Täällä ei näköjään saa puhua miehen haluttomuudesta
Ja siitä ettei vähäinen seksi määrä riitä naiselle.
Kommentit (11)
Ehkä se sinun brutaali tapasi keskustella vaikuttaa asiaan.
Täällä on ketju siitä vähintään kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se sinun brutaali tapasi keskustella vaikuttaa asiaan.
Miten se on brutaali? Eikö ole ihan normaalia miettiä pettämistä jos toinen ei halua?
Et ole mikään eläin ja halujesi orja. Nouse seksin yläpuolelle ja näe se sinä, mitä se todellisuudessa on. Olet vain aivopesty median puolesta haluamaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole mikään eläin ja halujesi orja. Nouse seksin yläpuolelle ja näe se sinä, mitä se todellisuudessa on. Olet vain aivopesty median puolesta haluamaan seksiä.
En ole. Olen löytänyt seksuaalisesti halun vasta yli kolmekymppisenä. Mies saa lopettaa seksi elämänsä mutta minä en lopeta.
Miten teillä meni ennenkuin 30v löysit seksuaalisuutesi?
Seksi ja elämä erikseen kirjoitettuna ovat kaksi eri asiaa.
Mä niin säälin sua. Noh kaikki me kasvetaan eri tahtia.
Saa siitä keskustella. Toivon vain, että naiset antaisivat samoja vastauksia kuin miehillekin. Esim. ihminen pärjää ilman seksiäkin, voihan sitä hoidella itsensä kädellä, kaikilla on oikeus kieltäytyä seksistä ja ei oikeuta pettämiseen. Ja sitten tietysti perinteiset vinoilut kyllähän sitä kaikki hyvää seksiä haluaa, kyllä kaikille haluja on ne ei vain kohdistu kumppaniin, panostaisit vähän parisuhteeseenkin niin alkaisi irtoamaan.
Mene keskusteluosastoon seksi. Siellä on loputtomasti valmiita ketjuja asiasta. Vertaistukea taatusti riittää.