Säästin juuri 75e leikkaamalla itse koko perheen hiukset
Kylläpä tuntuu hyvältä! Ja kyllä leikkaan myös omat hiukseni.
Kommentit (20)
Aikoinaan kävin suunnilleen kerran kuussa parturissa ja kerta maksoi noin 20€.
Sitten alkoin pitää lyhyttä siilitukkaa ja leikkaan sen itse koneella. Viimeisen 12 vuoden aikana olen säästänyt siis lähemmäs 3000€.
The Man
Me leikataan miehen kanssa kumpikin toistemme hiukset. Ihan riittävän hyvää jälkeä tulee.
Mä olen kouluttautunut sen takia, että voin maksaa ammattilaiselle sellaisista asioista, joita en itse osaa tai halua tehdä. Toimii. 75 euroa on pikkuraha.
Mitä muuta pystyis säästämään tekemällä itse?
Leivon usein sämpylöitä kun leivän hinta taas kerran v*tuttaa kaupassa, mutta se ei tunnu niin suurelle säästölle kuin hiustenleikkuu.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kouluttautunut sen takia, että voin maksaa ammattilaiselle sellaisista asioista, joita en itse osaa tai halua tehdä. Toimii. 75 euroa on pikkuraha.
Kiitän tästä parturi-kampaajien puolesta.
Toivottavasti osaat leikata tarpeeksi hyvin. Nimim. traumat vinosta pottakampauksesta.
Itse leikkaan kans sellasella kotiparturisuristimella aina 13 millin siilin (mies). Niskaa ei saa ihan ammattilaistasoiseksi mutta menettelee. Rahan säästymisen lisäksi muutenkin paljon helpompaa ja nopeampaa näin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti osaat leikata tarpeeksi hyvin. Nimim. traumat vinosta pottakampauksesta.
Pics or didn't happenXD
Vierailija kirjoitti:
Puhuinko jossain kohtaa, ettei mulla ole varaa maksaa sitä 75e?
Ehei... korkeakoulutus löytyy itseltäkin ja ihan hyvä duuni ja ok. toimeentulo. Tuntui vaan niin hyvältä kun voin valita mihin rahani laitan! Kun osaan leikata itse hiukset, miksi maksaa siitä toiselle?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuinko jossain kohtaa, ettei mulla ole varaa maksaa sitä 75e?
Ehei... korkeakoulutus löytyy itseltäkin ja ihan hyvä duuni ja ok. toimeentulo. Tuntui vaan niin hyvältä kun voin valita mihin rahani laitan! Kun osaan leikata itse hiukset, miksi maksaa siitä toiselle?
-ap
Vaikka siksi, että se toinen voi puolestaan maksaa jostain muusta seuraavalle ammattilaiselle.
Parturi on kanssa yks homma mikä katoaa ensimmäisten joukossa kun tulee robotit. Ja optikot on toinen. Sais tulla jo, en jaksa selittää kellekään parturimuijalle mitään.
Jotenkin noloa lapsille että äiti leikkaa hiukset... Eivät varmaan kerro kavereille. Toivottavasti jälki on edes siedettävää, kyllä sen kotiparturoinnin kyllä huomaa ikävä kyllä. Toivottavasti rahat ei ole aina näin tiukassa perheessäsi :(
Juu, osaan leikata hyvin! Ei erota ammattilaisjäljestä. Itseasiassa siskonikin pyytää minua aina leikkaamaan omat hiuksensa kun nähdään ja leikkaan ne mielelläni.
-ap
Itse miehenä olen leikannut omat hiukset jo yli 20 vuotta. Ihan normaalia että vanhemmat leikkaavat lastensa hiukset omalla koneella ja saksilla. Olet ap hieman myöhässä tässä asiassa. Sori.
Tasoitan tyttärieni keskipitkät hiukset ja säästän joka kerta 2 x 50 €. Viisikymppiä maksaa pk-seudulla pesu & leikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Itse leikkaan kans sellasella kotiparturisuristimella aina 13 millin siilin (mies). Niskaa ei saa ihan ammattilaistasoiseksi mutta menettelee. Rahan säästymisen lisäksi muutenkin paljon helpompaa ja nopeampaa näin.
Minä leikkaan 9mm siilin ja parta menee samaan mittaan.
The Man
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin noloa lapsille että äiti leikkaa hiukset... Eivät varmaan kerro kavereille. Toivottavasti jälki on edes siedettävää, kyllä sen kotiparturoinnin kyllä huomaa ikävä kyllä. Toivottavasti rahat ei ole aina näin tiukassa perheessäsi :(
Itseasiassa taloudessa on vain 1 lapsi, hän on jo teini-ikäinen. Aina on kertonut kavereilleen että äidin "kotiparturissa" on taas käyty. Kummallista että se olisi jotenkin noloa.
Ja ei tarvitse olka huolissaan toimeentulostamme, lähdetään just huomenna hiihtolomareissuun 2 viikoksi. Siksi ne hiukset siistinkin!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä naisille suunnatut tuotteet ja palvelut maksaa enemmän kuin miesten vastaavat :D
Heh... parturi-kampaajat lähettävät peloissaan negatiivisia ja vähätteleviä kommentteja 😂
Sipilä ei saa nyt veroeuroja =(