Minkä ikäisenä tulit äidiksi
Kommentit (102)
19, 22, 26ja 33. Nyt olen synnyttänyt uusia veron maksajia tarpeeksi.
Eka 25, toka 29, kolmas 31, neljäs 39 ja nyt 40 vuotiaana odotan meidän viidettä ja joo. Ei kannata luottaa, että jos nainen imettää ja kuukautiset eivät ole vielä edellisen synnytyksen jälkeen alkaneet niin ei tule kovinkaan helposti raskaaksi.
18, tasan 27 vuotta sitten. Onnea, rakas lapsi!
Toisen sain 27-vuotiaana myöhemmin keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Ekan 19, tokan 22, kolmannen 24. Nyt olen 36 ja lapset 12-17v. Ihanaa. Tänään viimeksi katsoin laskettelurinteessä niitä väsyneitä nelikymppisiä, jotka tiuski väsyneille taaperoilleen, joita yrittivät epätoivoisesti opettaa laskettelemaan. Minä viilettelin omia aikojani ja välillä perheen kanssa yhtä matkaa. Ei kaduta mikään.
Ja miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
17 ja 20.
Täällä myös. Nyt 36-vuotiaana 2 teinin äitinä edelleen lasten isän kanssa yhdessä ja elämä hymyilee. Lisää lapsia tuskin tulee, ellei sitten adoption kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ekan 19, tokan 22, kolmannen 24. Nyt olen 36 ja lapset 12-17v. Ihanaa. Tänään viimeksi katsoin laskettelurinteessä niitä väsyneitä nelikymppisiä, jotka tiuski väsyneille taaperoilleen, joita yrittivät epätoivoisesti opettaa laskettelemaan. Minä viilettelin omia aikojani ja välillä perheen kanssa yhtä matkaa. Ei kaduta mikään.
Miksi pitäisi muihin vertailla? Ei kerro hyvästä itsetunnosta ja aidosta tyytyväisyydestä jos täytyy itseään nostaa päivittelemällä muiden elämää. Tsemppiä, nythän sulla on aikaa kasvaa henkisesti vielä!
33 ja nyt taas kuukauden päästä 38.
20 ja 21. Eikä enempää lapsia meille, seuraavaksi suuntaan tarmoni opintoihin ja töihin 😊
Kun vahtasin kieli pitkällään naapurin miestä?
22, 23, 31 ja 36