Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain ruoka-jonosta sushia 2 pakettia!!!!!!

arkkipiispaStoned
26.02.2018 |

2 pakettia sushia, lihapasteija, 2 x jugurtti, kauraleipä, pinaattia, habaneroa, limettiä, mexican taco mausteseos, papu-ohrasalaatti alkupalaksi, maito, muikkukukko! ungle beans riisiää, caponata kasvismuhennus, ricola appelisiini kanarintafile,wrap-kanacurry

https://aijaa.com/uCRFlm

ei tule tuollaista ruokaa koskaan ostettua edes kaupasta saati että olisin maistanut kaikkia noita herkkuja

ok toisen sushipaketin pummin spugelta joka halusi vain makkarata!!!!!!

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako ruoka-avusta koskaan suklaata, sipsejä, leivonnaisia (esim. niitä valmiiksi pakattuja täytekakkuja varmaan jää paljon myymättä?), marjoja, hedelmiä tai olutta? :)) Kaverin puolesta kyselen.

kyllä sipsejä saa ja suklaata, tänään sain suklaata, itse en noita leivoksista välitä yhtään

ap

paikalline kauppias suuttui mulle kun sanoin että en osta ruokaa koskaan koska ruoka avusta saa aina kassillisen, eikä myynyt mulle siitä syystä olutta perjantaina, sanoin että haista sinä paska

Vierailija
22/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako ruoka-avusta koskaan suklaata, sipsejä, leivonnaisia (esim. niitä valmiiksi pakattuja täytekakkuja varmaan jää paljon myymättä?), marjoja, hedelmiä tai olutta? :)) Kaverin puolesta kyselen.

Olutta ei, muita kyllä. Pullia ja muita on täällä joka päivä ja saa usein useamman paketin, suklaata ja sipsiä harvemmin. Hedelmät on yleensä jo aika huonoja ja loppuu nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sushit pitää syödä samana päivänä kun ne on tehty. Eihän sushia voi sen takia edes jakaa ruoka-avussa.

No eihän pidä. Luuletko sä että valmissushit on kaupan hyllyllä vaan yhden päivän?

Vierailija
24/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitää tehdä että saa ruokajonosta ruokaa? Pitääkö näyttä ätiliotteet ja tyhjä lompakko että uskovat olevan köyhä? Vai ei mitään? Ja katsovatko pahalla ja jos jättää useamman tuotteen ottamasta (Itselläni on aika paljon rajoitteita ruokapuolella)

Riippuu ihan kaupungista mutta täällä ei tarvitse näyttää mitään ja ruuat otetaan itse pöydiltä eli voi rauhassa ottaa tai jättää ottamasta mitä haluaa.

Minkä tahon ruoka-apu on kyseessä ja mikä kaupunki?

Jos ei tarvitse todistaa avuntarvetta ja saa ottaa itse pöydiltä, ihmettelen kyllä suuresti jos ei ole väärinkäyttöä. Jos jotain saa ilmaiseksi, niin aika moni ryhtyy röyhkeäksi ja hamstraa ruokaa, vaikkei ole oikeasti köyhä.

Vierailija
25/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä en usko sua? Kävikö muilla mielessä sama? 🤔

Ei käynyt. Itse olen saanut ihan saman tyylisiä settejä.

Vierailija
26/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskin että tuossa oli about 30 e edestä taas ruokaa kuten viime viikollakin ja tällä on ruoak apu 5 kertaa viikossa, joka päivä ei tosin noin hienot antimet, vain 2 kertaa viikossa on tuollainen huippuannos, uutenkin saa leikkeleitä ja kaikkee

vime viikolla:

https://aijaa.com/ntUIUS

Vierailija
27/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tänään kaikin tavoin huono päivä, mutta tämä sun aloituksesi kuvineen sai mut hymyilemään ja hyvälle tuulelle. Kiitos sinulle ja nauti ihanista herkuistasi <3

Vierailija
28/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitää tehdä että saa ruokajonosta ruokaa? Pitääkö näyttä ätiliotteet ja tyhjä lompakko että uskovat olevan köyhä? Vai ei mitään? Ja katsovatko pahalla ja jos jättää useamman tuotteen ottamasta (Itselläni on aika paljon rajoitteita ruokapuolella)

Riippuu ihan kaupungista mutta täällä ei tarvitse näyttää mitään ja ruuat otetaan itse pöydiltä eli voi rauhassa ottaa tai jättää ottamasta mitä haluaa.

Jos ei tarvitse todistaa avuntarvetta ja saa ottaa itse pöydiltä, ihmettelen kyllä suuresti jos ei ole väärinkäyttöä. Jos jotain saa ilmaiseksi, niin aika moni ryhtyy röyhkeäksi ja hamstraa ruokaa, vaikkei ole oikeasti köyhä.

Sori, unohda tää viesti. Vastasitkin jo ylempänä. Kiitos infosta! :)

Vierailija
29/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viadia Mikkeli. On siellä pöytien takana työntekijät vahtimassa ettei kukaan ota liikaa (vaikka varmaan silti joku joskus onnistuu ottamaan).  Mitä itse olen käynyt niin suurin osa porukasta kyllä näyttää siltä että oikeasti tarvitsee sen ruoka-avun.

Vierailija
30/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vakispuget kertoi jonossa että moni esim venäläiset kiertää kaikkia ruoka apuja ammatikseen ja myyvät sitten ruokaa kaiketi heimoveljilleen

Vierailija
31/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin ollut järkyttynyt noista ruuista. Eikö ruoka-avun tarkoitus ole avustaa, eli siis ruokia joista jopa riittää hetkeksi. Kauanko joku sushipaketti tai kanawrap riittää ja pitää nälkää?

Vierailija
32/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis joka laatikosta saa ottaa yhden tuotteen, Hurstilla ei ole ollenkaan noin hyvät antimet, mutta tosiaan sieltäkin sai sisfilettä ja lohta tiskin alta kun ilmoitti aina ettei syö sianlihaa /(spuget sai makkarat)

toivottavasti työkkäi ei ohjaa kursseille tai pakkotyöhön muuten menee ruoka-avut sivu suun tässä, tämähän on melkein ammatti jo!

Vierailija
33/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin noita kermakakkuja näyttäisi olevan jatkuvasti tarjolla. Yks tuttu käy ja sillä on aina joku kakku tarjottavana. Luulis että tulee korvista jo ulos kun koko ajan niitä syö.

Vierailija
34/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin ollut järkyttynyt noista ruuista. Eikö ruoka-avun tarkoitus ole avustaa, eli siis ruokia joista jopa riittää hetkeksi. Kauanko joku sushipaketti tai kanawrap riittää ja pitää nälkää?

No ne antaa sitä mitä kaupassa jää myymättä.

Vierailija
35/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkkipiispaStoned kirjoitti:

toivottavasti työkkäi ei ohjaa kursseille tai pakkotyöhön muuten menee ruoka-avut sivu suun tässä, tämähän on melkein ammatti jo!

Eli pitääkö sittenkin todistaa, että on työtön työnhakija tms? Itse olen toimeentulotuella elävä opiskelija (tukikk:t käytetty), mutta ruokaan ei jää rahaa kuin pari kymppiä kuussa.

Vierailija
36/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

arkkipiispaStoned kirjoitti:

Eli pitääkö sittenkin todistaa, että on työtön työnhakija tms? Itse olen toimeentulotuella elävä opiskelija (tukikk:t käytetty), mutta ruokaan ei jää rahaa kuin pari kymppiä kuussa.

Varmaan siksi menisi sivu suun että kurssit ja ruokajako menee päällekkäin.

Vierailija
37/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan noin 100 e edestä viikossa ruoka-apuruokaa jos viitsin hakea, eli se on 400 ekuussa

säästöä

tosin kaikkee ei jaksa aina syödä ja alkaa pakkaset olla täys taas, enää en otakkaaan makkaraa tai leipiä

ap

Vierailija
38/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Suomen köyhät eriarvoisessa asemassa keskenään. Meidän ruoka-avusta saa yhden leivän viikossa. Suuresti kiitollinen olen siitäkin. Harmittaa vain kun ei ole joka viikko ruisleipää vaan vaaleaa höttöä joskus.

(se on ainoa leipäni, ei ole varaa ostaa muuta leipää).

Vierailija
39/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tyhmät valittaa ilmaisesta ruuasta.

Sitäpaitsi tuolta saa kai valita mitä ottaa mukaansa. Ei tarvitse syödä valmiswrappeja, jos ei halua. Tilalle vaikka riisiä ja jotain protskua.

Vierailija
40/82 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään todisteta, kunhan istut penkkiin ja jonoon

hurstilla kysyttii joskus vähnä aikaa kela kortti kun venäläiset haki niin paljon ruokaa ja vei rajan yli myyntiin venäjälle ihan jonottain oli niitä siellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän