Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei pidä minään kotimaanmatkailua

Vierailija
25.02.2018 |

Vaan lapsen kanssa pitäisi reissata ulkomailla.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaanmatkailu on vähän kuin tarjoaisi juhlissa makkarakeittoa. Arkista. 

Vierailija
2/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, jos menee tarpeeksi mitäänsanomattomaan paikkaan. Siikajoelle, Uuraisiin, Mikkeliin....hipsterityyliin.

Vierailija
4/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei pidä? - Kyllä minä ainakin pidän ja arvostan kotimaan matkailua. - Mutta kieltämättä kun katsoo, mitä maksaa vaikka sitten hiihtolomaviikko Levillä, hotellimajoituksella ja viikon laskettelukortilla etc ja vertaa vain hintaa johonkin rantalomaan tai kaupunki lomaan, niin ei Levin reissu ainakaan hinnaltaan ole -automaattisesti- lainkaan edullisempi. 

Vierailija
5/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä matkustaisin mielelläni kotimaassa mutta kun ei ole varaa. Ulkomailla edullisempaa yöpyä. Kotimaassa tehdään päiväretkiä jotka ei vaadi yöpymistä. 

Talvella käydään etelässä ja se taas johtuu ihan siitä että halutaan aurinkoon ja lämpöön, emme ole Lapin matkaajien tyyppiä. Nuoruudessa olen käynyt mutta aikuisen ei kiitos, lunta näkee ihan omalla pihallakin.

Vierailija
6/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän sitä kalliina. Muuten mukavaa ainakin kesäisin.

Vierailija
7/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt yli 40 maassa, mutta paras matka on tähän mennessä ollut pitkä patikkaretki Lapissa! :)

Vierailija
8/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja-alert!

Vierailija
9/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietysti arubanmatkailuun verrattuna mitään olekaan...  ;)

Vierailija
10/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän. Vietän lomani mieluummin vaeltamassa lapissa kuin aurinkolomalla jossain espanjassa. 

Vierailija
11/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä aihe. Kyllä minä otan perheen kanssa auton alle ja kierretään Suomea. Yritetään vähän ostella paikallisilta pienyrittäjiltä kaikkea ja suosia ruokapaikoissa kotimaista pienyrittäjää. Kallista se on. Mutta koska mulla on rahaa, niin mieluummin sitä jaan kotimaahan ja tuen suomalaista työtä. Hyvää pitää laittaa kiertoon. Se on meidän velvollisuus joilla on varaa.

Vierailija
12/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskukseen pääsee 2,20 eurolla ja näet taatusti siellä vähemmän suomalaisia kuin Kanarialla!

Vierailija
13/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, kuinka niin?

Lapinmatkailu on trendikkäämpää kuin koskaan - ulkomaita ja etenkin niitä myöten.

Lappi on se, mikä nyt on hip ja cool.

T: nuori aikuinen

Vierailija
14/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, kuinka niin?

Lapinmatkailu on trendikkäämpää kuin koskaan - ulkomaita ja etenkin niitä myöten.

Lappi on se, mikä nyt on hip ja cool.

T: nuori aikuinen

Onneksi turistit pyörii lähinnä lomakeskusten välittömässä läheisyydessä. Yhden yön matkan päässä saa jo vaeltaa ihan rauhassa.

Vierailija
15/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Katsokaa vaikka napakympissä niiden reaktioita, jotka ulkomaan matkan sijaan kuulevat saaneensa matkan johonkin Suomessa sijaitsevaan lomakohteeseen. 

Vierailija
16/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään kotimaanmatkailu. Samalla rahalla saa ulkomailla paljon enemmän.

Vierailija
17/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista, kallista ja kallista. Ei vain pysty.

Vierailija
19/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Katsokaa vaikka napakympissä niiden reaktioita, jotka ulkomaan matkan sijaan kuulevat saaneensa matkan johonkin Suomessa sijaitsevaan lomakohteeseen. 

Niinpä. Vaikka todennäköisesti se Suomen matka on kuluiltaan paljon kalliimpi.

Vierailija
20/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis! Helsinki on nykyään jo Itä-Eurooppaa eksoottisempi matkakohde. Kaikenlaista murjaania ja mustakaapua on laiturin täydeltä heti junasta noustessa. 

Anteeksi rehellisyyteni, mutta oikeasti säikähdin ja mietin mihin maahan tulin kun pikkupitäjästä nousin junaan ja nousin Helsingistä pois. Oli ihan epätodellinen olo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä