Ei hyvää päivää!!! Mikähän tota Jere Karalahteakin oikein vaivaa?
Alkoholismin lisäksi?? Minkähänlainen isä/aviomies sekin on kun tekee tuollaisia katoamistemppuja.... ja ihme vaimo sillä kun jaksaa katsella...
liekö palkkapussi äijällä tarpeeksi paksu niin kestää sekoilut katsella...
Kommentit (17)
Kuka oikeasti voi olla niin tyhmä, että ei suostu NHLssä vieroitukseen ja käymään " hoidossa" että saisi jatkaa siellä uraansa? Aivan idiootti touhua. Kuitenkin palkat on ihan eri summia kuin täällä suomessa.
Ja nyt sitten kun ei HIFK pärjännytkään ei ole Jerestä näkynyt pieruakaan, todella " hyvä" roolimalli pienille kannattajille, entäs omat lapset? Saisi mies tosiaankin istua penkille ja miettiä tekojaansa.
RAIVOSTUTTAVAA.
Tuollainen mies kun Jere,teki viisaasti että palasi takasin ja jätti Nhl:n. Hän ei ikinä olisi pystynyt siihen mitä seura olisi vaatinut.
Vierailija:
Tuollainen mies kun Jere,teki viisaasti että palasi takasin ja jätti Nhl:n. Hän ei ikinä olisi pystynyt siihen mitä seura olisi vaatinut.
Ei taida kovin luxusta se heidän " oikea" elämä olla.
Se ei vaan ole mennyt töihin eikä vastaa puhelimeen. Tuskin ne sitä lähtee sen kummemmin hakeen mistään.
Esimerkiksi johtaa joukkonsa kauden viimeiseen peliin, jossa sentään voisi vielä saada mitalin. Ja vastata siihen puhelimeen.
vaan ODOTTAVAT yhteydenottoa JEreltä! Ei kai ne nyt hyvänen aika himaan soittele, kai nyt äijällä on oma luuri!
Mutta siinä ei ole mitään yksityisyyttä, 3 samanlaista taloa vierekkäin ja pienen pienet tontit. En itse haluaisi siinä asustella.
Kunnon putki taas päällä. Tiedän siitä, kun tuttavaperheen " malli-isi" juhlii samoissa piireissä, nytkin paraikaa. Vaikea ymmärtää Jeren vaimoa miten jaksaa tollasta katella, etenkin kun lapsia. Voisi ajatella niitäkin eikä jatkaa alkoholisti miehensä paapomista.
Se yksin saa aikaan kaiken järjettömän, epärationaalisen ja epäluotettavan käytöksen. Alkoholismi on sairaus jossa kaikki ajatukset ja teot pyörivät vain ja ainoastaan sen seuraavan annoksen ympärillä. Perhe, saati ammatti ja asema tulevat kaukana perässä. Ainut oikea rakkaus on se pullo! Ja mitään syytä ryyppäämiseen ei alkoholisti tarvitse (vaikka niitä mestarillisesti tietysti keksiikin..). Vika ei ole koskaan vaimossa, tai muissa " ympäristötekijöissä" . Rikkaat alkoholistit (ja heidän sukunsa) vain salaavat vaivan paremmin. Tämän vuoksi alkoholismia pidetään sosiaalisena ongelmana.
terveisin nimimerkki " kokemusta on"
Taudin nimi on läheisriippuvuus. Sama diagnoosi moskee myös alkoholistin lapsia, kenties vanhempiakin. Alkoholismi on perhesairaus: yksi ryyppää ja muut oireilevat eri tavoin. Tauti puhkeaa niin pikkuhiljaa, ettei sitä huomaa ennen kuin on liian myöhäistä. Lopulta koko perheen elämä pyörii sen pullon ympärillä. Yksi juo ja toiset piilottelevat pulloja.
todellisia alkoholisteja (pultsareita). Joopa joo.
Eihän ihminen joka vaihtaa NHL:n (oman unelmansa) kaljapulloon ole missään nimessä alkoholisti...
Eikä ihminen joka jättää työnsä hoitamatta ole alkoholisti..
Eikä ihminen joka juo pitkiä putkia ole etenkään alkoholisti...
No kaikenlaisia selitytksiähän löytyy ja kuvitelmia, olen kuullut ne kaikki.
T. alkoholistin tytär
saattaisi Jere olla hyvinkin yksi niistä pultsareista.
Hänellä vain on vielä niin paljon noita esteitä jotka estää häntä juomasta 24/7.
Sen näkee jo pärstälukemista, sorry vaan.
Oletko mielestäsi hyvä aistimaan ihmisten erilaisia tunnetiloja? Olen nimittäin kanssasisaresi ja minä ainakin haistan varsinkin epärehellisyyden jo kauas (muiltakin kuin juovalta läheiseltä). Olen hyvä analysoimaan ihmisten tunteita, kenties motiivejakin. Ja pieninkin totuudesta poikkeaminen saa minut raivon valtaan :( Rasittavaa olla koko ajan tuntosarvet herkkinä ja tunnistaa muiden piilotetutkin tunteet.
Alkoholismi kattaa KAIKEN.