Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies ja ajatus seksistä tuntuu jotenkin likaiselta, se tavallaan tuntuisi pilaavan sen kauneuden ja herkkyyden

Vierailija
25.02.2018 |

Kuulostaako ihan tyhmältä? Kaipaan hellyyttä, kosketusta, läheisyyttä, mutta se itse akti tuntuu jotenkin likaiselta? Mitä mieltä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean ihmisen kanssa se tuntuu oikealta. Tosin minä löysin sen tunteen ja ihmisen vasta 42-vuotiaana.

Joten ihan hyvä, että lapset tuli tehtyä jo aiemmin. Sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa tutkittii seksiä ja lasten tekoa uteliaisuudesta. Muuten olisi jäänyt lapset saamatta.

Vierailija
22/25 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko seksi likaiselta sanan varsinaisessa merkityksessä (sotkuista, hikistä) vai tarkoitatko, että se on jotenkin väärin tai syntistä?

Ei seksin todellakaan tarvitse aina olla edes hikistä, saati sitten tappi takapuolessa, spermat pitkin naamaa ja rumia puheita huohottaen ja kiljuen suoritettua rynkytystä.

Kun kerran läheisyydestä ja kosketuksesta tykkäät, seksi oikean ihmisen kanssa on luonnollinen jatkumo entistä läheisempään kosketukseen ja on parhaimmillaan rauhallista, kaunista ja herkkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla hyväksikäyttöä?

Itsellä seksi liittyy rakkauteen.

Vierailija
24/25 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena kysymykseen, miten suhtaudutaan... tuntuisi varmaan vaikealta pidemmän päälle olla suhteessa noin ajattelevan miehen kanssa. Kuitenkin kun haluaa seksiä ja haluaa läheisyyttä, niin se, että toinen pitäisi seksiä likaisena, rikkoisi siinä suhteessa sen mahdollisuuden herkkään ja kauniiseen seksiin. 

Vierailija
25/25 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja ottanut huomioon sen mahdollisuuden, että saattaa olla aseksuaali? Aseksuaalius voi ilmetä niin, että pitää kosketuksesta ja romantiikasta mutta seksi tuntuu jo ajatuksena ällöttävältä.