Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä häiriköintiä?

Lopen kyllästynyt
26.02.2018 |

Olen asiakaspalvelu työssä ja meillä käy vuodesta toiseen joka päivä asiakas joka ei koskaan osta mitään jne. On työtön, asuu veljensä kanssa (lähemmäs eläke ikää oleva), tonkii päivät roskiksia ja käyttää aikansa koko kaupungin kahviloissa ja yrityksissä vierailuun.

Asia ei muuten haittaisi, mutta tälle miehelle on tullut jotenkin käsitys olevansa ystävä kaikkien kanssa ja jutut on sitä luokkaa että muut asiakkaat katoaa, kun tämä kuolaa, haisee ja selittää ihan typeriä juttuja. Saattaa hiipiä sisään ja säikäyttää tai tarrata kiinni kysyen onko niskat jumissa. Myös minulle sanonut ”että kun olet tuollainen tumma ja tulinen” ja ties mitä ns asiaan kuulumatonta. Siis koko henkilö oksettaa minua.

Viimeinen niitti oli kun minulla oli asiakas jota palvelen ja tämä tulee sisään ja tunkee päänsä meidän väliin olevinaan hassutellen jotain. Tämän jälkeen huomasi että olen raskaana. Tietää meillä olevan uusioperhe ja kommentoi että ”niin niitä vaan tulee uusia lapsia ja isukkeja.” Mulla paloi hernot, sanoin että hänen käytös häiritsee asiakkaita ja uusioperheen ei ole nykyään mikään ihmeellinen juttu, etenkään jos saan toisen lapseni joka on todella toivottu nykyisen kumppanin kanssa ja käskin poistumaan.

Jos tulee taas, miten toimisitte? Meillä työskennellään yksin ja pomo asuu toisella paikkakunnalla. Menee hermot kun tunkee asiakaspalvelu tilanteisiin ja häiritsee muita asiakkaita, olen itsekin sen juttuihin ihan kypsä.

Onko tuollainen häiriköintiä, jonka vuoksi voi pyytää poistumaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se on häiriköintiä. Pihalle ja vauhdilla. Ei nykyaikanakaan ihan kaikkea ole pakko sietää/suvaita.

Vierailija
2/3 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyytää poistumaan.

Pomoa olisi hyvä jututtaa tästä, vaikka on eri paikkakunnalla. Tuohan vaikuttaa harva se päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kysyt? Todella ilmiselvää häiriköintiä, yök! Parempi, että teet asian äijälle selväksi huomattavasti aiempaa kovemmin sanoin, jotta hän ymmärtää. En tarkoita, että sinun pitäisi alentua asiattomuuksiin, mutta tuollaista ei pidä sietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä