Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainoana lapsena oleminen?

Vierailija
26.02.2018 |

Eli siis meillä on 2v2kk ikäinen poika. Poika on melko vilkas ja tekemistä riittää hänenkin kanssaan. Mutta minulla on kova vauvakuume mutta mies ei ole henkisen tilanteensa takia valmis tekemään toista lasta eikä hän haluaisi sellaista välttämättä ollenkaan. Onko Täällä muita joilla on vain yksi lapsi eikä enempää tulossa? Entä Oletko itse ollut ainoa lapsi?
Voitteko kertoa kokemuksia, millaiset jäljet ainoana lapsena oleminen jätti teihin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainut lapsi ja onnellinen siitä. Rakkautta ja huolenpitoa ei ole puuttunut! Toisin kuin joskus väitetään, olen hyvin sosiaallinen. Lähelläni on aina ollut aikuisia. Isovanhemmat,tädit,serkut mm. Ei ole ollut sisarkateutta eikä tarvetta kilpailla rakkaan isäni sylistä! Leikkikavereita on ollut naapurissa, serkkupojat kuin veljiäni! 

Vierailija
2/2 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kertoa kokemuksia, millaiset jäljet ainoana lapsena oleminen jätti teihin?

Oikein hyvät ja rakastavat jäljet. Ainokaisena olossa on paljon hyötyä ja ei oikeastaan mitään haittaa. Pelkäsin ennen, että miten selviän vanhenevien vanhempieni hoidosta ja hautajaisten järjestämisestä yms. yksin. Olen kuitenkin todennut että on paljon helpompaa tehdä kaikki päätökset yksin kuin (riitaisessa) sisarusparvessa. Ei tarvitse kenkään kanssa kinata siitä kenen vuoro vahtia mummoa tällä viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän