Kuinka pitkään ootte olleet saikulla influenssan takia?
Itsellä nousi kuume ti ja olo alkaa vähitellen helpottaa, aamulla vielä lämpöä ja päänsärkyä. Kannattaiskohan huomenna jo töihin vai terkkariin hakeen lisää saikkua
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi peräkkäistä päivää on minulla pisin saikku ikinä.
Influenssan takia?
Tän viikon olin saikulla, huomenna duuniin.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä nousi kuume ti ja olo alkaa vähitellen helpottaa, aamulla vielä lämpöä ja päänsärkyä. Kannattaiskohan huomenna jo töihin vai terkkariin hakeen lisää saikkua
Saikkua vielä päivä tai kaks jos tänään oli vielä kuumetta.
Kausiinfluenssan takia: 6 päivää, lääkärin todistuksella. Mutta olo oli niin heikko etten olisi pystynyt tekemään töitä.
Tästä on pari vuotta.
Hae lisää saikkua. Influenssan jälkitauteja kannattaa varoa, eli lepoa mahdollisimman pitkään.
Yhdeksän päivää oli korkea kuume ja tajuton yskä. Pienyrittäjänä olin poissa töistä viikon ja sekin aiheutti ongelmia.
Tavallisesti sairauslomani kestää pari päivää, mutta kerran sairastuin influenssaan ja olin vuoteen pohjalla viikon.
Pari viikkoa. Eka viikko meni influenssassa, toinen toipuessa. Fyysisesti raskaassa työssä ei voinut lähteä riehumaan ennen aikojaan eikä kevyempää ollut tarjolla.
Viikon. Kuume kesti viisi päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Influenssan takia?
Flunssa mikä flunssa, eihän sitä voi tietää jollei oteta kokeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Influenssan takia?
Jos kahden päivän päästä menit töihin, niin ei ollut influenssa. Siitä voit tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Influenssan takia?
Joo, mutta influenssa on paljon pahempi kuin "perusflunssa". Itse olen tavallisesta flunssasta ollut saikulla 3 päivää, nyt influenssassa (testattiin) 1,5 vkoa. Kuume pyöri 39 hujakoilla, aivan hirveä yskä ja nuha, päätä ja lihaksia särki, hengästytti ja pyörrytti, kun kävi vain vessassa jne. Koko perheellä sama tauti ja yhtä paha. Nyt on kolmas viikko nuhaa ja yskää vielä menossa, mutta ei enää kuumetta, joten töissä pystyy käymään.
Vierailija kirjoitti:
Hae lisää saikkua. Influenssan jälkitauteja kannattaa varoa, eli lepoa mahdollisimman pitkään.
Bakteeritulehdus ei välitä levosta. Ei tietenkään pidä lähteä treeneihin kuitenkaan ettei tule sydänlihastulehdusta eli myokardiittia.
Lääkäri sanoi hyvin, että jos tarvii kysyä onko influenssa silloin ei ole. Kun influenssa on, sen tietää. Olin influenssassa viime vuonna. Kuumetta oli 8 päivää ja olin 1,5 viikkoa pois töistä.