Lue keskustelun säännöt.
Viekää huomenna nyt vaan lapset sinne leikkikentälle ja seiskää siinä vieressä tunti
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja sinne mennään klo 7 aamuhämärässä!
No ei toi 17 vee enää huoli oikein äitiä mukaan!
:D enpä taida viedä. Herätään ainokaisen kanssa siinä joskus 9 aikaan ja siinä aamukahvien jälkeen lähdetään kaverille kylään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei voi kun siellä tulee kylmä takki auki juoksutrikoissa ja tennareissa. Voin mä sitä puhelinta räplätä kotonakin.
Sinne vaan haisevat cacarat ja mummelit.