Minkä ikäisenä tulit äidiksi
Kommentit (102)
37 eka ja nyt 43-vuotiaana toinen tulossa, joka oli yllätysraskaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36, 39, ,42 ja 44 (ennenkuin down yms. vihjailut alkavat, jokaisella yliopistotutkinto)
Diana Websterin tytär on Down. Hän on lääkäri ammatiltaan. Ei DS estä opiskelua, vaikeuttaa kyllä.
Meinaatko, että Down-syndroomainen on opiskellut ja toimii lääkärinä?!
25v ja 27v. Nuorempi vielä pikkuvauva ja enempää en tee.
Vierailija kirjoitti:
21, 22, 25, 27,29, 35 ja 37.
Joko Luoja armahti vai vieläkö on pikkuisia tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36, 39, ,42 ja 44 (ennenkuin down yms. vihjailut alkavat, jokaisella yliopistotutkinto)
Diana Websterin tytär on Down. Hän on lääkäri ammatiltaan. Ei DS estä opiskelua, vaikeuttaa kyllä.
Taisit nyt sekoittaa downin syndrooman ja cp-vamman keskenään... Cp-vamma on liikuntavamma, kun taas downin syndrooma on älyllinen kehitysvamma.
Oikeasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21, 22, 25, 27,29, 35 ja 37.
Joko Luoja armahti vai vieläkö on pikkuisia tulossa?
Ai, kuvittelitko, että olen lestadiolainen. Enhän toki. Ihan normi ihminen, meille vain tuli sattumien kautta suuri perhe. Mutta nyt on lapset tehty minun osaltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että Down-syndroomainen on opiskellut ja toimii lääkärinä?!
Ei ole Down vaan CP-vamma.
Olin 30v. Juuri passeli ikä ja lapsilukukin.
17-vuotiaana sain esikoisen, toisen lapsen 20-vuotiaana, kolmannen ja neljännen 32-vuotiaana.
Olen päässyt kokemaan sekä "nuoren" että "vanhan" äitiyden.
Esikoisen sain 18-vuotiaana ja kuopuksen 36-vuotiaana.
Eli juuri kun olimme saaneet esikoisen täysi-ikäiseksi, päätettiin sitten tekaista toinen :D
21&24 eikä enempää kiitos:) nyt 34v olen. Jos tulee vauvakuume, lainaan sisarusten lapsia ja äkkiä menee ohi.