Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittelin että ihastukseni olis parempi kun kaikki muut.

Vierailija
25.02.2018 |

Se olikin ihan tavallinen ja samanlainen kun minä itsekin. Petyin ja haukuin hänet pystyyn. Hän oli sitäpaitsi löytänyt jo toisen, kun minä vielä mietin. Petturikin vielä!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mielikuvituksessani ruotsin siniverisiä ja siksi neitoni on oltava täysin nuhteeton. Prinsessaani odotellessa voin toki polkea niitäkin, joilla on jo lapsiakin edellisistä suhteistaan. Vaikka eri isillekin, ei haittaa. Satujen tarunhohtoinen prinsessani odottaa minua mielikuvitusmaailmassani..

Jääkäätten siis hyvästi rakkaat alamaiseni!

ap

Vierailija
22/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritseeköhän sen miestä nämä mun rakkauden tunteet? Olen vähän narsistikin niin tykkään leikkiä sellaisia leikkejä. Eihän se kyllä mistään niitä voi tietää ja tunteet on kuitenkin jokaisen ihan omia, mutta saisin siitä egobuustia, jos häiritsisi. Näinhän ei kuitenkaan voi olla..

ap

Ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisilla useinkin tapana kuvitella ihastuksensa täydelliseksi ihmiseksi? Erään naisen kun epäilin olevan ihastunut ja kehuskeli aina miten osaan sitä ja tätä. Sitten kun mokailin ja totesin että ei aina voi osata, tämä nainen vaikutti olevan aivan tyrmistynyt, miten Minä nyt muka virheitä voin tehdä.

Ap on se palstan naisvihaajamies. Ei pysty kohtaamaan naisia ihmisinä.

Vierailija
24/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisilla useinkin tapana kuvitella ihastuksensa täydelliseksi ihmiseksi? Erään naisen kun epäilin olevan ihastunut ja kehuskeli aina miten osaan sitä ja tätä. Sitten kun mokailin ja totesin että ei aina voi osata, tämä nainen vaikutti olevan aivan tyrmistynyt, miten Minä nyt muka virheitä voin tehdä.

Miksi epäilit naisen olevan ihastunut sinuun?

Vierailija
25/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti pikkupoikana leikin ritaria. Mulla oli kuulkaas ihan oikea puumiekka ja kaikki!

ap

Voi jukra olet ollut niin söpö 😌 Love u.

Vierailija
26/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tosissaan ketään akkaa riesakseni ottais.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi