Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14-vuotias tyttäreni on aivan mustelmilla

Vierailija
25.02.2018 |

Saunassa huomasin, mutta tyttö vaan väittää kaatuneensa portaissa. Reisissä, selässä ja käsivarsissa on mustelmia. Ei noihin paikkoihin nyt portaissa kaatumisesta tule noin paljoa mustelmia. Perjantaina hän oli poikaystävänsä luona. Miten tätä pitäisi jatkaa?

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lääkäriin tai syytellä ilman mitään näyttöä.

Jos joku syyttäisi poikiani ja poikani kertoisi että kännissä oli ja kaatuili niin lasu kyllä lähtisi.

Vierailija
62/135 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä tehdään kaikkea tyhmää; tehdään uhkarohkeita juttuja, juodaan, harrastetaan sitä seksiä, saatetaan rämpiä vaikka missä. Tuollaisista jutuista on teini-ikäisen vaikea kertoa, varsinkin jos liittyy vähäänkään alkoholiin, seksiin tai johkin laittomaan. Tuskin jos raiskaus olisi ollut kyseessä, niin kikattaisi kysyessä.

Ei hän mitenkään normaalisti kikattele vaan vaivaantuneesti.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika ei uskaltanut kertoa jääneensä auton alle pyörällä....mutta mä jotenkin vaistosin. En ole ankara, mutta meillä oli sääntöjä ja poika tiesi itse, että oli ns. syyllinen. Kaiken lisäksi ei ollut silminnäkijöitä, joten autokuski ei ollut tehnyt velvollisuuttaan ja kutsunut paikalle ambulanssia. Mustelmat olivat kyllä isoja. Mutta tässä oli tilanne, että olin itse jo kotona kun opiskelin siihen aikaan ja poika tuli tapojensa vastaisesti kolme varttia myöhässä, vaikka yleensä tuli aina suoraan koulusta kotiin. Oli se kuski kuitenkin antanut puhelinnumeronsa ja soitettiin ja kertomus oli yhteneväinen pojan kanssa.

Voi olla koulussakin pahoinpitelyä. Mä en koskaan kertonut kiusaamisesta kotona. Fyysisesti ei kiusattu koskaan, mutta tavaroitani rikottiin ja sotkettiin sekä varasteltiin. Mun poika on samanlainen kuin minä, en halunnut huolestuttaa vanhempiani. Olen kuitenkin erilainen kuin isäni ja äitini, enkä ala sääliä itseäni, vaan vein pojan rauhallisena terveyskeskukseen ja näytin hänelle, että vaikka meillä ollaan monien asioiden suhteen tiukkana, niin vahinko on inhimillistä ja oltiin vian tyytyväisiä, ettei käynyt pahemmin. Kypärä pelasti siltä...

Vierailija
64/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että tytölle vaan tulee helpommin mustelmia. Mulle tulee kans ihan pienestäkin tökkäyksestä.

Mulle tulee todella helposti mustelmia enkä yleensä itse ole edes huomannut osumaa, mutta tällaiset mustelmat tulee yleisimmin sääriin. Reidet ja selkä on tosi outoja paikkoja vahingossa saaduille mustelmille.

Vierailija
65/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatui portaissa, unohda.

Vierailija
66/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä tehdään kaikkea tyhmää; tehdään uhkarohkeita juttuja, juodaan, harrastetaan sitä seksiä, saatetaan rämpiä vaikka missä. Tuollaisista jutuista on teini-ikäisen vaikea kertoa, varsinkin jos liittyy vähäänkään alkoholiin, seksiin tai johkin laittomaan. Tuskin jos raiskaus olisi ollut kyseessä, niin kikattaisi kysyessä.

Et tiedäkään kuinka hyviä varsinkin nuoret epävarmat tytöt ovat vakuuttelemaan itselleen , että tätä kuuluu haluta, tästä kuuluu tykätä, täähän on normaalia ja hauskaa... silloin sitä nimen omaan pistää itsensä kikattelemaan.

Vierailija
67/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkaa väkisinkin trollitutka värähdellä, jos ap vastailee todella yksipuolisesti ja lyhyillä lauseilla. Ei jostain kumman syystä anna kovin täyspäistä kuvaa muutaman sanan vastaukset, vaan jos jokin oikea ongelma on, niin vastaaja pyrkii yleensä selventämään kerralla mahdollisimman paljon tilanteesta. Mutta jos jotain hyvää, niin onhan moni purkanut omia kokemuksiaan, mistä saa vertaistukea jos epäilee pahoinpitelyä.

Vierailija
68/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Portaat tuskin ovat kyseessä, sillä jos niin olisi ollut, aloittajan tytär olisi luonnollisesti kertonut mitä hänelle on käynyt. Sukulaisnainen kaatui portaissa ja otti hurjasta riemunkirjavasta takapuolestaan oikein muistokuvia.

Oma tyttäreni puolestaan sai vatsaan mustelmia taekwondotreeneissä kun hänen piti pitää jotain suojaa edessään ja toiset potkivat siihen. Läpi tuli kuitenkin niin paljon voimaa, että vatsa oli mustelmilla. Hän tietenkin kertoi jutun ja oli vähän sellainen, että saisiko myötätuntoa kun tässä ollaan mustelmilla ja murjottuja.

Hiljaisuus ja aiheen välttely kertovat valheesta.

Oletpa typerä. Ei tietenkään kerro jos on ollut kännissä.

Vierailija
69/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikattelu kertoo, vaivautunutkin, että kyse ei ole raiskauksesta, joten jätä teinipoika herran tähden rauhaan. Luultavasti tyttäresi on perseillyt kännissä, tai sitten ihan vaan selvin päin. Lentänyt tarakalta kun ovat kaverinsa Lizzun kanssa keulineet yhdellä Jopolla luistinradalla tms.

Vierailija
70/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran selkä mustelmilla kun harrastin villiä seksiä saunassa kovien lauteiden päällä maaten.

Mustelmat voivat myös olla peräisin jostain vastaavasta

Vierailija
71/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitely, raiskaus, kännissä kaatuilu tai sitten tulee vaan helposti mustelmia. Selvitä asiaa!

Minulle tulee helposti mustelmia kaikesta. Nykyisin on jalat aina mustelmilla, kun meillä on innokas nuori koira, joka hyppii aina syliin.

Vierailija
72/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajua seksiä? Eihän vanhempi halua ajatella lapsensa harrastavan sellaista, mutta mulla oli 15-vuotiaana nilkat mustelmilla kun jätkäkaveri tykkäsi pitää niistä kiinni ja kerran pää paukahti seinään niin että taju oli mennä..

Toinen vaihtoehto, että on ryypännyt ja kompuroinut kännissä eikä tietenkään kehtaa tunnustaa.

Vierailija
73/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ovat taitavia salaamaan asioita ja nuoruuden hölmöilyjä. 

Minä olin vanhempien mielestä niin kiltti ja fiksu tyttö,  järkevä  ja luotettava.

Noin 14-vuotiaana vedin sitten yökylässä kaverilla perseet ja tipuin kellarin rappuset.

Vanhemmilleni sanoin liukastuneeni niissä rappusissa koska villasukat, läpi meni.

Vierailija
74/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihmeellisiä kommentteja. Arkaan asiaan ei saa käyttää liian kovia kuulustelu menetelmiä.

Vierailija
75/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Portaat tuskin ovat kyseessä, sillä jos niin olisi ollut, aloittajan tytär olisi luonnollisesti kertonut mitä hänelle on käynyt. Sukulaisnainen kaatui portaissa ja otti hurjasta riemunkirjavasta takapuolestaan oikein muistokuvia.

Oma tyttäreni puolestaan sai vatsaan mustelmia taekwondotreeneissä kun hänen piti pitää jotain suojaa edessään ja toiset potkivat siihen. Läpi tuli kuitenkin niin paljon voimaa, että vatsa oli mustelmilla. Hän tietenkin kertoi jutun ja oli vähän sellainen, että saisiko myötätuntoa kun tässä ollaan mustelmilla ja murjottuja.

Onkohan tyttösi pitänyt suojaa oikein?

Karatessa sitä suojaa ei ainakaan laiteta omaa vatsaa vasten vaan välissä on oma käsi, joka pitelee suojaa. Toisella kädellä varmistetaan suojan yläreunasta, että suoja pysyy paikoillaan kovissakin osumissa.

Vierailija
76/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tyttösi pitänyt suojaa oikein?

Karatessa sitä suojaa ei ainakaan laiteta omaa vatsaa vasten vaan välissä on oma käsi, joka pitelee suojaa. Toisella kädellä varmistetaan suojan yläreunasta, että suoja pysyy paikoillaan kovissakin osumissa.

Ei ole mikään standardi kytkentä taekwondossa. Sitä tyynyä pidetään yleensä ja sitä potkitaan.

Vierailija
77/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli taistelulaji-jänkkääjät paikalle. Amen.

Vierailija
78/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli taistelulaji-jänkkääjät paikalle. Amen.

t.itken kämmentä pienemmän mustelman takia

Vierailija
79/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö hankki isänsä kaltaisen miehen. Nyt on liian myöhäistä.

Vierailija
80/135 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia seksikokeilut on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän