Mä vihaan budjetin tekoa
Mä värkkään meidänperheelle budjettia ensikuulle.
Mä vihaan tätä helvetin hommaa.
Saanko saada hepulin, saanhan pliiiiiiiiiiiiiis saanhan saada hepulin.
Kommentit (23)
Mikä ihmeen budjetti?
Mitä te oikein ostatte jos pitää ihan budjetti tehdä?
Tee koko vuodeksi kerralla, niin ei tarvitse olla jatkuvasti tekemässä. Toki budjettia joutuu päivittämään, mutta se ei ole kovin työlästä.
Vierailija kirjoitti:
Älä saa hepulia. Pitäisiköhän minun aloittaa ura bujetintekijänä. Rakastan budjetointia, myös nyt köyhänä.
Mä voisin palkata sut jos lupaat mestä samalla pöydästä ton hajonneen mustekynän jättämät tahrat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen budjetti?
Mitä te oikein ostatte jos pitää ihan budjetti tehdä?
Ei ostella mitään erikoista. Ihan tavallista ja arkipäiväistä.
Rahasta ei tee tiukkaa mutta eipä tule hassattua ihan turhuuteenkaan kun n kunnolla tehtyä budjettia.
Kaikki mita rakastan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä saa hepulia. Pitäisiköhän minun aloittaa ura bujetintekijänä. Rakastan budjetointia, myös nyt köyhänä.
Mä voisin palkata sut jos lupaat mestä samalla pöydästä ton hajonneen mustekynän jättämät tahrat.
Kaikki hoituu :) Paljonkohan tuosta maksettaisiin.
Mä olen kerran elämässäni tehnyt budjetin, häihin ja sekin ylittyi yli 2000 eurolla. :D
Mikä tuossa on nyt niin haatavaa? Perheen henk.koht. budjetti on kuitenkin melko simppeli asia. Ei on tehdä vaikka yritykselle vuoden budjetti, tai esimerkiksi talon rakennusbudjetti.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kerran elämässäni tehnyt budjetin, häihin ja sekin ylittyi yli 2000 eurolla. :D
Et ilmeisesti ole kovinkaan hyvä tekemään budjetteja...
Vierailija kirjoitti:
No sehän sujui hienosti. Mutta hei se on elämää ja kirpaisee kerran.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on nyt niin haatavaa? Perheen henk.koht. budjetti on kuitenkin melko simppeli asia. Ei on tehdä vaikka yritykselle vuoden budjetti, tai esimerkiksi talon rakennusbudjetti.
Olen ollut tekemässä yrityksenvuosi budjettia ja se nyt ei vaan tuntunut miltään.
Sain budjetin jo kerran melkein valmiiksi mutta sitten mustekynän patoumat purkaantu mustesyöksynä pitkin poikin pöytää.
Vierailija kirjoitti:
No sehän sujui hienosti. Mutta hei se on elämää ja kirpaisee kerran.
Totta. Häistä puoli vuotta aikaa eikä haittaa yhtään ylittynyt summa. Päin vastoin, oli hyvä päätös.
Tee tietokoneella, niin ei tarvitse taistella mustekynän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneestakin voi poksahtaa kovalevy.
Ei ole sekään aukoton systeemi
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen budjetti?
Mitä te oikein ostatte jos pitää ihan budjetti tehdä?Ei ostella mitään erikoista. Ihan tavallista ja arkipäiväistä.
Rahasta ei tee tiukkaa mutta eipä tule hassattua ihan turhuuteenkaan kun n kunnolla tehtyä budjettia.
Meillä ei ole budjettia, ja silti ei osteta turhaa...
Vierailija kirjoitti:
Tai voit joutua tänä iltana pariksi viikoksi sairaalaan, jolloin budjettisi menee persiilleen jokatapauksessa, koska et ollut budjetissasi varautunut sairaalalaskuun :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen budjetti?
Mitä te oikein ostatte jos pitää ihan budjetti tehdä?Ei ostella mitään erikoista. Ihan tavallista ja arkipäiväistä.
Meillä ei ole budjettia, ja silti ei osteta turhaa...
Ohis...mulla on aina ollut vuosibudjetti. Se on hyvä tapa seurata taloudenpitoa ja ennenkaikkea asettaa tavoitteita säästämiselle ja sijoittamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai voit joutua tänä iltana pariksi viikoksi sairaalaan, jolloin budjettisi menee persiilleen jokatapauksessa, koska et ollut budjetissasi varautunut sairaalalaskuun :)
Meillä on budjetissa varuaduttu kuukauden sairaala laskuun kiitos minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on budjetissa varuaduttu kuukauden sairaala laskuun kiitos minun.
Budjetoi myös uuteen kovalevyyn ja säilytä budjettiasi pilvipalvelussa.