Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lesbo ihastua mieheen?

Vierailija
26.02.2018 |

Voiko lesbo ihastua mieheen? Mitä mieltä olette?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihastua romanttisessa mielessä ilman että kokee seksuaalista vetoa.

Vierailija
2/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, sillä itse olen hetero nainen ja ihastunut yhteen naiseen. Ihastus on just tuollaista romanttista, ei seksuaalista. Haaveilen hänen läheisyydestään, mutta seksiä en osaa kuvitella. Tätä on jatkunut jo vuosia ja olen ihmetellyt, mitä nämä tunteet oikein ovat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hetero ihastua homoon?

Vierailija
4/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksikäs ei voisi? Ihastuahan voi keneen tahansa. Ei kaikkeen tarvi seksiä sekottaa. 

Vierailija
5/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikeastaan. Lesbot yleensä vihaavat miehiä.

Vierailija
6/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ei, silloin olisi biseksuaali. Suurin osa homoseksuaaleista taitaa olla oikeasti biseksuaaleja, vaikkakin viehättyvät enemmän omasta sukupuolestaan.

Vierailija
7/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oikeastaan. Lesbot yleensä vihaavat miehiä.

Mies heitti yksi päivä että homot ovat ainoita oikeita sovinisteja :D

Vierailija
8/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Computer says no.

Vierailija
9/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut väittävät, että kaikki ihmiset ovat jossain määrin biseksuaaleja. Tämän väitteen mukaan kyllä.

Ja ihastunut voi olla ihmisen persoonaan, siinä mielessä varmasti.

Vierailija
10/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi koska sitä ihastuu ihmiseen, ei sukupuoleen... ai niin, tämä koskikin vain tilanteita joissa heteronainen ihastuu lopulta naiseen ja hylkää ällöttävät miehet...

Vierailija
11/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi koska miehellä on munat.

Vierailija
12/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, sillä itse olen hetero nainen ja ihastunut yhteen naiseen. Ihastus on just tuollaista romanttista, ei seksuaalista. Haaveilen hänen läheisyydestään, mutta seksiä en osaa kuvitella. Tätä on jatkunut jo vuosia ja olen ihmetellyt, mitä nämä tunteet oikein ovat...

Jatkan vielä. Olen miettinyt olenko kuitenkin bi, koska olen elämäni aikana ihastunut myös muutamaan naiseen. Nämä ihastukset ovat kuitenkin olleet ei-seksuaalisia luonteeltaan. Tai vaikka pidänkin näitä ihmisiä seksuaalisesti viehättävinä, ja haluaisin suudella ja hyväillä heitä, en osaa kuvitella seksiä, jossa sukuelimet olisivat jotenkin osallisina. Kun taas olen ihastunut mieheen, ajattelen nimenomaan seksiä. Olenko siis bi vai mikä?

Vierailija
13/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huutelet jotain naista lesboksi jumppasessioita urkkiessa, se voi viedä urkkimisen kohteesi. Oletko mustasukkainen?

Vierailija
14/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on todella hetero, lesbo tai homo?

Puolet  on biseksuaaleja, kokeile kuulutko joukkoomme, asian kannattaa pitää omana tietonaan. 70 vuotta sitten USA:laisista  nuorista 6 % piti itseään homoseksuaalina, 46 % heterona. Sopivan tilaisuuden sattuessa voi kokeilla muutakin niin tietää onko 100% homoseksuaalinen tai hetero.

Tässä 70 vuotta vanhasta tutkimuksesta tietoja, jokaisella tällä kirjoittavalla on netti, aikaa on kirjoittaa mutta ei muka etsiä uudempaa  tietoa. Luin että näitä pölyisiä kirjoja ei kannata etsiä kirjastojen kellareista jos ei ole kiinnostunut prosenteista ja taulukoista, minua prosentit kiinnostavat mutta seksuaalisuus ei ole aihe josta haluan lukea, tekeminen on paljon hauskempaa. 

Kinseyn asteikko on Alfred Kinseyn kehittämä asteikko, jolla pyritään mittaamaan yksilön seksuaalista suuntautumista. Asteikko julkaistiin ensimmäistä kertaa vuonna 1948.

Asteikko[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

Kinsey uskoi, että ihmiset eivät jakaudu yksinomaisesti hetero- ja homoseksuaaleihin. Asteikon arvo 0 kuvaa täyttä heteroseksuaalisuutta ja arvo 6 täyttä homoseksuaalisuutta ja kaikki näiden väliltä jonkinasteista biseksuaalisuutta:

0: täysin heteroseksuaalinen

1: pääasiassa heteroseksuaalinen, satunnaisesti homoseksuaalinen

2: pääasiassa heteroseksuaalinen, enemmän kuin satunnaisesti homoseksuaalinen

3: yhtäläisesti hetero- ja homoseksuaalinen

4: pääasiassa homoseksuaalinen, enemmän kuin satunnaisesti heteroseksuaalinen

5: pääasiassa homoseksuaalinen, satunnaisesti heteroseksuaalinen

6: täysin homoseksuaalinen

X: aseksuaalinen

Kinseyn raporttien mukaan 11,6 prosenttia 20–35-vuotiaista valkoisista miehistä on yhtäläisesti hetero- ja homoseksuaalisia, eli he sijoittuvat Kinseyn asteikolla arvolle 3.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kinseyn_asteikko

Vierailija
15/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että ei, silloin olisi biseksuaali. Suurin osa homoseksuaaleista taitaa olla oikeasti biseksuaaleja, vaikkakin viehättyvät enemmän omasta sukupuolestaan.

Sitten myös suurin osa heteroista on bissejä. Kyllä heterotkin voivat tuntea jonkinasteista kiinnostusta samaa sukupuolta kohtaan.

Mielestäni riippuu tunteiden voimakkuudesta, määrästä ja moninaisuudesta, meneekö hetero/bi/homo-kategoriaan, mutta eipä niillä mitään tarkkoja rajoja ole, joten jokainen määritelköön itse itsensä.

Ja kyllä, jokainen on ainakin ihan vähän bi - ja jotkut sitten enemmän!

Vierailija
16/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut väittävät, että kaikki ihmiset ovat jossain määrin biseksuaaleja. Tämän väitteen mukaan kyllä.

Ja ihastunut voi olla ihmisen persoonaan, siinä mielessä varmasti.

Lähinnä biseksuaalit väittävät näin. Homot usein väittävät kaikkien olevat oikeasti homoja, mutteivät myönnä. Heterot taas kuvittelevat kaikki heteroiksi, ja poikkeavilla on vain joku vaihe tms. Lesbot taas ovat mielestään niin yleviä, että patriarkaatin painostuksesta johtuen valitsivat toisin.

Tämä siis oli VAHVA kärjistys, mutta yleistäen näin asia on.

Vierailija
17/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko hetero ihastua homoon?

Taitaa olla kyse vähän eri asiasta?

Vierailija
18/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboiksi itseään luulevat transmiehet ovat kyllä aikanaan ihastuneet miehiin ja hoitoihin mentyään jopa kääntyneet homoiksi, mutta nykyään taitaa olla harvinaista, kun sukupuolivähemmistöistä on tietoa. Toisaalta voi kai heterollakin olla homoseksuaalisia tunteita, että eivät kai ne poissuljettuja lesboillakaan ole. Toisaalta lesbo on kasvatettu heteroksi ja on joutunut käymään läpi ajatusprosesseja eri tavalla kuin heterot.

Vierailija
19/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman,(mies ja nainen) jotka ihastuvat ihmiseen, ei sen sukupuoleen (bi-ihmisiä??)

Tiedän myös naisen, jolla ennen vain lesbosuhteita, nyt mies ja lapsi.. Liekö hänkin bi vai käännynnäinen..tiiä sitten. Ovat olleet kimpassa jo 10v.

Henk.koht oon sitä mieltä, että jos homot ja lepsot voi tulla kaapista, sieltä voi tulla myös hetero :D

Vierailija
20/22 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kukaan on aivan täysin 100 % homo- tai heteroseksuaali. Ihmisen seksuaalisuus on monimuotoinen asia ja enemmänkin liukumo kuin sarja lokeroja, johon joko kuulut tai et. Joten miksei lesboksi itsensä määrittelevä ihminen ihastua myös johonkin tiettyyn mieheen, joka jostain syystä vetoaa häneen. Mutta tämä tuskin on hänelle mikään kovin usein tapahtuva asia eikä tarkoita, että hän olisi viehättynyt tähän mieheen erityisesti hänen sukupuolielimiensä takia, vaan vähän niinkuin niistä huolimatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan