa on vähän.

Jos löydetään myöhään kun on jo levinnyt, ei välttämättä voi enää leikata.

Vierailija
36/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että joskus se katoaa ihan itsekseen ilman leikkauksia tai hoitoja. Kaikki on mahdollista.

Vierailija
37/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka viitsii aloittaa tällaisen ketjun? Loukatakseen syöpäpotilaita? No, itse olen syöpäpotilas. Kasvain oli selkärangassa. Leikattiin kokonaan pois, kävelykyky jäi, mutta muu alakerran toiminta vähän niin ja näin. Eli usein syöpä joudutaan leikkaamaan radikaalisti. Jäljelle jäivät hermovaurioista kovat kivut, joista tulen kärsimään lopun elämääni.

Leikkaushan selvästi toimi, kun parannuit! Olet elävä todiste väitteeni tueksi!!! Ap

Vierailija
38/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi sairaalassa ei kaikki parane kun nimi on sairaala eikä parantola. Tosin miksi hospitalissa ei parannuta, ap varmaan tietää.

Vierailija
39/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä aina saa leikattua pois. 

Saahan

Niin, ehkä saisi mutta ei aina niin että potilas jäisi henkiin.

Nykyosaamisella varmasti jäisi henkiin. Voidaan pitää elossa, vaikka keinoelimillä.

Keinoelimillä? Oletko nyt vähän utopiaa kehitellyt mieleesi? Vaikka olisitkin nähnyt uutisissa kyseisen jutun onnistuneen, siinä kestää useita ehkä jopa kymmeniä vuosia saada laillisesti ja yleisesti saataville! Onkohan sinulla jokin kasvain pääkopan sisällä, kun ei tunnu tajua löytyvän? 

Luovutus elimissäkin on jonoja. Ja joskus ihan ilman mitään syytä se kroppa hylkää sen elimen. Ja sinä alkaisit ilmeisesti vaihtaan ihan koko elimistön??? FIKSU

Kyllä keinosydämiä on asennettu ihmisille.

Vierailija
40/79 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löydetään myöhään kun on jo levinnyt, ei välttämättä voi enää leikata.

Sehän pitäisikin leikata ennen leviämistä! Mikä jäi ymmärtämättä? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän