Mitä voisi sanoa, jos ei halua samaan, pieneen hissiin tuntemattoman tyypin kanssa?
Kommentit (27)
No sitten ei voi asua kerrostalossa.
Sanot: "Mene sinä vain, minä tulen seuraavalla kyydillä."
Teeskentele että sulta putosi jotain ja jää tutkimaan puhelinta. Tai mene lukemaan ilmoitustaulua. Jos jotain on muka pakko selittää, niin sitten rehellisesti että sulla on sosiaalinen ahdistus.
Ei mitään tartte sanoa.
Menet muka portaita pitkin, ja kun hissi on mennyt, niin otat sen sitten kun tyyppi meni jo.
Katso toista ja sano: Minulla on uudet punaiset sukat. Hymyile ja pyydä häntä kertomaan omien sukkienssa väri. Hän vain helpottuu ellet tule samaan hissiin.
Ei voi olla noin vaikeaa aikuiselle
Vierailija kirjoitti:
Katso toista ja sano: Minulla on uudet punaiset sukat. Hymyile ja pyydä häntä kertomaan omien sukkienssa väri. Hän vain helpottuu ellet tule samaan hissiin.
Entä jos sillä toisella on sukkafetissi?
Odota seuraavaa, mutta älä kuvittele että toisen ihmisen pitää poistua hissistä tämän vuoksi. Vaikka olisit odottanut hissiä ennen minua, niin tulen kyytiin jos kyytiin sopii.
Kannattaa valmistella viiden minuutin luento siitä, miksi menet mieluummin yksinäsi vaikkei ko. henkilössä mitään vikaa hissikaverina olekaan. Voit seistä oven välissä ja pitää luentosi. Paljon helpompaa kaikille kuin sanoa toiselle, että menee vaan edeltä.
Mene sinä vain ensin. Minä tulen seuraavalla kyydillä kun on niin ahdas tila.
Onko tosiaan ainoo vaihtoehto päästää se toinen eka? Miksei se voi jäädä oottaan?
Niin. Entä jos on itse hississä ja se pysähtyy matkalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sillä toisella on sukkafetissi?
Silloin ei tarvitse nolostella hissikompleksia.
Mun tuttu päästää leijan niin se toinen ei halua samaan hissiin hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Mee vaan, mö odotan seuraavaa.
Ai paikassa jossa on yksi hissi XDDDD "minä odotan seuraavaa." Xdddddddd
"Mee vaan!" sanon lähes päivittäin, kun en todellakaan änkeä edes puolituttujen kanssa samaan hissiin. Ehkä mä menen sitten rappusia tai odotan kun hissi on vapaa.
ps ei ole seuraavaa hissiä, se on se sama, joka tulee uudestaan ja uudestaan.
Mee vaan, mö odotan seuraavaa.