Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Makaan kotona sairaana, niin eikös urpot työkaverit soittele

Vierailija
26.02.2018 |

Ihan älyttömistä ja itsestäänselvistä asioista. Viimeksi oon ollu kipeenä yli 2v sitten, niin luulis et sais olla rauhassa kun kerrankin sairastan. Huoh!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse vastaat niihin puheluihin syystä että?

Vierailija
2/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ne, että olet tänään sairaana?

Mun duunikaverit ei ainakaan tiedä. Tehdään epäsäännöllistä vuorotyötä kolmenkymmenen hengen tiimissä ja voi helposti mennä viikko, että toista ei näe ihan vaan siksi, että on osunut eri vuoroihin. Jos toinen on kipeänä, niin ei sitä muut tiimissä tiedä kuin pomo, ja sitä ei aina ole paikalla että voisi kysyä. Olen siten onnistunut itsekin joskus vaivaamaan työkaveria työasialla saikulta.

Pane ap se työpuhelin kiinni, äläkä vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen voi laittaa äänettömälle tai vaikka kokonaan kiinni. Sähköposteja ei tarvitse lukea.

Vierailija
4/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, meillä on sama juttu mutta siksi, että osa tekee vaihtelevasti etätöitä tai on työkeikalla. Jos joku siis työvuorolistan mukaan on töissä, niin toki soitan. Saikulla se känny pannaan KIINNI.

Vierailija
5/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaapa sairastunut opettaja: Vaikka olisi oksennustaudissa yms. aamulla menee helposti tunti, kun suunnittelet tunnit sijaiselle/sijaisille. Lisäksi wilma ja s-posti pitää lukea ja vastata sairaanakin.

Vierailija
6/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivätyö ja tietää, että sairastan. Ja tähän omaan puhelimeen soittavat. Jos en vastaisi niin sehän vasta epäilyttävää olisi.

Vierailija
7/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivätyö ja tietää, että sairastan. Ja tähän omaan puhelimeen soittavat. Jos en vastaisi niin sehän vasta epäilyttävää olisi.

Sairaana ei ole mikään pakko vastata työpuheluihin. Mikä siinä on epäilyttävää?

Vierailija
8/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vedä tuolle nyt rajat ja heti. Vastaat, että olet nyt sairaana, etkä käsittele silloin työasioita.

Et ala neuvoa etkä hoitaa mitään.

Ja omaan kännykkään voit hyvin olla vastaamatta. Panet jälkikäteen teskstarin, että "huomasin sinun soittanneen. Olin nukkumassa, koska olen sairas. Hoidan työasioita vasta kun palaan töihin. Yt. Maija Meikäläinen"

Vierailija
9/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaan en pysty olla vastaamatta, t. Ap

Vierailija
10/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vedä tuolle nyt rajat ja heti. Vastaat, että olet nyt sairaana, etkä käsittele silloin työasioita.

Et ala neuvoa etkä hoitaa mitään.

Ja omaan kännykkään voit hyvin olla vastaamatta. Panet jälkikäteen teskstarin, että "huomasin sinun soittanneen. Olin nukkumassa, koska olen sairas. Hoidan työasioita vasta kun palaan töihin. Yt. Maija Meikäläinen"

Olet oikeassa, näin teen jos vielä yksikin soitto tulee, t.ap

Vierailija
11/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta, ihme lapanen olet.

Vierailija
12/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta, ihme lapanen olet.

Ok t.ap

Vierailija
13/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Tulee jotenkin syyllinen ja liero olo, jos ei vastaa puheluun ja toiset saattavat ehkä olla pulassa. Työkaverit soittelivat minulle omaan puhelimeeni, kun olimme lomalla ulkomailla. Lopulta mies kyllästyi ja takavarikoi puhelimeni loppuloman ajaksi. Tuli heti parempi omatunto kun joku muu teki puolestani "päätöksen" olla vastaamatta.